search
menu

هتل The Land Of Legends Kingdom Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Land Of Legends Kingdom Antalya
امکانات کلی هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل لند آو لجندز کینگدام تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Land Of Legends Kingdom Antalya


هتل لند آو لجندز کینگدام در شهر زیبا و ساحلی آنتالیا در کشور ترکیه واقع شده و یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره منطقه بِلِک است. امکانات و خدمات رفاهی فراهم شده در هتل The Land Of Legends Kingdom Hotel Antalya بسیار عالی هستند و همیشه باعث جلب رضایت مهمانان شده اند. موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که دسترسی به بیشتر جاذبه ها نظیر باشگاه های گلف و مراکز خرید آنتالیا سریع و آسان است.
فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا نیز زیاد نیست و با ماشین حدود ۲۵ دقیقه طول می کشد. اقامت در این هتل بسیار خاطره انگیز و شیرین خواهد بود، چرا که تمام کارکنان آن نهایت تلاششان را می کنند تا مهمانان با رضایت کامل هتل را ترک کنند. یکی از ویژگی های جذاب این هتل که توجه مهمانان را به خود جلب می کند، دکوراسیون وطراحی رنگارنگ اتاق هایش است. اقامت در واحدهای اقامتی خوش نقش و نگار این هتل بسیار دلنشین و دوست داشتنی است. مهمانانی که قبلا تجربه اقامت در این هتل را داشته اند، دفعات بعدی نیز هنگام خرید بلیط هواپیما آنتالیا نسبت به رزرو این هتل اقدام می کنند.

امکانات کلی هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا


برای مهمانانی که دوست دارند با هزینه معقول در یک هتل ۵ ستاره اقامت کرده و از امکانات متنوع آن بهره مند شوند، هتل لند آو لجندز کینگدام گزینه بسیار مناسبی است. در این هتل به مهمانانی که با خودروی شخصی شان به سفر آمده اند، پارکینگ رایگان اختصاص داده شده است. همچنین، در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت وجود دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل تمام شبانه روز پاسخگوی نیازها و سوالات مهمانان است و آن ها را در جهت دریافت انواع خدمات راهنمایی می کند. مهمانان می توانند برای درخواست خدماتی از قبیل خکشویی، اتو، لباسشویی، خدمات کانسرج، تهیه بلیط گشت شهری و بازدید از جاهای دیدنی آنتالیا، تبدیل ارز، خدمات مراقبت از کودک، فکس، فتوکپی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان، خدمات اتاق های وی آی پی، خدمات اتاق و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند.
همچنین، در لابی هتل امکاناتی نظیر آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز،گیفت شاپ، مارکت، تلویزیون و مبلمان جهت آسایش و راحتی هرچه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده اند. در فضای بیرونی هتل مبلمان، تراس آفتاب، بالکن، باغ و فضاهای سرسبز وجود دارند تا مهمانان بتوانند در اوقات فراغتشان از آن ها استفاده کنند. تمام کارکنان مجرب و زحمتکش هتل لند آو لجندز کینگدام به زبان های ترکی، انگلیسی، عربی، روسی و آلمانی مسلط هستند و به راحتی قادر هستند با مهمانان ارتباط برقرار کنند. ضمنا، لازم است مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی شان دارند بدانند که پذیرش حیوانات خانگی در این هتل انجام نمی شود.

امکانات تفریحی هتل


در هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا تنوع امکانات تفریحی و سرگرم کننده به قدری زیاد است که اگر مهمانان کل روز را در هتل سپری کنند، لحظه ای حوصله شان سر نمی رود. تفریحات سرگرم کننده هتل شامل وقایع ورزشی زنده، سینما ۵ بعدی، پارک موضوعی لند آو لجندز، موسیقی و نمایش زنده، شام های موضوعی شبانه، سرگرمی های عصرانه، نایت کلاب، تجهیزات ورزش های آبی، غواصی، صخره نوردی، قایق سواری و اتاق گیم هستند.
برای کودکان نیز زمین بازی، شبکه تلویزیون کودکان، کتاب ها، دی وی دی های آموزشی، پازل، موسیقی و کلاب کودکان فراهم شده اند تا همراه با نشاط و بازی اوقاتشان را سپری کرده و چیزهای جدید و مفید یاد بگیرند.مهمانانی که به غیر از فصل های گرم به آنتالیا سفر می کنند، از این که نمی توانند در دریا یا استخر روباز هتل شنا کنند، بسیار ناراحت می شوند. اما در این هتل یک استخر سرپوشیده نیمه المپیک وجود دارد که در تمام سال باز است و مهمانان می توانند هر زمان از سال از شنا کردن لذت ببرند. در کنار استخر تخت های ساحلی و حوله وجود دارند. برای کودکان نیز استخر کودکان طراحی شده تا آن ها هم بتوانند کنار بزرگ ترها از شنا و آب بازی بهره مند شوند. وجود پارک آبی و سرسره ها استخر را چه برای بزرگترها و چه برای کودکان هیجان انگیزتر کرده است.
در پارک آبی هتل انواع سرگرمی های هیجان انگیز و ۵۵ سرسره آبی و متنوع وجود دارند. پس از شنا و آب بازی اتاق بخار، جکوزی و سونا برای ریلکسیشن و دفع سموم بدن گزینه های بسیار خوبی هستند. مهمانانی که به هر دلیل احساس سنگینی و خستگی در بدنشان دارند، با مراجعه به مرکز سلامتی و اسپا می توانند روزشان را بسازند. در این مرکز خدمات اسپا، صندلی ماساژور، ماساژ تراپی، ماساژ کل بدن، ماساژ سر، دست، گردن، پا و پشت،مراقبت از بدن، ارائه می گردند. حمام عمومی و حمام ترک عثمانی که از موارد غیر قابل چشم پوشی در سفر به ترکیه هستند، در هتل لند آو لجندز کینگدام وجود دارند و استفاده از آن ها نیز در سلامت پوست، ریلکسیشن بدن و آرامش تأثیر بسیار بزرگی دارد.
مهمانانی که به سلامت و تناسب اندامشان در طول سفر نیز اهمیت می دهند، می توانند با مراجعه به باشگاه بدنسازی مجهز هتل تمرین های ورزشی شان را به طور مرتب انجام دهند و در صورت نیاز از مربی خصوصی کمک بگیرند. خانم ها و آقایانی هم که دوست دارند در طول سفر زیبا و مرتب به نظر برسند می توانند به مرکز زیبایی هتل مراجعه کرده و از خدمات مانیکور، پدیکور، فیشیال صورت، وکس، مراقبت از مو، براشینگ، کوپ، رنگ، میکاپ و ... استفاده نمایند.

رستوران هتل


در رستوران هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا صبحانه همه روزه به صورت سلف سرویس به مهمانان ارائه می گردد. برای کودکان و افراد دارای رژیم غذایی خاص منوی مخصوص در نظر گرفته شده است. در محوطه هتل ۴ رستوران وجود دارد که هر کدام غذاهای خوشمزه و متنوع تهیه و سرو می کنند. در رستوران العبیر غذاهای بین المللی به صورت بوفه ای و منوی آلاکارته سرو می شوند. در رستوران ایتالیایی پیازِتا انواع غذاهای ایتالیایی خوشمزه، در رستوران نِمو غذاهای اروپایی و آسیایی و در استارباکس نوشیدنی های سرد و گرم خوشمزه سرو می شوند. آشپزهای ماهر از ایتالیا، آمریکای جنوبی و اروپا در این رستوران ها فعالیت می کنند. علاوه بر این در این هتل بار نوشیدنی جات، ویتامین بار، اسموتی بار و شیرینی پزی وجود دارند.

اتاق های هتل


در هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا انواع اتاق ها با دیزاین ها و امکانات متنوع وجود دارند و مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را رزرو کنند. منظره و چشم انداز اکثر اتاق ها را معمولا فضای داخلی هتل و باغ تشکیل داده است. اتاق های خانواده، سوئیت عروس و داماد، دلوکس، سوئیت کوچک، اتاق های دلوکس ارتباطی، سوئیت بزرگ و سوئیت تراس دار در این هتل قابل رزرو هستند. همه اتاق ها عایق صدا بوده و هر کدام طراحی و دکوراسیون خاص و منحصر به فرد دارند. ضمنا، استعمال سیگا در تمام اتاق ها ممنوع است.

امکانات اتاق های هتل


طراحی و چیدمان رنگارنگ و زیبا اتاق ها در هتل The Land Of Legends Kingdom Antalya از جمله مواردی هستند که توجه مهمانان را به خود جذب می کنند. طراحی های روی دیوارهای اتاق ها و هماهنگی رنگ اشیاء و مبلمان با آن ها واقعا زیبا و دوست داشتنی است. در تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی شامل مبلمان، تخت خواب، تلویزیون ال سی دی، کانال های ماهواره ای، چای/ قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سیتم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، سیستم گرمایشی، تلفن، کمد، میز، آینه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی، دوش یا وان هستند. کف تمام اتاق ها فرشینه شده و نظافت اتاق ها بسیار عالی و رضایت بخش است. تمام پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی فضاهای داخلی و سطوح اشیاء رعایت و اعمال می شوند. خدمات خانه داری همه روزه به طور رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد.

فاصله هتل لند آو لجندز کینگدام تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ تولرانس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باشگاه ملی گلف: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف کاریا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم: ۱۴.۹ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا: ۲۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است