search
menu

هتل Arkem Hotel 2 Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Arkem Hotel 2
امکانات و خدمات عمومی هتل آرکم ۲
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آرکم ۲ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Arkem Hotel 2


هتل آرکم ۲، هتلی دو ستاره و اقتصادی است که در بخش آسیایی شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه قرار گرفته است. سوئیت هتل آرکم ۲ جزئی از مجموعه هتل‌های آرکم در ترکیه است. هتل آرکم ۲ در منطقه مال تپه استانبول در نزدیکی دریای مرمره قرار دارد و در عرض ۱۵ دقیقه با ماشین می‌توانید به کنار دریا و ساحل برسید، قدم بزنید و تفریح کنید. هتل آرکم ۲ استانبول برای مسافرانی که به دنبال هتلی به‌صرفه و در عین حال راحت هستند تا فقط در آن استراحت کنند و بیشتر زمان خود را صرف بازدید از شهر تاریخی و پر رمز و راز استانبول کنند، انتخابی کاملا مناسب است. از مزیت‌های هتل آرکم ۲ استانبول این است که چندین مرکز خرید متنوع در اطراف آن قرار دارند. هتل آرکم ۲ دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد و به دو ایستگاه مترو نزدیک است. اگر قصد دارید بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید و با هواپیما به استانبول سفر کنید، خوب است بدانید که هتل Arkem Hotel 2 با فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تنها ۱۶.۴ کیلومتر فاصله دارد.
در طول مدت زمانی که در هتل آرکم ۲ اقامت دارید؛ حتما به پارک های آبی استانبول بروید چرا که پارک های آبی استانبول تابستان این شهر زیبای ترکیه را برای شما لذت‌بخش می‌کنند. پارک های آبی استانبول (aqua park یا water park) یکی از جذاب‌ترین تفریحات برای گردشگرانی است که به شهر استانبول می‌روند. پارک های آبی استانبول مخصوصا در فصل‌های گرم سال و روزهای تابستان فعالیت‌های لذت‌بخش و آرامش‌بخشی را برای شما فراهم می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرکم ۲


امکانات و تجهیزات باکیفیت و مناسبی که در هتل آرکم ۲ استانبول وجود دارد، اقامتی خوش و آسوده را برای شما فراهم می‌کند. در هتل Arkem Hotel 2 می‌توانید از لابی دنج، آسانسور و اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل استفاده کنید. خدمات هتل آرکم ۲ شامل پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی و اتو است. در ساختمان سوئیت هتل آرکم ۲ استانبول سیستم هشدار و اطفا حریق هم موجود است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده اید، از هتل آرکم ۲ تقاضای تاکسی کنید، تا با آسودگی به فرودگاه برسید و نگرانی بابت تردد نداشته باشید. هتل آرکم استانبول دارای کارکنانی مجرب و مسلط به زبان انگلیسی است که با مهمان‌نوازی تمام از مسافران استقبالی گرم می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل آرکم ۲ استانبول اتاق‌ها و سوئیت‌هایی شیک وجود دارد که برای اقامتی راحت و آسوده طراحی شده اند. انواع واحدهای اقامتی هتل Arkem Hotel 2 شامل سوئیت‌ها و اتاق‌هایی هستند از جمله: اتاق استاندارد دابل و سوئیت آپارتمان استودیو که دارای یک اتاق خواب و یک نشیمن است و یک تخت دابل و یک مبل تخت‌خواب شو دارد. قابل ذکر است که اتاق‌های هتل آرکم ۲ برای اقامتی خانوادگی هم عالی هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های سوئیت هتل آرکم ۲ انواع امکانات و وسایل وجود دارد تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی شیرین و به‌یادماندنی را تجربه کنند. امکانات هتل Arkem Hotel 2 شامل مواردی است از قبیل: یخچال، تلویزیون، میز، صندلی، کمد لباس، مبلمان، آیینه، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تهویه مطبوع، میز تحریر، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی. در سوئیت‌های هتل آرکم ۲ مایکروویو، سینک ظرفشویی و برخی وسایل آشپزخانه هم برای استفاده مسافران مهیا است.

فاصله هتل آرکم ۲ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید هیلتون استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید نوادا استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید برندیوم استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا شهر بازی لونا پارک بستان چی استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک ساحلی مال تپه: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید واتر گاردن استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است