search
menu

هتل YS APART LARA ANTALYA

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل YS APART LARA ANTALYA
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان وای اس لارا آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل‌آپارتمان وای اس لارا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل YS APART LARA ANTALYA


هتل‌آپارتمان وای اس لارا یکی از گزینه‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای اقامت در تعطیلات به شمار می‌رود. این هتل سه ستاره بوده و با ارائه خدمات و امکانات خوب خود همواره در طول سال از میهمانان زیادی استقبال می‌کند و پرسنل این مجموعه در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. مسافران از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند و در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام می‌کنند. با توجه به اینکه که فاصله این هتل‌آپارتمان تا ساحل عمومی کوندو ۱.۴ کیلومتر است، همین امر سبب گشته تا هتل YS APART LARA در میان مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار شود، زیرا نوعی ساحل اختصاصی و بسیار نزدیک به این هتل به شمار می‌رود که در عرض چند دقیقه کوتاه به این ساحل دسترسی خواهید داشت.
همچنین سایر جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید نزدیک به هتل عبارت‌اند از مرکز خرید آنتالیا پریمیوم لارا با ۱.۲ کیلومتر و پارک پروانه آنتالیا با ۱.۶ کیلومتر جزو جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید مشهور منطقه آنتالیا به شمار می‌روند، علاوه بر این‌ها نیز آکواریوم آنتالیا، پارک‌های آبی و دروازه هادریانوس جزو جاذبه‌های مشهور دیگر به شمار می‌روند. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه آنتالیا است که با ۸ کیلومتر فاصله دسترسی آسانی دارد و برای رفتن به فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل‌آپارتمان می‌توان به اتاق‌های خانواده و پذیرش آنلاین اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان وای اس لارا آنتالیا


در بخش پذیرش این هتل‌آپارتمان به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند و پرسنل مجرب و کارآزموده به زبان‌های انگلیسی روسی و ترکی استانبولی تسلط دارد، همچنین در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و لحظاتی خوش به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاشند. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. در فضای بیرونی این هتل‌آپارتمان مبلمان چیده شده و می‌توانید در محوطه YS APART LARA پیک‌نیک کنید یا اینکه از بالکن‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری از محوطه را تماشا کرده و لذت ببرید. پارکینگ موجود در این مجموعه به‌صورت پارکینگ خیابانی بوده ولی از امنیت کاملی برخوردار است. توجه داشته باشید که دسترسی به اینترنت در این هتل‌آپارتمان امکان‌پذیر نیست، بنابراین باید خودتان از طریق سیم‌کارت اینترنت تهیه کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از هاوس تک خوابه که شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی است، در داخل اتاق دو تختخواب دونفره و در پذیرایی کاناپه تخت شو قرار داده‌شده است و واحد بعدی نیز هوم هالیدی نام داشته و این واحد اقامتی خود شامل یک اتاق‌خواب و یک پذیرایی است. در داخل اتاق‌خواب یک تختخواب بزرگ دونفره و در پذیرایی کاناپه تخت شو قرار داده‌شده است. هر یک از واحدهای اقامتی موجود در این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هوا است. از بالکن موجود در داخل واحدها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از محوطه اطراف هتل YS APART LARA را تماشا کنید، همچنین در فضای نشیمن این اتاق‌ها استراحت کرده و تلویزیون تماشا کنید. آشپزخانه مجهز در داخل همه واحدها تعبیه گشته است، این آشپزخانه‌ها شامل یخچال، اجاق‌گاز، ظروف موردنیاز، ماکروویو، ماشین ظرف‌شویی و ماشین لباسشویی هستند. همچنین همه واحدها شامل حمام اختصاصی مجهز به دوش، وان، حوله، سشوار و دمپایی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان وای اس لارا عبارت‌اند از امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز غذاخوری، میز کار، فضای نشیمن، کاناپه تخت شو و بالکن با مبلمان. همچنین همه این واحدها به‌صورت اختصاصی هستند و به دلیل دارا بودن پنجره‌ها و دیوارهای عایق صدا اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد و اینکه به یاد داشته باشید استعمال سیگار در داخل همه واحدهای این مجموعه ممنوع بوده و باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنید.

فاصله هتل‌آپارتمان وای اس لارا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دلفیناریوم آکسو: ۸۵۰ متر
فاصله تا پلاژ لارا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه وارونه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی لارا: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است