search
menu

هتل Vista Villas Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vista Villas Belek Antalya
امکانات هتل ویستا بلک آنتالیا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل ویستا بلک آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Vista Villas Belek Antalya


هتل ویلایی ۵ ستاره ویستا در منطقه بلک و نزدیکی ساحل کادریه آنتالیا واقع شده است و یکی از مکان‌های اقامتی مورد توجه این منطقه است. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیک بودن به اماکن مهم و همچنین جاذبه های گردشگری آنتالیا همچون باغ‌وحش آنتالیا، موزه های آنتالیا و آکواریوم آنتالیا و همچنین مراکز خرید که امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است، از ویژگی های مهم این هتل است که همواره مورد توجه گردشگران بوده است.
نزدیک‌ ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه آنتالیا است که در فاصله ۱۵ کیلومتری این هتل قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل ویلایی زیبای Vista یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که اقامتی فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات هتل ویستا بلک آنتالیا


در فضای بیرونی هتل منطقه ای برای غذاخوردن در فضای باز فراهم شده است و همچنین دارای مبلمان فضای باز، امکانات باربیکیو، بالکن و باغ است که یک فضای بی نظیری را برای استراحت و تفریح مهمانان ایجاد کرده است. از جمله امکاناتی که هتل ویستا برای مسافران ارائه می‌دهد شامل WiFi رایگان، ترانسفر فرودگاهی با دریافت هزینه اضافی و اتاق های خانوادگی است. همچنین پارکینگ خصوصی رایگان در محل و پارکینگ خیابانی در دسترس است که برای استفاده نیازی به رزرو نیست. همچنین نظافت به صورت روزانه با هزینه اضافی در این هتل انجام می‌گیرد. هتل Vista Villas Belek Antalya دارای یک استخر فصلی در فضای باز است که به صورت رایگان و در هر ساعتی از شبانه ‌روز در اختیار مسافران است. هتل فاقد رستوران است اما رستوران آرما و وانیلا که در نزدیکی این هتل قرار دارند انواع غذاهای مختلف را ارائه می‌دهند. همچنین در این هتل امکاناتی برای تهیه غذا برای مسافران فراهم شده است. همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل مجاز است اما ممکن است هزینه هایی دریافت شود. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


تمام واحدهای این هتل به صورت ویلا بوده و دارای انواع واحدهای مختلف شامل خانه سه خوابه، ویلای لوکس ۳ خوابه، سوئیت و ویلای ۳ خوابه است و متناسب با نیاز مسافران امکان دسترسی به انواع واحدها وجود دارد. بعضی از واحدها دارای بالکن با چشم انداز باغ بوده و منظره بی نظیری را ارائه می‌دهد. واحدهای زیبا با کف کاشی و مبله دارای نشیمن، Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، وسایل اتو، چای ساز و قهوه ساز و کمد لباس است. در این هتل هر اتاق دارای ملحفه و حوله است که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود. اتاق های هتل Vista Villas Belek Antalya ضد سیگار بوده و همگی دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در تمام واحدها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، سشوار، حوله، دمپایی، توالت فرنگی و دستمال توالت است. هر واحد دارای آشپزخانه بوده و در اشپزخانه امکاناتی از قبیل میز ناهارخوری، محصولات پاک کننده، صندلی کودک، توستر، اجاق گاز، خشک کن، وسایل آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال فراهم شده است.

فاصله هتل ویستا بلک آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ تالرنس: ۵۰۰ متر
فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ای: ۹۰۰ متر
فاصله تا باشگاه گلف بلک: ۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کادریه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت بلک: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است