search
menu

هتل Adelmar Istanbul Sisli

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Adelmar Istanbul Sisli
امکانات و خدمات عمومی هتل آدلمار شیشلی استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آدلمار شیشلی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Adelmar Istanbul Sisli


هتل آدلمار شیشلی استانبول از هتل‌های بسیار شیک و دنج در استانبول است. استانبول با توجه به اینکه شهری توریستی محسوب می‌شود هتل‌های بسیار درجه یکی را نیز دارد که هتل آدلمار نیز یکی از هتل‌های لوکس و درجه یک است. هتل چهار ستاره است و امکانات فوق العاده‌ای را دارد. این هتل در منطقه شیشیلی قرار گرفته است که این منطقه به جاذبه‌های دیدنی بسیاری فاصله بسیار نزدیکی دارد و از منطقه‌های توریستی استانبول بشمار می‌رود. علاوه بر امکاناتی که توسط هتل به مهمانان ارائه می‌شود مبلمان بسیار شیک و تمیز هتل نیز از عوامل دیگری است که سبب جلب رضایت بیش از پیش مهمانان شده است. گردشگران ایرانی بسیاری سالانه از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر می‌کنند که می‌توانند از اطلاعات موجود در این مطلب برای انتخاب این هتل استفاده کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آدلمار شیشلی استانبول


هتل بزرگ و لوکس Adelmar Istanbul Sisli امکانات بسیار ارزنده‌ای را برای مهمانانش ارائه می‌کند. از جمله این امکانات وجود پارکینگ برای پارک خودروهاست. اینترنت چه در لابی و چه در اتاق‌ها سبب می‌شود تا به امور اینترنتی‌تان رسیدگی کنید. لابی این هتل بسیار شیک و لوکس است و جذب زیبایی این لابی خواهید شد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل این امکان را برای مسافران بوجود می‌آورد تا با خیالی راحت بتوانند در هر ساعت از شبانه روز و در صورت نیاز با پذیرش هتل در ارتباط باشند.
اتاق‌های مجزایی برای چمدان‌ها و برای سیگار کشیدن آماده شده است تا مسافران سفر راحت‌تری را تجربه کنند. سیستم بسیار پیشرفته اعلام حریق که در هتل تعبیه شده است می‌تواند خیال مسافران را بابت امنیت جانی‌شان راحت کند. امکانات جانبی دیگری از جمله: اتاق ماساژ و بدنسازی نیز در هتل وجود دارد. برای کسانی که نیاز به خودرو داشته باشند نیز امکان کرایه تاکسی وجود دارد. لاندری و خشکشویی از جمله خدمات دیگری است که برای مسافران بسیار مهم و قابل توجه است. ترانسفر فرودگاهی برای کسانیکه بخواهند در اختیارشان قرار می‌گیرد. سالن کنفرانس و کافی نت از دیگر بخش‌های هتل است که آماده خدمات رسانی است. هتل مجهز به آسانسوری تمیز و شیک است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل دارای ۳۵ اتاق مجزا است. اتاق‌های هتل مبلمان بسیار زیبا و لوکسی دارند و بی‌شک اقامتی راحت و دنج را در این واحدها تجربه خواهید کرد. اتاق‌ها هوای مطبوعی را در نتیجه سیستم تهویه مطبوع دارند و سیستم گرمایشی و سرمایشی در زمستان و تابستان دمای هوا را معتدل می‌کند. حمام بسیار شیک و تمیزی در تمامی اتاق‌ها وجود دارد که لوازم بهداشتی از جمله حوله نیز در آن وجود دارد. تلویزیون و اینترنت در تمام اتاق‌ها وجود دارد.
پنجره‌های اتاق‌ها که در برخی از آن‌ها نمای خیابان را مشاهده می‌کنید اقامت در هتل را جذاب‌تر ساخته است. در کنار تخت‌های بسیار شیک با روتختی‌های درجه یک و تمیز برای بزرگسالان، شاهد تخت‌هایی برای نوزادان نیز هستیم که در صورت داشتن نوزاد می‌توانید از این اتاق‌ها استفاده کنید. مینی بار و یخچال نیز از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های این هتل است. انواع اتاق‌های هتل که بر حسب نیاز می‌توانید یکی از آن‌ها را رزرو کنید شامل: اتاق یک نفره استاندارد، اتاق دو نفره استاندارد، اتاق مجلل و لوکس، اتاق دوقلو استاندارد، سوئیت خانوادگی، اتاق دو نفره لوکس با تراس و اتاق‌های خانوادگی با بالکن

رستوران هتل


هتل رستوران بسیار شیکی دارد که هر سه وعده غذایی را در آن می‌توانید میل کنید. منو رستوران دارای غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه است.

فاصله هتل آدلمار شیشلی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید جواهر مال استانبول: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک ییلدیز استانبول: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلمانیه استانبول: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی استانبول: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است