search
menu

هتل Arven Boutique Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Arven Boutique Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آرون بوتیک استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل آرون بوتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Arven Boutique Hotel Istanbul


هتل آرون بوتیک در منطقه فاتح استانبول و در ۴۰۰ متری مسجد آبی واقع‌شده است. ستون کنستانتین ۷۰۰ متر و مسجد و موزه ایاصوفیه ۸۰۰ متر از هتل آرون بوتیک فاصله دارد. این هتل در قلب استانبول واقع‌شده و با خرید بلیط هواپیما و اقامت در Arven Boutique Hotel Istanbul می‌توانید سفر بی‌نظیری را تجربه کنید. با توجه به بررسی‌های اخیر، این هتل موردعلاقه مهمانان استانبول به‌ویژه زوج‌های جوان است. این کلان‌شهر به‌عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب‌شده است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان در ۲۰۱۰ شناخته‌شده است که ایرانی‌ها جزو اصلی‌ترین توریست‌های این شهر محسوب می‌شوند. شهر استانبول دارای تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است. فرودگاه استانبول ۵۰ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل Arven Boutique Hotel Istanbul با ارائه امکانات رفاهی عالی و محیطی بی‌نظیر آماده استقبال از میهمانان گرامی است. برای تهیه بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید.

امکانات عمومی هتل آرون بوتیک استانبول


از امکانات کلی هتل آرون بوتیک می‌توان به اینترنت وای فای رایگان در لابی و تمامی اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، نظافت روزانه، خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا اشاره کرد. خدمات تور و ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه مجزا برای آسایش و راحتی میهمانان فراهم گردیده شده است. این اقامتگاه دارای صرافی است که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نگران ماشین خود نباشند زیرا می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به‌صورت رایگان استفاده کنند. خدمات فکس و فتوکپی در هتل دایر گردیده شده‌ تا مسافرانی که به‌قصد کار عازم استانبول می‌شوند، خیالشان از این بابت راحت باشد. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی با هزینه اضافی نیز در دسترس هستند. در هتل آرون بوتیک اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه نشده است. برای گشت‌وگذار در شهر نیز امکان کرایه خودرو و دوچرخه فراهم‌شده است. کارکنان مجرب و با اخلاق هتل Arven Boutique Hotel Istanbul به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


اتاق‌های هتل آرون بوتیک انواع مختلفی دارند که عبارت‌اند از: اتاق استاندارد دونفره، اتاق خانواده، اتاق دونفره اکونومی - طبقه همکف، اتاق سه تخته اکونومی - طبقه زیرزمین که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل تجربه کنید. در این هتل، همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم رایگان، میز کار، یخچال و تلویزیون صفحه تخت هستند. در داخل اتاق‌های هتل Arven Boutique Hotel Istanbul کتری برقی برای میهمانان قرار داده‌شده است. تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب هستند که دمای اتاق‌ها را در حد مطلوب نگه می‌دارد و مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار هستند. همچنین به دلیل وجود روم سرویس امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم‌شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز رستوران MOSTRA نام دارد. در زمان وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سرزده و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی ترکیه را سفارش دهید.

فاصله هتل آرون بوتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲۰۰ متر
فاصله تا مسجد سوکولو محمد پاشا: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد آبی: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است