search
menu

هتل TheLuna Suite Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل TheLuna Suite Hotel Antalya
امکانات هتل دلونا سوئیت آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
فاصله هتل دلونا سوئیت آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل TheLuna Suite Hotel Antalya


هتل ۳ ستاره دلونا سوئیت در نزدیکی ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از مکان‌های اقامتی مورد توجه این منطقه است. از ویژگی های مهم این هتل که همواره مورد توجه گردشگران بوده است، نزدیک بودن به اماکن مهم و همچنین جاذبه های گردشگری آنتالیا همچون قلعه آنتالیا، موزه ها و آکواریوم آنتالیا و همچنین مراکز خرید است که امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است. نزدیک‌ ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه آنتالیا است که در فاصله ۲۱ کیلومتری این هتل قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای TheLuna Suite یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که اقامتی فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات هتل دلونا سوئیت آنتالیا


در فضای بیرونی هتل منطقه ای برای غذاخوردن در فضای باز فراهم شده است و همچنین دارای مبلمان فضای باز، منطقه ساحلی خصوصی، امکانات باربیکیو با دریافت هزینه اضافی، باغ و تراس است که یک فضای بی نظیری را برای استراحت و تفریح مهمانان ایجاد کرده است. از جمله امکاناتی که هتل دلونا سوئیت برای مسافران ارائه می‌دهد شامل WiFi رایگان، ترانسفر فرودگاهی و تحویل و تخلیه فرودگاهی، فکس و فتوکپی و تحویل مواد غذایی همه با دریافت هزینه اضافی، ارائه کالسکه، کرایه اتومبیل، ارائه ناهار بسته بندی شده، امکانات برای مهمانان معلول و اتاق های خانوادگی است. همچنین پارکینگ خصوصی رایگان در محل و پارکینگ خیابانی در دسترس است که برای استفاده نیازی به رزرو نیست. ورود و خروج سریع، انبار چمدان، خدمات دربان و خدمات تبدیل ارز از سایر خدمات موجود در این هتل است.
میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. از خدمات نظافتی که هتل ارائه می‌دهد می‌توان به پرس شلوار، سرویس اتو با هزینه اضافی، خشک شویی و لباسشویی با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. همچنین در این هتل امکان برگزاری جلسات و ضیافت ها با دریافت هزینه اضافی وجود دارد. دوربین مدار بسته، کپسول های اتش نشانی، حسگر دود، هشدار امنیتی، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته از جمله خدمات امنیتی موجود در این هتل است.
هتل دارای یک استخر فصلی در فضای باز است که مخصوص کودکان بوده و به صورت رایگان و در هر ساعتی از شبانه ‌روز در اختیار مسافران است. همچنین امکاناتی از قبیل صندلی های آفتابگیر یا صندلی های ساحلی، چترهای آفتاب و حوله استخر یا ساحل، اسپا و همچنین خدمات ماساژ شامل ماساژ سر، دست و گردن و ماساژ کامل بدن در دسترس است. همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است اما مکان های اختصاصی برای افراد سیگاری وجود دارد. هتل دارای قهوه خانه، سالن بار، ساندویچ فروشی و رستوران است و صبحانه در اتاق سرو می‌شود. علاوه برآن انواع میوه ها، وعده های غذایی ویژه کودکان و بطری آب با هزینه اضافی و منوهای رژیم غذایی ویژه در صورت درخواست در این هتل موجود است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل دلونا سوئیت انواع اتاق های مختلف شامل اتاق سوپریور تویین، اتاق تک نفرهBudget ، سوئیت دولوکس و سوئیت خانوادگی دولوکس را ارائه می دهد و متناسب با نیاز مسافران در صورت سفر به تنهایی و یا با گروه دوستان و خانواده امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد. اتاق ها دارای چشم انداز ساحل و باغ است که منظره بسیار زیبایی را ارائه داده و زیبایی اتاق هارا چند برابر کرده است. اتاق های زیبا با کف پارکت و مبله دارای نشیمن، Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای و کمد لباس است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در تمام اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله، توالت فرنگی و دستمال توالت است. اتاق های هتل دارای آشپزخانه بوده و در اشپزخانه امکاناتی از قبیل میز ناهارخوری، یخچال، اجاق گاز، وسایل آشپزخانه، کتری برقی و ماشین لباسشویی فراهم شده است. همچنین سرویس اتاق در این هتل ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


از جمله فعالیت های تفریحی که این هتل برای اوقات فراغت مسافران فراهم کرده است شامل تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی، بازی های رومیزی مانند پازل، سرگرمی عصرانه با هزینه اضافی و امکان استفاده از کتابخانه است.

فاصله هتل دلونا سوئیت آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۱ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنتالیا: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است