search
menu

هتل Sueno Hotels Deluxe Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sueno Hotels Deluxe Belek Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوئنو دلوکس بلک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sueno Hotels Deluxe Belek Antalya


ریزورت هتل سوئنو دلوکس در منطقه دنج و خوش آب‌وهوای بلک در شهر آنتالیای ترکیه قرار دارد. هتل سوئنو دلوکس بلک در کنار دریای مدیترانه، متناسب برای اقامتی خوش و به‌یادماندنی است که می‌توانید روزهای مفرحی را در ریزورت هتل سوئنو با امکانات عالی سپری کنید. اگر بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کرده‌اید اصلا نگران نباشید، زیرا از فرودگاه آنتالیا تنها در ۳۰ دقیقه به هتلSueno Hotels Deluxe Belek می‌رسید. هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا را برای اقامت انتخاب کنید و به راحتی به سواحل آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا و جاهای دیدنی آنتالیا بروید و سفری خاص و ناب را تجربه کنید. شهر زیبا و ساحلی آنتالیا یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران تفریحی از سراسر دنیا است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا


اقامتگاه مجلل ریزورت دلوکس سوئنو بلک دارای خدمات و امکانات عالی است که راحتی و آسایش را به مسافران اعطا می‌کند. شما در ریزورت هتل سوئنو آنتالیا، لابی وسیع و شیکی را می‌بینید، به یک رستوران دنج دسترسی دارید و می‌توانید از استخر فصلی روباز، استخر سرپوشیده و پارک آبی استفاده کنید و سفری خوش و فراموش‌نشدنی را داشته باشید. باید گفت که هتل Sueno Hotels Deluxe Belek، دارای آسانسور، ساحل اختصاصی، سالن ورزشی، اینترنت رایگان در تمام فضا‌های هتل، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس و همایش، دستگاه خودپرداز، سیستم اعلام و اطفا حریق است. اگر علاقه مند هستید که خستگی های روزمره زندگی اخیر خود را فراموش کنید و روحیه خود را تازه کنید، حتما به بخش اسپا‌ و سلامتی هتل سوئنو بلک آنتالیا بروید و از حمام ترکی، ماساژ، سونا و جکوزی استفاده کنید. خدمات هتل شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی، گشت شهری، تبدیل ارز و نگهداری از چمدان. در هتل Sueno Hotels Deluxe Belek می توانید ماشین هم اجاره کنید و به گردش در شهر بروید. قابل ذکر است اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل سوئنو دلوکس بلک استفاده کنید تا با سهولت بیشتری تردد کنید. کارکنان مجرب هتل سوئنو بلک آنتالیا که علاوه بر زبان ترکی مسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هستند، پذیرای شما مسافران ارجمند هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


تعداد ۴۲۶ اتاق متنوع با طراحی چشم‌نواز، راحت و زیبا در هتل سوئنو دلوکس قرار دارد که بدین شرح هستند: اتاق دلوکس با چشم‌انداز زمین گلف و فضای اطراف، اتاق دلوکس با چشم‌انداز دریا، سوئیت دلوکس با چشم‌انداز زمین گلف و فضای اطراف، سوئیت دلوکس با چشم‌انداز دریا با یک تخت دابل، سوئیت دلوکس با چشم‌انداز دریا با یک اتاق خواب و اتاق نشیمن، اتاق دو نفره با تخت دابل و سوئیت سوپریور با یک اتاق خواب و اتاق نشیمن. همچنین سوئیت ویژه عروس و داماد هم در هتل سوئنو دلوکس وجود دارد. برخی از واحدهای اقامتی هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا دارای تراس و تجهیزات کامل هستند که می‌توانید در آرامش بنشینید و از نمای دل‌انگیز اطراف لذت ببرید.
در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Sueno Hotels Deluxe Belek، تجهیزات بسیار خوب و با کیفیتی تعبیه شده‌اند تا اقامتی آسوده برای مهمانان فراهم باشد. این امکانات شامل یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، مینی‌بار، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی و سشوار هستند. فراموش نکنید که در هتل سوئنو دلوکس بلک نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از مزایای اقامت در ریزورت هتل دلوکس سوئنو بلک، این است که انواع امکانات و فعالیت‌ها برای سرگرم شدن و تفریح شما وجود دارد از جمله: استخرهای متنوع در فضای باز با پارک آبی مفرح برای بزرگسالان و برای تمامی سنین و استخر سرپوشیده، زمین گلف، کلاس ایروبیک، بولینگ، زمین تنیس، تور دوچرخه‌سواری، دارت و بیلیارد. همچنین در ساحل اختصاصی هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا می‌توانید ساعاتی خوش را سپری کنید. یکی از بخش‌‌های جذاب ریزورت هتل سوئنو دلوکس زمین بازی کودکان و اتاق بازی وسایل الکترونیکی است که فرزندانتان می‌توانند اوقاتی به‌یادماندنی و لذت بخش را در آن بگذرانند.

رستوران هتل


در رستوران هتل دلوکس سوئنو بلک آنتالیا می‌توانید در فضایی دلنشین و دنج با دکوراسیونی چشم‌نواز، انواع خوراک‌های لذیذ و متنوع را که شامل خوراک‌های بین‌المللی، چینی، ژاپنی، فست فود، کبابی، آسیایی، ترکی، محلی، دریایی و چندین سبک دیگر هستند را میل کنید و ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید.

فاصله هتل سوئنو دلوکس بلک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک تفریحی لند آو لجندز: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید اوت لت دیپو: ۳۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: ۴۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا شهر قدیم یا کالیچی آنتالیا: ۴۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ وحش آنتالیا: ۵۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است