search
menu

هتل Agora Guesthouse Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Agora Guesthouse
امکانات کلی هتل آگورا گست‌هاوس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آگورا گست‌هاوس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Agora Guesthouse


هتل آگورا گست‌هاوس گزینه‌ای مدرن و زیبا برای گردشگرانی است که به دنبال انتخاب متفاوتی هستند. هتل ۳ ستاره Agora Guesthouse با فراهم کردن محیطی دنج و آرام به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها در شهر استانبول تبدیل شده است. این هتل زیبا در منطقه تاریخی فاتح قرار دارد. منطقه فاتح به دلیل محیط نوستالژیکی که دارد، بسیار موردپسند گردشگران قرار می‌گیرد. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به جاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید و مراکز سرگرمی خواهید داشت. مسجد و موزه ایاصوفیه و آب‌انبار باسیلیکا فقط ۴۰۰ متر با هتل آگورا گست‌هاوس فاصله دارند. کاخ و موزه توپکاپی از دیگر جاذبه‌های درخشان استانبول است که در ۵۵۰ متری هتل قرار دارد. خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول راهی آسان و مطمئن برای سفر به این شهر جذاب و بازدید از جاذبه‌های استانبول است. نزدیکی به سیستم حمل‌ونقل عمومی از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل به شمار می‌رود و گردشی راحت و ارزان در شهر برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

امکانات کلی هتل آگورا گست‌هاوس


تمام تلاش‌ها در Agora Guesthouse Hotel در راستای ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان است؛ و برای این منظور امکانات و خدمات متنوعی برای آنها تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است تا به راحتی با دوستان و خانواده‌تان در ارتباط باشید. استفاده از پارکینگ برای مهمانان هتل رایگان است. اگر هوس رانندگی در استانبول به سرتان زده است، حتما از خدمات اجاره خودرو استفاده کنید. آگورا گست‌هاوس امکانات دیگری نظیر کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، اتاق سیگار، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات به مهمانان ارائه می‌کند. ورود کودکان در هر رده سنی به این هتل مجاز است و برای سرگرمی کودکان خدمات متنوعی ازجمله شبکه‌های تلویزیونی کودکان، بازی‌های تخته‌ای و زمین‌بازی سرپوشیده تدارک دیده شده است. کارکنان هتل بسیار خون‌گرم و حرفه‌ای هستند و از هیچ کمکی برای ایجاد سفری خاطره‌انگیز برای مهمانان دریغ نمی‌کنند. به دو زبان ترکی و انگلیسی در این بوتیک هتل صحبت می‌شود. در قسمت پذیرش خدمات متعددی ازجمله خدمات کانسیرج، تور، تهیه بلیط، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. خدمات دیگر هتل آگورا گست‌هاوس استانبول شامل نظافت روزانه، لاندری، اتو و خشک‌شویی است. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. ناگفته نماند فاصله فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن و فرودگاه استانبول تا این هتل به ترتیب ۳۰ و ۳۴ کیلومتر است و با پرداخت هزینه می‌توانید از سرویس شاتل فرودگاهی استفاده نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


طیف متنوعی از واحدهای اقامتی در هتل آگورا گست‌هاوس قرار دارد و مهمانان می‌توانند با توجه به سلیقه و بودجه‌ی خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. اگر به دنبال سفری لوکس هستید، اتاق دلوکس دوبل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اتاق اکونومی دوبل برای گردشگرانی که به دنبال سفر مقرون به صرفه هستند، مناسب است. علاوه بر اتاق‌ها، خوابگاه‌هایی نیز در هتل آگورا گست‌هاوس قرار دارند که دارای تختخواب‌های دوطبقه هستند و بسیار مناسب برای سفرهای مجردی هستند. این هتل در مجموع دارای ۱۰ اتاق زیبا است که بعضی از آن‌ها دارای بالکن و ویو دریا هستند. امکاناتی نظیر روم سرویس، چای‌ساز، میز غذاخوری، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون، پرده‌های ضد نور، دوش، سرویس بهداشتی و سشوار داخل اتاق‌ها قرار دارد. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


تراس هتل دارای مبلمان فضای روباز است و گزینه جذابی برای گذراندن یک غروب آرامش‌بخش در کنار همسفران به شمار می‌رود. برای جذاب‌کردن بیشتر سفر فعالیت‌‌هایی نظیر تنیس و کلاس آشپزی برای مهمانان تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


با اقامت در هتل آگورا گست‌هاوس روزتان با میل‌کردن صبحانه خانگی در تراس هتل آغاز خواهد شد. اشتهایتان پس از تماشای چشم‌انداز زیبایی از بسفر، دوچندان خواهد شد. صبحانه کانتیننتال و گیاهی از گزینه‌های موجود برای انتخاب مهمانان است. برای ناهار و شام سری به رستوران هتل بزنید و از غذاهای ترکی هتل حظ ببرید. یک کافی‌شاپ دنج هم داخل هتل قرار دارد که انواع دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم در آن سرو می‌شود. البته همان‌طور که می‌دانید با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در چند قدمی هتل قرار دارند که حق انتخاب بیشتری به مهمانان می‌دهند.

فاصله هتل آگورا گست‌هاوس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴۰۰ متر
فاصله از آب‌انبار باسیلیکا: ۴۰۰ متر
فاصله از بازار ادویه: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله از برج دختر: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله از کاخ دلمه باغچه: ۴٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است