search
menu

هتل Çırağan Palace Kempinski Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Çırağan Palace Kempinski Istanbul
موقعیت مکانی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

درباره هتل Çırağan Palace Kempinski Istanbul


در کنار سواحل زیبای بسفر، کاخ امپراتوری عثمانی قرار دارد که با تغییر کاربری به هتلی لوکس و شیک تبدیل شده است. هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول با دورنمایی زیبا از شهر قدیمی استانبول، با باغی سرسبز و سبک پر زرق و برق خود، تجربه اقامت در کاخ پادشاهی را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول هدیه می‌دهد.

موقعیت مکانی هتل


هتل در گذرگاه تلاقی شرق و غرب جایی که مدرنتیه به سنت و کلاسیک می‌پیوندد، قرار گرفته؛ درست مانند خود هتل که در بنایی کهن و اصیل امکاناتی مدرن ایجاد کرده است. هتل به طور کلی دارای ۳۱۳ اتاق است که ۲۰ سوئیت آن در بخش هتل و ۱۱ سوئیت آن در بخش قدیمی کاخ قرار دارند. اقامت در هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول فرصت بازدید از جاذبه‌ها را نیز به میهمانان می‌دهد زیرا جاذبه‌های تاریخی و مراکز خرید در نزدیکی هتل قرار دارند و به راحتی در دسترس قرار خواهند گرفت.

واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل


اتاق‌های هتل دارای تخت‌های لوکس، پنجره هایی باشکوه و بالکن هایی مشرف به دریا و باغ‌های زیبا است که به امکاناتی مانند تلویزیون ماهواره ای، مینی بار تجهیز شده‌اند. برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
مهمانان می‌توانند به حمام های ترکی هتل بروند و اوقات آرامش بخشی را داشته باشند. همچنین با مراجعه به قسمت ماساژ، سونا، اسپا، استخرهای سرپوشیده و روباز خستگی یک روز گشت و گذار در شهر استانبول را از تن به در کنند. اگر در طول سفر هم به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید به باشگاه ورزشی هتل Çırağan Palace Kempinski Istanbul بروید و از مربی خصوصی برای برنامه ورزشی خود استفاده کنید. رستوران Laledan هتل دارای منویی ارگانیک برای وعده صبحانه است همچنین رستوران Tuğra هم تجربه یک غذای لذیذ عثمانی به همراه موسیقی زنده را فراهم می‌کند. از جمله مزیت‌های برتر هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. این هتل شاهانه دارای تراس آفتابگیر به صورت مبله است که فضایی هم برای برپایی آتش و امکاناتی برای باربیکیو دارد. هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به استانبول است. فرودگاه صابیحا گوگچن نزدیکترین فرودگاه به هتل است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول


ایستگاه مترو تکسیم تا هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول: ۲.۶ کیلومتر
میدان تکسیم تا هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول: ۲.۷ کیلومتر
برج مدین تا هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول: ۲.۸ کیلومتر
خیابان استقلال تا هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول: ۲.۹ کیلومتر
بازار ادویه تا هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول: ۴.۹ کیلومتر
مسجد ایاصوفیه تا هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول: ۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است