search
menu

هتل Xanadu Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Xanadu Resort Antalya
امکانات کلی هتل زانادو ریزورت آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل زانادو ریزورت آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Xanadu Resort Antalya


هتل زانادو ریزورت، یکی از هتل های ۵ ستاره مرکز گردشگری بِلِک در ترکیه است که همه ساله در تمام فصول به ویژه در تابستان پذیرای مهمانان خارجی و داخلی می شود. هتل Xanadu Resort Hotel مقابل دریای مدیترانه واقع شده و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. این هتل با موقعیت مکانی عالی و ساحل اختصاصی میان محبوب ترین هتل های بلک میان گردشگران جای گرفته است. در این هتل انواع خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی برای مهمانان فراهم گشته تا برای لحظه ای حوصله شان سر نرود و احساس خستگی نکنند. تمام کارکنان هتل نیز سعی دارند با رفتار خوش و گشاده رویی اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان رقم بزنند. موقعیت مکانی هتل ازجمله مزایای آن به حساب می آید، زیرا دسترسی از هتل به بسیاری از جاذبه های دیدنی نظیر باشگاه های گلف و مراکز خرید آنتالیا سریع و آسان است. خدمات این هتل آل- این کلوسیو هستند. تمام مهمانانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته اند، با رضایت کامل و خوشنودی هتل را ترک کرده اند. شاید بد نباشد شما هم قبل از خرید بلیط هواپیما آنتالیا با این هتل آشنا شوید و نسبت به رزرو یکی از اتاق های آن اقدام نمایید.

امکانات کلی هتل زانادو ریزورت آنتالیا


در هتل زانادو ریزورت آنتالیا امکانات ارائه شده در حد عالی و یک هتل ۵ ستاره هستند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به آنتالیا سفر می کنند می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. امنیت پارکینگ هتل زانادور ریزورت قابل اطمینان است. مهمانان می توانند در هر نقطه از هتل به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای مهمانان است. مهمانان معمولا خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتو، خدمات مراقبت از کودک، خدمات اتاق، خدمات کانسرج، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، برگزاری جلسات و میتینگ ها، ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان و غیره را از پذیرش هتل درخواست می کنند.
در لابی هتل برای راحتی و آسایش هرچه بیشتر مهمانان امکاناتی چون آسانسور، اتاق چمدان، ماشین وندینگ نوشیدنی، دستگاه واکس کفش، مبلمان و میز، ایستگاه روزنامه، فضای مخصوص استعمال سیگار، مارکت و گیفت شاپ فراهم شده اند. در فضای بیرونی هتل نیز علاوه بر ساحل اختصاصی منطقه پیک نیک، مبلمان، تراس آفتاب، امکانات باربکیو، فضای سبز و باغ وجود دارند و مهمانان ساعات بیکاری و فراغتشان را در آن ها سپری می کنند. تمام کارکنان هتل به زبان های ترکی، انگلیسی، آلمانی و روسی مسلط هستند و در ارتباط با مهمانان به مشکل خاصی برنمی خورند. لازم است مهمانانی که قصد اقامت در این هتل همراه حیوان خانگی شان دارند، بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی انجام نمی شود.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی هتل زانادور ریزورت به قدری متنوع و هیجان انگیز هستند که مهمانان برای استفاده از تک تک آن ها با کمبود وقت مواجه می شوند. مهمانان می توانند در این هتل در فعالیت هایی چون ایروبیک، تیراندازی با کمان، وقایع ورزشی زنده، موسیقی و نمایش زنده، شام موضوعی شبانه، شب های فیلم، ساحل، سرگرمی های عصرانه، نایت کلاب، مینی گلف، غواصی، بولینگ، دوچرخه سواری، قایقرانی، کتاب خوانی در کتابخانه، دارت، موج سواری، جت اسکی، پاراسل، والیبال، بستکتبال، کارائوکه، تنیس روی میز، بیلیارد، ماهیگیری، تنیس در زمین مخصوص، کلاس های آموزشی گلف و اتاق گیم شرکت کنند و از اوقاتشان به بهترین و سالم ترین شکل ممکن لذت ببرند. البته که برای کودکان هم امکاناتی چون کلاب کودکان، زمین بازی در فضای روباز و بسته، شبکه تلویزیونی کودک، اسباب بازی، موسیقی، کتاب و دی وی دی های مخصوص کودک، پازل و گیم های متنوع در نظر گرفته شده اند تا بتوانند در محیطی سالم و امن اوقات خوشی سپری کرده و سرگرم شوند.
از آن جایی که اکثر گردشگران در فصل گرم به آنتالیا سفر می کنند تا از آفتاب و تفریحات آبی آن لذت ببرند، هتل زانادور ریزورت یکی از ایده آل ترین اقامتگاه ها برای این مهمانان است. زیرا در ساحل اختصاصی هتل چترها و تخت های آفتاب تعبیه شده اند و خدمات ورزش های آبی ارائه می شوند. همچنین، یک کلاب شبانه در ساحل هتل همه شب برپا می شود که محل سرگرمی و تفریحی خوبی برای بزرگسالان است.
در داخل محوطه هتل زانادو ریزورت آنتالیا سه استخر روباز وجود دارند که به صورت فصلی فعالیت کرده و دارای پارک آبی و سرسره های آبی هستند. در کنار تمام استخرها حوله، تخت و چترهای مخصوص آفتاب وجود دارند و مهمانان می توانند حمام آفتاب جانانه بگیرند. در کنار یکی از استخرها بار نوشیدنی جات وجود دارد و مهمانان می توانند از نوشیدنی خنک در وسط یک روز گرم لذت ببرند. یکی از این سه استخر روباز به استخر کودک اختصاص دارد و کودکان می توانند همراه بزرگترهایشان از آب بازی در هوای گرم و آفتابی لذت ببرند. پارک آبی هتل برای بزرگترها و کودکان مکانی هیجان انگیز است که می توانند در آن انرژی مازادشان را تخلیه کنند. اتاق بخار، سونا و جکوزی نیز در این هتل وجود دارند. در مرکز سلامت و اسپای هتل خدمات متنوع ریلکسیشن و ماساژ ارائه می گردد و مهمانانی که احساس خستگی و سنگینی می کنند، می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
حمام عمومی و حمام ترک معروف عثمانی از جمله مواردی هستند که نباید از قلم بیندازید و با مراجعه به آن ها آب تنی به روش سنتی در فضای عثمانی را تجربه کنید. استفاده از این حمام ها برای پوست، رفع خستگی و آب تنی بسیار خوب هستند. مهمانانی که در طول سفر نیز به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند در کلاس های یوگا شرکت کرده و یا تمرینات ورزشی شان را به طور مرتب در باشگاه بدنسازی مجهز هتل زانادو ریزورت آنتالیا انجام دهند. در صورت نیاز می توانند از مربی خصوصی باشگاه کمک بگیرند. برخی از خانم ها و آقایان به زیبایی ظاهرشان اهمیت زیادی قائل هستند و دوست دارند مدام مرتب و زیبا به نظر بیایند. این دسته از مهمانان می توانند از خدمات زیبایی و بهداشتی سالن زیبایی هتل استفاده کنند. در این سالن خدمات مانیکور، پدیکور، اسکرب، کوپ، براشینگ، رنگ، مراقبت از مو، میکاپ، خدمات وکس و فیشیال صورت ارائه می شوند. مهمانانی که به هر دلیلی از خوابیدن زیر نور آفتاب اذیت می شوند اما با این حال باز هم دوست دارند که رنگ پوستشان را تیره و برنز کنند، می توانند از دستگاه سولاریوم هتل استفاده کنند که مشمول هزینه است.

رستوران هتل


همه روزه در ساعات معین وعده صبحانه در این هتل به صورت سلف سرویس ارائه می گردد و غذاها شامل منوی قاره ای، ایتالیایی، انگلیسی، ایرلندی، وگان، حلال، بدون گلوتن و آمریکایی هستند. در محوطه هتل شش رستوران وجود دارد که هرکدام غذاهای مخصوص و خوشمزه برای مهمانان تهیه و طبخ می کنند. رستوران ایپک یولو منوی بوفه ای دارد، رستوران دراگون غذاهای آسیایی را به صورت منوی آلاکارته، رستوران دولچه ویتا فایلی غذاهای ایتالیایی را به صورت منوی آلاکارته، رستوران لا کاسکاد غذاهای فرانسوی، رستوران مکزیکن غذاهای مکزیکی و رستوران کباب هاوس غذاهای ترکی سرو می کند. در این رستوران ها برای کودکان و افراد با رژیم غذایی خاص منوی مخصوص در نظر گرفته شده است.

اتاق های هتل


در این هتل انواع اتاق ها با امکانات رفاهی درجه یک و دکوراسیون شیک و مدرن وجود دارند و مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولیت هایشان اتاق مد نظرشان را رزرو نمایند. اتاق های خانواده، سوئیت عروس و داماد، اتاق های تریپل و چند تخته با منظره دریا، باغ و فضای سبز در این هتل وجود دارند. همه اتاق ها عایق صدا بوده و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق ها در این هتل طراحی و چیدمان بسیار زیبا و هماهنگ دارند و از نظافت رضایت بخش و بالایی برخوردار هستند. پروتکل های بهداشتی در فضاهای داخلی و عمومی و سطوح اشیاء به طور تمام و کمال رعایت و اعمال می شوند. بنابراین، مهمانان می توانند با خیال راحت از اقامتشان لذت ببرند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. در اتاق های هتل امکانات رفاهی از قبیل مبلمان و تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایشی، کپسول آتش خاموش کن، صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی، کانال های ماهواره ای، مینی بار، چای/ قهوه ساز، بطری آب، میز، آینه، کمد، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان فراهم شده اند. همچنین، مهمانان می توانند از منوی بالش، بالشی که مناسبشان است را انتخاب کنند. آسایش و راحتی اتاق های هتل حرف ندارند.

فاصله هتل زانادو ریزورت آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل بوغاز کنت: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ تولرانس: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی لند آو لجندز: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف آنتالیا: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر آسپندوس: ۲۱.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است