search
menu

هتل Valeri Beach Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Valeri Beach Hotel Kemer
امکانات هتل والری بیچ کمر
خدمات هتل والری بیچ کمر
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل والری بیچ کمر

درباره Valeri Beach Hotel Kemer


هتل والری بیچ کمر یک هتل سه ستاره اقتصادی در منطقه کمر استان آنتالیا است که در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و با طبیعت جذاب و امکانات متنوعی که دارد می‌تواند اقامتی آرامش بخش و به یادماندنی را به مهمانان هدیه کند. هتل دارای ساحل خصوصی است که مهمانان می‌توانند در آن تفریح کنند و از لحظات اقامت خود در این هتل به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوند. صندلی‌های آفتابگیر ساحلی، چترهای آفتابی و حوله از جمله امکاناتی هستند که در ساحل خصوصی این هتل به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرند و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا ساعت‌ها از آرامش فوق العاده و مناظر تماشایی سواحل آنتالیا بهره‌مند شوند. علاوه بر آن در نزدیکی این هتل کوه‌های زیبایی نیز وجود دارند که مسافران می‌توانند گشت و گذار در آن‌ها را نیز در برنامه مسافرات خود داشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به منطقه زیبای کمر در Valeri Beach Hotel Kemer اقامت داشته باشید و سفری زیبا و متفاوت را با اقامت در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل والری بیچ کمر


فضای زیبا و آرامش بخشی که در هتل والری بیچ کمر وجود دارد می‌تواند برای مهمانان دوست داشتنی و جذاب باشد و اقامت را برایشان زیباتر کند. استخر بزرگی که در مجوطه این هتل قرار دارد، دارای منظره رو به دریا و ساحل است و بدون شک شنا کردن در آن برای مهمانان تجربه‌ای عالی خواهد بود. رستوران این هتل علاوه بر غذاهای بین المللی انواع غذاهای سنتی ترکی را نیز به مسافران ارائه می‌دهد و کیفیت و طعم غذاهای آن به گونه‌ای است که از تجربه صرف غذا در هتل پشیمان نخواهید شد. همچنین امکان سرو غذا در تراس هتل نیز برای مهمانان فراهم شده است که این مسئله صرف غذا در هتل را برای مهمانان جذاب‌تر می‌کند. امکانات متوعی برای ورزش‌های آبی در این هتل وجود دارند که مسافران می‌توانند برای گذراندن لحظاتی شادتر از این امکانات نیز بهره‌مند شوند. هتل دارای سالن برگزاری کنفرانس نیز است که امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌کند. از دیگر امکانات موجود در Valeri Beach Hotel Kemer می‌توان به کتابخانه، مبلمان در فضای باز، باغ، پارکینگ رایگان، زمین بازی مخصوص کودکان، تنیس روی میز، وسایل بازی مخصوص کودکان، و… اشاره کرد.

خدمات هتل والری بیچ کمر


هتل والری بیچ کمر علاوه بر امکانات متنوع، خدمات گوناگونی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر وارد شوید از شما استقبال می‌کند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی نیز مسلط هستند و می‌توانید به راحتی با کارکنان ارتباط برقرار کنید. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و ارز مورد نیاز مهمانان را در محل برای آن‌ها تامین می‌کند. سرگرمی‌های عصرانه از جمله فعالیت‌های محبوب در این هتل هستند که می‌توانند لحظات لذت بخشی را برای مهمانان رقم بزنند. هتل دارای خدمات خانه داری است و تمام واحدهای اقامتی موجود در این مجموعه به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. خدمات خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال مسافران را از بابت شست و شو و نگهداری از لباسهایشان راحت می‌کنند. تفریحات متنوعی نیز در Valeri Beach Hotel Kemer وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به اسب سواری، دارت، قایق رانی و… اشاره کرد کرد.

واحدهای اقامتی


اتاق استاندارد دونفره و اتاق دونفره با نمای باغ از جمله واحدهای اقامتی هتل والری بیچ کمر هستند که امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. فضای داخلی تمامی واحدها تمیز، بزرگ و زیبا هستند و با دارا بودن بالکن اختصاصی لحظات زیبایی را از اقامت برای مسافران فراهم می‌کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدهای اقامتی می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، دسترسی به ویلچر، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، امکانات اتوکشی، قفسه خشک کن لباس، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل والری بیچ کمر


فاصله هتل تا ساحل کمر: ۲۵۰ متر
فاصله هتل تا پارک مهتاب: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا داینوپارک آنتالیا: ۷.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر قدیمی فازلیس: ۸.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کوه تاهتالی: ۹.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است