search
menu

هتل TUI Magic Life Masmavi Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل TUI Magic Life Masmavi Belek Antalya
امکانات عمومی هتل تی یو آی مجیک لایف ماسماوی بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تی یو آی مجیک لایف ماسماوی بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل TUI Magic Life Masmavi Belek Antalya


هتل تی یو آی مجیک لایف ماسماوی از هتل‌های بسیار مشهور و ۵ ستاره در منطقه بلک آنتالیا در ترکیه است. این هتل بی‌نظیر سالانه از مسافران زیادی استقبال کرده و برایشان سفری خاطره‌انگیز رقم می‌زند، شما کافی است نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید و یکی از بی‌نظیرترین سفرها را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. این هتل در محله قدریه و جاده تاسبورون در منطقه مدیترانه‌ای واقع‌شده است و جزو مناطق مشهور به شمار می‌رود، همچنین از این منطقه دسترسی بسیار آسانی به سایر نقاط دارد. ازجمله جاهای دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به باغ تالرنس اشاره کرد که حدوداً ۱.۲ کیلومتر فاصله دارد. همچنین به دلیل دسترسی آسان به شهر آنتالیا می‌توانید از جاهای دیدنی این شهر مانند آکواریوم آنتالیا، موزه‌های آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا و پارک‌های آبی آنتالیا نیز بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل TUI Magic Life Masmavi Belek می‌توان به سه استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌ها خانواده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل تی یو آی مجیک لایف ماسماوی بلک آنتالیا


اینترنت وای فای در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس است. بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و همچنین در لابی می‌توانید از دستگاه خودپرداز، سالن آرایشی و زیبایی، اتاق چمدان، میز تور و گردشگری و مغازه سوغاتی فروشی بهره‌مند شوید. در فضای بیرونی این هتل می‌توانید از تراس، باغ، ساحل اختصاصی و فضای پیک‌نیک بهره‌مند شوید. همچنین پارکینگ رایگان به‌صورت اختصاصی در این هتل دایر گردیده شده و با رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. کرایه اتومبیل نیز برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی منطقه فراهم گردیده شده است. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در هتل TUI Magic Life Masmavi Belek انجام می‌گیرند. برخی از مسافران به قصد کار عازم این منطقه می‌شوند که با انتخاب این هتل علاوه بر بهره‌مندی از امکانات تفریحی می‌توانند در مرکز بیزینس نیز جلسات کاری‌شان را برگزار کنند، فقط لازم به ذکر است که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات تفریحی ارائه‌شده مانند مرکز اسپا و ساحل اختصاصی بهره‌مند شوید، بی‌شک در این قسمت‌ها متوجه گذر زمان نخواهید شد. استخر شنای روباز و انواع ورزش‌های آبی نیز جزو امکانات دیگر در این هتل هستند. سه استخر شنای روباز در این هتل به‌صورت فصلی دایر می‌شوند و در کنار استخرها می‌توانید از صندلی‌های آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. ساعت کاری دو استخر اول از ساعت ۷ صبح تا ۸ شب و استخر سوم نیز از ۸ صبح تا ۸ شب است. همچنین استخر آخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. بر روی استخرها نیز سرسره آبی تعبیه‌شده و لحظات هیجان‌انگیزی در انتظار شماست. برای آن دسته از مسافرانی که کودک خردسال به همراه خود دارند، در هتل TUI Magic Life Masmavi Belek زمین‌بازی و کلاب کودکان دایر کرده‌اند و انواع فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها برایشان فراهم گردیده شده است.
همچنین برای تمامی رده‌های سنی اجراهای زنده همراه با سرگرمی‌های عصرانه در نظر گرفته‌شده و علاوه بر این‌ها، محلی به‌عنوان سونا، حمام ترکی و انواع ماساژها نیز در مرکز اسپای این هتل دایر کرده‌اند. سایر امکانات در این مرکز عبارت‌اند از کلاس‌های یوگا، صندلی ماساژ، سولاریوم حمام عمومی. برای آن دسته از مسافرانی که به استایل بدنی‌شان اهمیت می‌دهند، باشگاه بدن‌سازی مجهزی در این هتل بی‌نظیر دایر شده و همراه با مربی اختصاصی می‌توانید ورزش کنید. همچنین استخر شنای سرپوشیده نیز برای مسافرانی مناسب است که دوست دارند در مکانی سرپوشیده شنا کنند. در این هتل به‌قدری فعالیت و سرگرمی وجود دارد که گذر زمان را متوجه نخواهید شد و یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را سپری خواهید کرد، از سایر سرگرمی‌ها می‌توان به ایروبیک، موسیقی زنده، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، تنیس، پارک آبی، اسکواش، کلوب‌های شبانه، بیلیارد، زمین‌بازی کودکان، اسب‌سواری، دارت اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق خانواده در ساختمان اصلی، اتاق خانواده لاگون، اتاق دوبل ویلج، اتاق دوبل ساختمان اصلی و اتاق خانواده ویلج و لاگون استاندارد. از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار، تلویزیون، تلفن، بالکن اشاره کرد. ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها سبب می‌شود تا مسافران سیگاری به محلی دورتر از سایر اتاق‌ها بروند. همچنین در داخل اتاق‌های هتل TUI Magic Life Masmavi Belek می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای نشیمن برای استراحت و حمام اختصاصی همراه با وان و جکوزی بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


رستوران‌های موجود در هتل تی یو آی مجیک لایف ماسماوی نیز انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را برای میهمانان سرو می‌کنند. همچنین در قسمت کافی‌شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خوشمزه را سفارش دهید. سه رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاها را ارائه می‌دهند. رستوران Magico Restaurant در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام انواع غذاها را به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. رستوران Fish A La Carte غذاهای بین‌المللی فقط در وعده ناهار به‌صورت منویی و رستوران Sofra نیز به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل تی یو آی مجیک لایف ماسماوی بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ تالرنس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک سرزمین‌ افسانه‌ای: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است