search
menu

هتل Anka Premium Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anka Premium Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آنکا پرمیوم استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنکا پرمیوم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Anka Premium Hotel Istanbul


هتل آنکا پرمیوم استانبول یکی از هتل‌های دو ستاره شهر استانبول است که با خواندن اطلاعاتی در رابطه با امکانات آن در این متن، به راحتی می‌توانید برای رزرو آن اقدام کنید. هتل Anka Premium Hotel Istanbul دارای امکانات متعددی است که سطح کیفیت تمام امکانات ارائه شده خوب و قابل قبول است. علاوه بر امکانات متعدد و خوبی که در این هتل برای مسافران ارائه می‌شود، هتل دارای باغ و تراس است که بسیار جای مناسبی برای استراحت و گذراندن لحظاتی خوش در هوای آزاد این مکان‌ها است. اگر در این هتل اقامت داشته‌باشید می‌توانید از جاهای دیدنی استانبول نیز دیدن کنید، این مکان‌های دیدنی شامل: برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی، دلفیناریوم استانبول و ... هستند. شما برای داشتن یک سفر راحت به استانبول از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید بلیط تهیه کنید و سفر خوبی را به این شهر داشته‌باشید.

امکانات عمومی هتل آنکا پرمیوم استانبول


هتل Anka Premium Hotel Istanbul دارای امکانات متعدد و خوبی است که شما می‌توانید این امکانات را در این بخش از متن مطالعه کنید. اگر قصد دارید این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید بهتر است بدانید که اجازه ورود حیوانات خانگی را به این هتل نخواهید داشت و قبل از اقامت و رزرو این هتل باید فکری برای حیوانات خانگی خود بکنید. در محوطه بیرون هتل میز و صندلی‌هایی چیده شده‌است تا از فضای بیرون نیز بتوانید بهره ببرید. اینترنت وای فای بصورت رایگان در تمام بخش‌های هتل قابل دسترسی است. در مورد نظافت و تمیزی هتل نیز باید گفت که نظافت روزانه به درستی در این هتل انجام می‌شود و شما می‌توانید در یک هتل تمیز و مرتب اقامت خوبی را تجربه کنید. برای دسترسی به پول رایج ترکیه نیازی نیست که در بیرون از هتل به دنبال صرافی بگردید زیرا هتل این امکان را برای شما فراهم کرده‌است و در داخل خود هتل می‌توانید از خدمات صرافی نیز بهره ببرید.
اتو و خشکشویی با هزینه نیز از جمله امکانات دیگری است که در هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. پذیرش هتل بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و پذیرش مسافران محترم است. هشدار دهنده آتش و آلارم‌های امنیتی متعددی در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌است تا بتوانید به راحتی و با آسایش کامل در این هتل اقامت داشته‌باشید. صندوق امانات در این هتل وجود دارد تا وسایل گرانقیمت خود را به راحتی به این صندوق بسپارید. تهویه مطبوع در تمام قسمت‌های هتل اجرا شده‌است و همین امر اقامت را مطلوب‌تر ساخته‌است. کارکنان هتل می‌توانند به زبان‌های ترکی، فارسی و انگلیسی صحبت کنند. باشگاه ورزشی نیز برای افراد ورزشکار در هتل وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Anka Premium Hotel Istanbul بسیار تمیز هستند و با اقامت در آن‌ها می‌توانید آرامش را تجربه کنید. تهویه مطبوع در تمام اتاق‌های هتل اجرا شده‌است و همانند سایر بخش‌های هتل محیطی مطبوع برای اقامت به وجود آورده‌اند. تلویزیون در تمام اتاق‌های هتل وجود دارد و همین موضوع سبب سرگرمی شما در طول مدت اقامت شما در هتل می‌شود. اینترنت همانند سایر بخش‌های هتل در اتاق‌ها نیز به راحتی قابل دسترسی است. چای‌ساز نیز روی میز تمام واحدها وجود دارد. کمدهای موجود در واحدها به همراه چوب لباسی جای مناسبی برای قرار دادن مرتب لباس‌هایتان است. حمام و سرویس بهداشتی نیز برای تمام واحدها در بهترین درجه از بهداشت تعبیه شده‌است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق تک نفره با یک تخت تک نفره
• اتاق دو نفره با یک تخت دو نفره
• اتاق سه نفره با سه تخت تک نفره
• اتاق استاندارد توئین با دو تخت تک نفره
• اتاق دو نفره با چشم انداز دریا و بالکن

رستوران هتل


هتل Anka Premium Hotel Istanbul رستوران مناسبی دارد که برای اقامت کنندگان هتل می‌تواند جای مناسبی برای سرو وعده‌های غذاییشان باشد.

فاصله هتل آنکا پرمیوم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساحلی آلدآلتپ: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب‌بازی استانبول: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا یدی تپه: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا کیدزانیا استانبول: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است