search
menu

هتل Urcu Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Urcu Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل اورجو آنتالیا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اورجو آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Urcu Hotel Antalya


هتل اورجو از هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا به شمار می‌رود. Urcu Hotel در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده و تجربه خوبی در زمینه هتلداری دارد. نوسازی هتل در سال ۲۰۱۵ رونق بیشتری به آن بخشیده است. این هتل زیبا در قلب کالیچی آنتالیا قرار دارد و گزینه خوبی برای علاقه‌مندان مناطق قدیمی شهر است. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به بسیاری از جاهای دیدنی آنتالیا خواهید داشت. موزه و آکواریوم آنتالیا فاصله کمی تا هتل دارند. خرید آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای سفر به این شهر ساحلی است. با اقامت در این هتل در عین برخورداری از امتیازات متعدد، سفری اقتصادی پیش رو خواهید داشت. هتل اورجو آنتالیا پیشنهاد خوبی برای سفرهای دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اورجو آنتالیا


در هتل ۳ ستاره اورجو آنتالیا امکانات و خدمات رفاهی متعددی برای مهمانان مهیا گشته است. با استفاده از اینترنت رایگان و پرسرعت به راحتی می‌توانید با عزیزانتان در ارتباط باشید. مهمانانی که با خودروی شخصی به آنتالیا سفر می‌کنند، می‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ هتل استفاده نمایند. پذیرش هتل اورجو ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات تور و چک‌این/اوت سریع به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل اورجو چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۱ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل علاوه‌ بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و با خوش‌رویی هرچه تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. هتل اورجو آنتالیا پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. با استفاده از خدمات اجاره خودرو بازدید از جاذبه‌های آنتالیا برایتان راحت‌تر خواهد شد. از امکانات دیگر هتل اورجو می‌توان به فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری برخوردار شوید. لازم به ذکر است فرودگاه آنتالیا در ۸ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل اورجو آنتالیا دارای ۱۲ واحد اقامتی دنج و راحت است. تنوع اتاق‌های Urcu Hotel Antalya شامل اتاق استاندارد (با منظره استخر)، اتاق دلوکس (با منظره شهر)، اتاق دلوکس (با منظره استخر)، اتاق استاندارد دوبل، استودیو، استودیو سوپریور، اتاق خانواده (با منظره شهر)، سوئیت خانواده و آپارتمان یک خوابه است. واحدهای اقامتی هتل اورجو فضای راحتی برای استراحت دارند. تمام واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، سیستم گرمایش، مینی‌بار، کتری برقی، میز، تلفن، کمد لباس و رخت‌آویز اشاره کرد. برخی از واحدها دارای آشپزخانه و وسایل پخت‌و‌پز هستند. از بالکن نمای زیبایی از استخر یا شهر دیده می‌شود. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند سرویس اضافه در صورت موجود بودن در اختیار مهمانان عزیز قرار می‌گیرد. ارائه‌ی گهواره به کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


هتل اورجو گزینه جذابی برای سفرهای تفریحی است. با پیاده‌روی کوتاهی در اطراف هتل با بسیاری از مناطق شهر قدیمی آنتالیا روبرو خواهید شد. نزدیکی به ساحل از دیگر امتیازات اقامت در هتل اورجو است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کرده یا در آفتاب‌گیر استراحت نمایید. استخر هتل اورجو فصلی بوده و استفاده از آن برای عموم مهمانان رایگان است. باغ زیبای هتل فضای زیبایی برای گردش دارد.

رستوران هتل


صبحانه کانتیننتال هر روز از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. رستوران هتل برای وعده‌های ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. در این رستوران انواع غذاهای ترکی سرو می‌شود. برای صرف نوشیدنی و دسر به سالن هتل مراجعه نمایید. ناگفته نماند با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند. رستوران‌های Cengiz و Gazetta حدود ۱۰۰ متر تا هتل فاصله دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای آنتالیا هستند.

فاصله هتل اورجو آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس: ۱۵۰ متر
فاصله تا برج ساعت: ۳۰۰ متر
فاصله تا دریای مدیترانه: ۳۰۰ متر
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۴۰۰ متر
فاصله تا پارک کارالی اوغلو: ۴۲۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است