search
menu

هتل Trendy Lara Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Trendy Lara Antalya
امکانات عمومی هتل ترندی لارا آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ترندی لارا آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Trendy Lara Antalya


هتل ترندی لارا آنتالیا یکی از هتل‌های پنج ستاره و بی‌نظیر در آنتالیا است که می‌تواند از اولویت‌های شما برای اقامت باشد. این هتل چه از لحاظ چیدمان و چه از لحاظ خدماتی که ارائه می‌کند از بی‌نظیرترین هتل‌های آنتالیا محسوب می‌شود. استخرهای روباز و سرپوشیده و وجود چندین امکان تفریحی دیگر در هتل Trendy Lara Antalya بر جذابیت‌های آن افزوده‌است که می‌توانید با خیال راحت این هتل را انتخاب کنید و از اقامت خود لذت ببرید. جاهای دیدنی بسیاری در آنتالیا وجود دارد مانند: معابد آپولو و آتنا، آکواریوم آنتالیا، پارک‌های آبی آنتالیا، آبشار ماناوگات، ساحل سورگون و دره سبز و بسیاری جذابیت‌های گردشگری دیگر که این شهر را دیدنی‌تر کرده‌اند. اگر بصورت هوایی به این شهر سفر می‌کنید بهتر است با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و با خیال راحت بلیط تهیه کنید تا بر جذابیت سفر شما افزوده شود. برای آگاهی از امکانات این هتل بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

امکانات عمومی هتل ترندی لارا آنتالیا


هتل پنج ستاره و بسیار شیک Trendy Lara Antalya چه از لحاظ طراحی و دکوراسیون و چه از لحاظ امکانات در رتبه بسیار بالایی قرار دارد. لابی بسیار شیک هتل جایی بسیار زیبا و بزرگ است که در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند یک مکان بسیار مناسب برای استراحت کوتاه مدت شما باشد. پذیرش نیز در این هتل بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مسافران است و در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند مسافران را پذیرش کند. تبدیل ارز برای مسافران خارجی امری بسیار ضروری است و این هتل این امکان را برای شما فراهم آورده‌است تا در هتل محل اقامت خودتان به پول رایج کشور ترکیه دسترسی پیدا کنید. شما به راحتی می‌توانید لباستان را برای اتو یا شستن به بخش لاندری یا خشکشویی هتل تحویل بدهید و در عوض فقط هزینه آن را پرداخت کنید.
همانطور که می‌دانید آنتالیا به داشتن پارک‌های آبی و هتل‌هایی با استخرهای جذاب مشهور و معروف است، بر همین اساس بهتر است بدانید هتل ترندی لارا آنتالیا نیز دارای استخر سرپوشیده و روباز است که می‌تواند سبب افزایش جذابیت این هتل شود. مانند دیگر هتل‌های شهر آنتالیا، استخرهای این هتل چه از لحاظ بهداشت و چه از لحاظ استاندارد دارای بالاترین رتبه هستند. افراد معلول نیز می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند چرا که برای اقامت راحت این عزیزان تسهیلات و امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌است. امکانات و برنامه‌های تفریحی، فرهنگی و ورزشی ویژه‌ای در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Trendy Lara Antalya بسیار لوکس و زیبا هستند بطوریکه قطعا با اقامت در اتاق‌های این هتل آسایش و آرامش را تجربه خواهید کرد. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون هستند و اینترنت مانند سایر بخش‌های هتل در اتاق‌ها نیز قابل دسترسی است. وجود چای‌ساز و قهوه ساز برای سپری کردن یک عصرانه و داشتن استراحتی دلچسب همراه هم اتاقیتان بسیار کارساز است. تخت‌ها و چیدمان کلی اتاق‌ها از لوازم درجه یک هستند و نسبت به استاندارد و راحتی آن‌ها خاطرتان جمع باشد. علاوه بر موارد بالا سرویس بهداشتی و حمام نیز به همراه لوازم بهداشتی مورد نیاز در اتاق‌ها وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی این هتل شامل:
• آتاق استاندارد شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق استاندارد کنار دریا با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• ویلا با اتاق خوابی شامل یک تخت دو نفره و اتاق خواب دیگری شامل یک مبل تخت شو
• سوئیت خانوادگی با دو تخت تک نفره، یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• سوئیت با چشم انداز باغ و استخر شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• سوئیت با چشم انداز باغ و استخر شامل یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل Trendy Lara Antalya دارای رستوران بسیار شیکی است که منویی با غذاهای بسیار خوشمزه‌ای در این رستوران وجود دارد و مواد غذایی تازه و درجه یکی را می‌توانید در آن سرو کنید.

فاصله هتل ترندی لارا آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساحلی لارا: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه وارونه: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک و سرزمین افسانه‌ها: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ تولرانس: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است