search
menu

هتل Triana Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Triana Hotel Antalya
امکانات کلی هتل تریانا آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تریانا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Triana Hotel Antalya


هتل تریانا در مرکز شهر آنتالیا، در خیابان ایسیکلار واقع شده و ۵ دقیقه با ماشین تا دروازه رومی هادریان فاصله دارد. حدود ۱۵ دقیقه پیاده طول می‌کشد تا خود را به مرکز شهر برسانید. مسجد کسیک مناره با ماشین کمی فاصله تا هتل دارد. به دلیل نزدیک بودن این هتل به جاذبه‌های گردشگری معروف شهر از جمله موزه آنتالیا، آکوالند آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و برج ساعت آنتالیا مورد استقبال مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس ۱۰۱۳۷ که یک لینک مستقیم به جاذبه‌های شهر و مکان‌های اصلی ارائه می‌دهد، ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که در ۹ کیلومتری هتل قرار دارد. این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را برای راحتی میهمانان با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. با اقامت در این هتل شما می‌توانید از مکان‌های تاریخی دیدن کنید، منظره دریا را ببینید و با پیاده روی به خرید بپردازید. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو اتاق در هتل Triana Hotel Antalya اقامت بی نظیری را در آنتالیا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل تریانا آنتالیا


این هتل دارای یک بار با یک سالن استراحت و یک تراس بزرگ است. خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و میز تور برای راحتی میهمانان ارائه می‌شود. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل در دسترس است. کسانی که با اتومبیل شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی پارک کنند. برای گشت و گذار و خرید امکان کرایه خودرو فراهم شده است. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد و کسانی که زانو درد یا مشکلات مفصلی دارند نگرانی از این بابت نخواهند داشت. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. همچنین توجه داشته باشید که از کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی خودداری کنید. برای افراد سیگاری اتاق‌های مخصوصی تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. دتکتور دود و سیستم اعلام و اطفا حریق نیز در هتل تریانا وجود دارد. برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید اشیای قیمتی و وجه نقد خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. هتل Triana Hotel Antalya دارای یک استخر روباز است که بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و آفتاب بگیرید. همچنین برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید دارت بازی کنید یا ساعاتی را در کتابخانه صرف مطالعه کنید. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند. کارکنان با تجربه و مودب هتل با تسلط به زبان‌های بلغاری، انگلیسی، روسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و آماده پاسخگویی به سوالات آن‌ها هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق‌های هتل تریانا آنتالیا عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق دبل الیت
• اتاق سه تخته الیت
• اتاق یک تخته استاندارد
• اتاق یک تخته سوپریور
• اتاق‌های خانوادگی
اتاق‌ها دارای وای فای رایگان، اینترنت پرسرعت و تلویزیون چند کاناله هستند. این اتاق‌های راحت مشرف به باغ هستند. امکانات اضافی شامل حمام مجهز به دوش، حوله، خشک کن و لوازم بهداشتی رایگان است. همه اتاق‌های هتل Triana Hotel Antalya مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار و کمد لباس نیز هستند.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند صبحانه بوفه‌ای را در رستوران میل کنند. یک رستوران آلاکارت در هتل Triana Hotel Antalya وجود دارد و انواع غذاهای لذیذ ترکی را سرو می‌کند. بیزیم سیتی و کافه دنیزیوزو ۶ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند و غذاهای متنوع ترکی را سرو می‌‌کنند.

فاصله هتل تریانا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی مارینا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامیک کلیچی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لورا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است