search
menu

هتل Armas Lara Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Armas Lara
امکانات و خدمات عمومی هتل آرماس لارا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرماس لارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Armas Lara


هتل آرماس لارا در منطقه دنج، خوش آب‌وهوا و معروف لارا در شهر آنتالیای ترکیه قرار دارد. هتل Armas Lara در کنار دریای مدیترانه، برای اقامتی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی ایده‌آل است و می‌توانید روزهای مفرحی را در ریزورت هتل آرماس لارا همراه با امکانات و خدماتی عالی سپری کنید. اگر بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کرده‌اید اصلا نگران نباشید، زیرا از فرودگاه آنتالیا تا هتل Armas Lara تنها ۱۰ کیلومتر فاصله است. هتل آرماس لارا آنتالیا را برای اقامت انتخاب کنید و به راحتی به سواحل آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا و جاهای دیدنی آنتالیا بروید و سفری خاص و ناب را تجربه کنید. شهر زیبا و ساحلی آنتالیا یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران تفریحی از سراسر دنیا است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرماس لارا


اقامتگاه مجلل هتل آرماس لارا دارای خدمات و امکانات عالی است که راحتی و آسایش را به مسافران اعطا می‌کند. شما در هتل آرماس لارا آنتالیا، امکان وقت گذراندن و استراحت در لابی وسیع و شیک را دارید، به دو رستوران لوکس دسترسی دارید و می‌توانید در استخر روباز و پارک آبی که در طول سال قابل استفاده است، اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز را داشته باشید. قابل ذکر است که هتل Armas Lara دارای آسانسور، ساحل اختصاصی، سالن ورزشی، اینترنت رایگان در تمام فضا‌های هتل، اسپا، ماساژ، حمام، سونا، سالن زیبایی، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، سالن کنفرانس و همایش، فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر، سیستم اعلام و اطفا حریق است. خدمات هتل آرماس لارا شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی، خدمات اتاق، خدمات نگهداری از کودک، گشت شهری، تبدیل ارز و نگهداری از چمدان. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل آرماس لارا آنتالیا استفاده کنید تا با سهولت بیشتری تردد کنید. کارکنان مجرب هتل Armas Lara که علاوه بر زبان ترکی مسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هستند، پذیرای مسافران ارجمند از تمامی جهان هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌های شیک و لوکس هتل آرماس لارا آنتالیا دارای تنوع بسیاری هستند و با دکوراسیونی گیرا و چشم‌نواز برای اقامتی شیرین و راحت تعبیه شده‌اند. انواع اتاق‌های هتل Armas Lara شامل اتاق‌هایی است از جمله: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق استاندارد سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل،‌ اتاق خانوادگی با ظرفیت اقامت سه فرد بزرگسال و یک کودک با یک تخت دابل و دو تخت سینگل، اتاق خانوادگی با ظرفیت اقامت سه فرد بزرگسال و دو کودک با یک تخت دابل و دو تخت سینگل و اتاق خانوادگی با ظرفیت اقامت چهار فرد بزرگسال و یک کودک با یک تخت دابل و دو تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل Armas Lara تجهیزات بسیار خوب و با کیفیتی قرار دارند تا اقامتی آسوده و بدون کمبود برای مهمانان فراهم باشد. امکانات هتل آرماس لارا شامل یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، مینی‌بار، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی و سشوار هستند. فراموش نکنید که در اتاق‌های هتل آرماس لارا آنتالیا نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از مزایای اقامت در هتل آرماس لارا، این است که انواع امکانات و فعالیت‌ها برای سرگرم شدن و تفریح شما وجود دارد. در استخر در فضای باز متناسب برای تمامی سنین و همراه با پارک آبی مفرح شنا و بازی کنید، در کلاس‌های ورزشی مختلف شرکت کنید، در باشگاه ورزشی ساعاتی را به تناسب اندام خود اختصاص دهید و همچنین در ساحل اختصاصی هتل Armas Lara می‌توانید والیبال بازی کنید؛ دریای آبی و خیره‌کننده را تماشا کنید، شنا کنید و ساعاتی لذت‌بخش را سپری کنید. اگر می‌خواهید خستگی‌های جسمی و روحی خود را فراموش کنید و سلامتی و طراوت را به خود هدیه دهید، حتما به بخش اسپا، ماساژ، حمام و سونا در هتل آرماس لارا آنتالیا بروید. یکی از بخش‌‌های جذاب ریزورت هتل آرماس لارا برای کودکان، زمین بازی و اتاق بازی رنگارنگ است که فرزندانتان می‌توانند در آنجا اوقاتی به‌یادماندنی و شاد را بگذرانند.

رستوران هتل


در هتل Armas Lara می‌توانید در رستوران اصلی و داخل هتل، در فضایی مجلل و دنج با دکوراسیونی چشم‌نواز، انواع خوراک‌های لذیذ و متنوع را که شامل خوراک‌های ترکی، روسی، آفریقایی، آمریکایی، محلی، آسیایی، فست فود، کبابی و دریایی هستند را میل کنید. همچنین یک رستوران و کافی‌شاپ هم در فضای باز هتل آرماس لارا وجود دارد که برای گذراندن ساعاتی خوش و فراموش‌نشدنی در فضایی مطلوب و دلنشین ایده‌آل است.

فاصله هتل آرماس لارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا نشنال گلف کلاب: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا گلف کلاب آنتالیا: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی لند آف لجندز: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ ادیان آنتالیا: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنتالیا: ۱۱.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است