search
menu

هتل Viking Park Hotel Kemer Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Viking Park Hotel Kemer Antalya
امکانات هتل ویکینگ پارک کمر آنتالیا
خدمات هتل ویکینگ پارک کمر آنتالیا
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل ویکینگ پارک کمر آنتالیا تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Viking Park Hotel Kemer Antalya


هتل ویکینگ پارک کمر یک هتل فوق العاده جذاب با طراحی زیبا و محیطی ایده آل است که در منطقه کمر در آنتالیا قرار گرفته و طبیعت بکر و بی‌نظیر اطراف خود می‌تواند سفر فوق العاده‌ای را برای مسافران به ارمغان بیاورد. زیبایی‌های طبیعی که در اطراف این هتل وجود دارند فوق العاده جذاب و دلربا هستند و محیطی آرامش بخش را برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. هتل در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه واقع شده و دارای منطقه ساحلی خصوصی است که بدون شک مسافران از استراحت و تفریح در آن لذت خواهند برد.
تراس و باغ بزرگ موجود در این هتل سبب می‌شوند که مهمانان نه تنها در داخل ساختمان، بلکه در محوطه بیرون آن نیز از امکانات متنوع هتل بهره‌مند شوند و لحظات فوق العاده‌ای را در طول سفر برای خود رقم بزنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به منطقه جذاب کمر در Viking Park Hotel Kemer اقامت داشته باشید و از سفری دوست داشتنی و متفاوت را تجربه کنید. همچنین با رفتن به شهر آنتالیا می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مانند موزه‌های آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا، پارک آبی دلفین لند و باغ‌وحش آنتالیا بازدید کنید.

امکانات هتل ویکینگ پارک کمر آنتالیا


همانطور که از یک هتل چهار ستاره انتظار می‌رود، امکانات موجود در هتل ویکینگ پارک کمر گسترده و متفاوت هستند و فضایی زیبا و جذاب را برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهند. هتل دارای مرکز آب گرم و سلامتی است که آرامش را پس از گذراندن یک روز شلوغ و پر جنب و جوش به مهمانان بازمی گرداند. استخر بزرگی که در محوطه هتل قرار دارد یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین امکانات این هتل به شمار می‌رود که اوقات فراغت بسیار جذابی را در زمان اقامت به مسافران هدیه می‌کند. رستوران این هتل فوق العاده شیک و زیبا است و با داشتن فضای جذاب و غذاهای ترکی لذیذ و متنوع می‌تواند هر سلیقه‌ای را از صرف غذا در این هتل خشنود سازد. در محوطه ساحل، صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی و چترهای آفتابی قرار دارند که مهمانان می‌توانند برای آفتاب گرفتن در ساحل و استراحت کردن از آن‌ها استفاده کنند. امکانات گوناگون دیگری نیز در Viking Park Hotel Kemer به مسافران ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به سالن استراحت، زمین بازی مخصوص کودکان، اتاق‌های غیر سیگاری، پارکینگ عمومی رایگان و… اشاره کرد.

خدمات هتل ویکینگ پارک کمر آنتالیا


میز پذیرش هتل ویکینگ پارک کمر به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. هتل دارای خدمات نگهبانی ۲۴ساعته است و هیچ مشکلی از لحاظ امنیت در این هتل وجود نخواهد داشت. مهمانان می‌توانند به راحتی ارز مورد نیاز خود را از صرافی موجود در هتل تهیه کنند و رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده را از سفر خود حذف کنند. در این هتل خدمات خانه داری وجود دارد و تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. اجرای موسیقی زنده از فعالیت‌های محبوب در این هتل به شمار می‌رود که لحظات شاد‌تری را از اقامت در هتل به مهمانان هدیه می‌دهد. فعالیت‌های سرگرم کننده متنوعی در هتل ویکینگ وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به تیراندازی با کمان، تنیس روی میز، مهمانی‌های شبانه و… اشاره کرد. پرسنل این هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی و روسی نیز مسلط هستند و این مسئله برقراری ارتباط بین مهمانان و کارکنان را آسان‌تر می‌کند. از دیگر خدمات موجود در Viking Park Hotel Kemer می‌توان به ارائه وعده‌های غذایی مخصوص کودکان، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، میز تور و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی موجود در هتل Viking Park Hotel Kemer دارای فضایی بزرگ به همراه دکوراسیون جذاب و زیبا هستند که اقامت در آن‌ها می‌تواند احساس فوق العاده‌ای را به مهمانان منتقل کند. تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه دارای منظره رو به استخر و باغ هستند که این مسئله اقامت را برای مسافران جذاب‌تر می‌کند. در برخی از واحدهای اقامتی تخت‌های دونفره وجود دارند که می‌توانند برای مهمانان و علی الخصوص کودکان خردسال دوست داشتنی باشند. امکانات رفاهی متنوعی در این واحدهای اقامتی به مسافران ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به کمد لباس، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی به همراه وان یا دوش، بالکن، میز تحریر و… اشاره کرد.

فاصله هتل ویکینگ پارک کمر آنتالیا تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا ساحل جام یووا: ۲۵۰ متر
فاصله تا ساحل کلاب مد کمر: ۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی مرکز باتی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی فازلیس: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا ناهتالی: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است