search
menu

هتل Arees Grup Hotel Apartment Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Arees Grup Hotel Apartment Istanbul
امکانات عمومی هتل آپارتمان آرس گروپ استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان آرس گروپ استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Arees Grup Hotel Apartment Istanbul


هتل آپارتمان آرس گروپ استانبول یک هتل اقتصادی در استانبول است که در محله Bahcelievler استانبول واقع شده‌است. پارک ملی حاکمیت چیزی حدود ۲۵ دقیقه پیاده با هتل فاصله دارد. قطار تراموا سطلان احمد در فاصله ۱۴ کیلومتری از این مکان وجود دارد. با اینکه هتل رستوران ندارد ولی رستوران Suleymaniyeli Kurufasulyeci در فاصله بسیار نزدیک از هتل قرار گرفته‌است. این هتل در واقع یک هتل آپارتمان است و در داخل واحدهای آن شاهد امکانات مورد نیاز برای اقامت چند روزه و عالی خواهید بود. در ادامه مطلب درباره امکانات آن مطالبی ارائه خواهدشد. این هتل از زیبایی ظاهری و چیدمان خوبی برخوردار است که می‌تواند در بدو ورود شما بعنوان یک نکته مثبت در نظر گرفته‌شود. استانبول از جمله شهرهای توریستی ترکیه است که انتخاب یک هتل خوب و بجا در کنار بازدید از جاهای دیدنی استانبول مانند: کاخ دلمه باغچه، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و ... می‌تواند شما را در داشتن اقامتی بسیار خوب و خاطره‌انگیز یاری کند. برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول می‌توانید از پذیرش هتل بخواهید تا شما در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا گرفتن خودرو دربست یاری کنند. برای سفر به استانبول حتما از گزینه رزرو اینترنتی بلیط هواپیمای استانبول استفاده کنید. فرودگاه استابول تا هتل Arees Grup Hotel Apartment Istanbul حدود ۴۴ کیلومتر فاصله دارد. در ادامه با ذکر امکانات هتل در خدمت شما هستیم.

امکانات عمومی هتل آپارتمان آرس گروپ استانبول


هتل دارای یک لابی خوب و نسبتا بزرگ است که در بدو دورود می‌تواند میزبان خوبی برای مسافرانش باشد. پذیرش و کادر هتل Arees Grup Hotel Apartment Istanbul بسیار اخلاق مدار و آموزش دیده هستند و در طی اقامت چند روزه شما می‌توانند شما را به بهترین نحو حمایت کنند. در کنار سایر امکانات موجود در هتل می‌توان بطور شاخص به هوای خوب و مطبوع ناشی از سیستم تهویه مطبوع هتل اشاره کرد که در کنار اقامت در یک شهر تمیز می‌توانید از هوای خوب محل اقامت خود نیز لذا ببرید. آنچه امروزه برای مسافران بسیار مهم است و در اولویت قرار دارد، وجود اینترنت رایگان است که می‌توانید توسط آن به راحتی حتی در اتاق محل اقامتتان کارهای اینترنتی خود را انجام دهید و با خانواده خود در ارتباط باشید. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل نیز ممنوع است و حتما قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته‌باشید. امکانات ویژه و مجزایی برای افراد معلول در این هتل وجود ندارد، بنابراین بهتر است قبل از سفر به این مورد نیز دقت کنید. پذیرش هتل می‌تواند به دو زبان ترکی و انگلیسی با مسافران صحبت کند. با اینکه فضای هتل تمیز است ولی نظافت بصورت روزانه در آن انجام نمی‌شود و اگر تمیزی برای شما خیلی مهم است، حتما به این مورد توجه داشته‌باشید. این هتل برای افراد سیگاری مناسب نیست زیرا اجازه استعمال دخانیات در آن وجود ندارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


واحدهای هتل Arees Grup Hotel Apartment Istanbul بصورت آپارتمانی هستند. شما برحسب سلیقه و تعداد نفرات می‌توانید یکی از واحدهای اقامتی آن را برای اقامت رزرو کنید. تمام آپارتمان‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی با تمام لوازم و امکانات بهداشتی هستند. تهویه مطبوع در واحدهای اقامتی نیز در حد بسیار خوبی وجود دارد. از سایر موارد موجود می‌توانید به روشنایی و نورگیر بودن واحدها اشاره کرد که سبب شده‌است اقامت خوب و آرامی را بتوانید در آن‌ها داشته باشید. کف تمام واحدها پارکت است و مبلمان خوبی نیز در هرکدام از آن‌ها قرار دارد. هر واحد مجهز به اینترنت و یک تلویزیون پلاسمای صفحه تخت است که برای استراحت شما می‌تواند خوب باشد تا در اوقات فراغتتان با آن‌ها سرگرم شوید.

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد ولی از آنجایی که واحدها بصورت آپارتمانی هستند، می‌توانید در واحد خود غذای خود را آماده کنید و هیچ ممنوعیتی برای این کار وجود ندارد.

فاصله هتل آپارتمان آرس گروپ استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد رستم پاشا:۱۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است