search
menu

هتل The Sense Deluxe Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Sense Deluxe Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل سنس دلوکس آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنس دلوکس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Sense Deluxe Hotel Antalya


هتل سنس دلوکس یکی از هتل‌های ۴ ستاره مجلل و لوکس آنتالیا است که در منطقه سیده و در کنار ساحل واقع شده است و به میهمانان خود فضایی مدرن با درجه راحتی بالا ارائه می‌دهد. این هتل که هم برای سفرهای کاری و هم برای سفرهای تفریحی طراحی شده است، در موقعیت ایده آلی در یکی از محبوب‌ترین مناطق شهر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می کند. جاذبه‌های زیبایی از جمله آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس و دلفین لند با وجود فاصله زیادی که از هتل دارند ارزش دیدن داشته و پیشنهاد می‌شود که حتما از آن‌ها بازدید کنید. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر توریستی آنتالیا، هتل The Sense Deluxe Hotel Antalya گزینه بسیار مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات عمومی هتل سنس دلوکس آنتالیا


هتل سنس دلوکس آنتالیا خدمات بی عیب و نقص و تمام امکانات ضروری را برای نشاط بخشیدن به میهمانان ارائه می‌دهد. همچنین برای آسایش و راحتی میهمانان، هتل دارای اینترنت بی سیم در تمامی اتاق‌ها و لابی، نگهبانی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات برای میهمانان معلول و انبار چمدان است. قبل از رزرو هتل دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. خدمات شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است.
از امکانات مشهور هتل The Sense Deluxe Hotel Antalya می‌توان به رستوران، بار، استخر روباز و سرپوشیده و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید خودرو کرایه کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و اتاق کنفرانس ارائه می‌شود. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


هتل سنس دلوکس آنتالیا امکانات رفاهی متفکرانه‌ای را برای راحتی میهمانان در نظر گرفته است. منطقه ساحل خصوصی ملک دارای چترهای آفتابی و صندلی‌های آفتابگیر رایگان است. امکانات تفریحی هتل شامل مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز و استخر سرپوشیده است. بعد از شنا در استخر می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار آن استراحت کنید. بعد از ورزش و شنا می‌توانید به مرکز اسپای هتل The Sense Deluxe Hotel Antalya رفته و استراحتی به بدن خود دهید. امکانات و روش‌های سرگرمی زیادی نظیر بیلیارد، دوچرخه سواری، تنیس روی میز، اجرا و موسیقی زنده، قایق رانی، دارت و ورزش‌های آبی برای میهمانان عزیز در نظر گرفته شده است. همچنین خدماتی از قبیل سونا، جکوزی، حمام سنتی، خدمات زیبایی، درمان‌های پوستی و انواع ماساژ در هتل سنس دلوکس ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل The Sense Deluxe Hotel Antalya عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، اتاق توئین، اتاق دبل و سوئیت. این هتل دارای ۳۷۴ اتاق لوکس با امکانات رفاهی عالی است. همه واحدهای هتل سنس دلوکس آنتالیا تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، مینی بار، میز، آباژور، کتری برقی و تهویه مطبوع را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. هر کدام از اتاق‌ها دارای بالکن با منظره‌ای بسیار زیبا هستند.

رستوران هتل


صبحانه، ناهار و شام روزانه به سبک بوفه باز در رستوران مشرف به ساحل سرو می‌شود. همچنین یک بار در هتل The Sense Deluxe Hotel Antalya وجود دارد که می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خوشمزه را میل کنید. منو‌های رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل سنس دلوکس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کومکوی: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه ساید: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر ساید: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا بندر ساید: ۳ کیلومتر
فاصله تا معابد آپولو و آتنا: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است