search
menu

هتل Abisso Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Abisso Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آبیسو استانبول

درباره هتل Abisso Hotel Istanbul


هتل آبیسو استانبول (Abisso Hotel Istanbul) هتل سحرآمیزی است که بر تمام زوایای پذیرائی بی عیب و نقص مسلط بوده و با فراهم آوردن امکانات ممتاز و درجه یک، همواره به میزبان سربلندی در مقابل میهمانان خود تبدیل شده است.

امکانات رفاهی هتل


رستوران و تراس هتل آبیسو استانبول که جزو مکان‌های لذت‌بخش آن هستند در کنار اتاق‌های این هتل که با اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت، میز تحریر و حمام اختصاصی همراه با دوش، وان و لوازم بهداشتی رایگان تجهیز شده‌اند، عناصر مهم آبیسو هستند و هر یک در جلب رضایت مهمانان، نقش ویژه‌ای ایفا می‌کنند. در مورد هتل آبیسو استانبول بد نیست این را هم بدانید که پذیرش هتل Abisso Hotel Istanbul فعالیت ۲۴ ساعته‌ای داشته و ارائه‌دهنده سرویس نگهداری از چمدان‌ها است. نگران رفتن به طبقات بالا هم نباشید. چراکه می‌توان از آسانسور هتل نیز استفاده کرد. جالب است بدانید کارکنان هتل آبیسو استانبول علاوه بر زبان های انگلیسی ترکی و غیره به زبان فارسی نیز صحبت می‌کنند. برای یک سفر لذت‌بخش‌تر می‌توانید در تورهای پیاده‌روی شرکت کنید. برای رفاه بیشتر خریداران بلیط هواپیما استانبول امکاناتی چون تبدیل ارز، صندوق امانات، شاتل فرودگاهی و کالسکه کودک فراهم کرده است.

موقعیت مکانی هتل


اقامت در خیابان فاتح (Fatih)، برای مسافرانی که به مکان‌های تاریخی، معماری و کشف شهر قدیمی علاقه‌مند هستند، گزینه بسیار مناسبی است. هتل بی‌نظیر و وصف‌ناپذیر آبیسو در قلب استانبول و در منطقه تاریخی شهر واقع شده از این رو با اکثر جاذبه های گردشگری فاصله ی کوتاهی دارد. حدود ۶۰۰ متر با مسجد سلیمانیه فاصله دارد. همچنین دسترسی به بازار ادویه و بازار بزرگ استانبول نیز با حدود ۹۰۰ متر جابجایی از این هتل امکان‌پذیر می‌شود. در مورد عالی بودن موقعیت مکانی هتل آبیسو استانبول ذکر این نکته هم که مسافت بین هتل و فرودگاه آتاتورک فقط ۲۰ کیلومتر است، حائز اهمیت به نظر می‌رسد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آبیسو استانبول


فاصله هتل تا مسجد زیرک: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا کتابخانه سلیمانیه: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد لاله لی: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۱.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است