search
menu

هتل Sports Belek Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SPORTS BELEK HOTEL ANTALYA
امکانات عمومی هتل اسپورت بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل اسپورت بلک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل SPORTS BELEK HOTEL ANTALYA


هتل ۴ ستاره اسپورت بلک در شهر مشهور و توریست پذیر بلک ترکیه واقع شده است. بلک یکی از مناطق ساحلی و رویایی در شهر آنتالیا است که حدودا ۳۰ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. با توجه به امکانات تفریحی و توریستی در این شهر سالانه مسافران زیادی از تمامی نقاط جهان با خرید بلیط هواپیما سفری رویایی را تجربه می کنند. این هتل زیبا تا سرزمین افسانه ای تم پارک فاصله ۶ کیلومتری دارد و جزو هتل های محبوب در میان گردشگران شناخته شده است. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه آنتالیاست که حدودا ۱۹ کیلومتر فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه قابل دسترس است.

امکانات عمومی هتل اسپورت بلک آنتالیا


از امکانات عمومی و معروف هتل SPORTS BELEK HOTEL ANTALYA می توان به استخر روباز، رستوران، پارکینگ اختصاصی و رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق ها خانواده، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، سالن بدنسازی و بار اشاره کرد. محوطه این هتل زیبا را باغ منحصربفردی فراگرفته است. پرسنل مجرب و خوش برخورد این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی صحبت می کنند و در قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. براساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. توجه داشته باشید که در این هتل امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد، بنابراین اگر می خواهید از دنیای مجازی دور نباشید و لحظات خوشتان را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید، پیشنهاد می شود تا از اینترنت سیم کارت های ترکیه بهره مند شوید. در لابی هتل SPORTS BELEK HOTEL ANTALYA بخشی تحت عنوان تبدیل ارز وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل


میهمانان در حین اقامت در این هتل می توانند از سونا بهره مند شوند و از چشم انداز دلربای باغ لذت ببرند. استخر موجود در این هتل به صورت فصلی فعالیت داشته و برای تمامی رده های سنی مناسب است. در اطراف استخر نیز صندلی و چترهای آفتاب گیری وجود دارند و از بار اطراف استخر می توانید انواع نوشیدنی های خوشمزه و خنک تهیه کرده و نوش جان کنید. فعالیت های دیگری مانند ایروبیک، موسیقی های زنده، ساحل، پارک آبی، کلاب کودکان، مینی گلف، دارت، تنیس روی میز در این هتل برایتان فراهم گردیده اند، بدین صورت لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. در رابطه با مرکز سلامت در هتل SPORTS BELEK HOTEL ANTALYA بهتر است در جریان باشید که کلاس های بدنسازی و کلاس ها یوگا همراه با مربی خصوصی برگزار می شوند. انواع ماساژها در بخش مربوطه این هتل به مسافران ارائه می گردد. حمام ترکی نیز یکی دیگر از امکانات تفریحی این هتل به شمار می رود که می توانید از این تجربه منحصر بفرد لذت ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل به صورت استاندارد دوبل یا توئين هستند. اتاق ها در هتل اسپورت بلک شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و حمام های اختصاصی دارند. همه اتاق ها دارای بالکن بوده و چشم انداز بی نظیری رو به دریا و باغ مقابل چشمانتان خواهد بود، هریک از اتاق ها در هتل اسپورت بلک شامل تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز ناهارخوری، فضای نشیمن، صندلی مخصوص کودکان و گاوصندوق هستند. به یاد داشته باشید اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق های هتل SPORTS BELEK HOTEL ANTALYA را ندارید.رستوران هتل
با اقامت در هتل زیبای SPORTS BELEK HOTEL ANTALYA صبحانه بوفه ای رایگان برایتان تعلق می گیرد. در رستوران این هتل نیز می توانید وعده های ناهار و شام را به صورت منویی یا بوفه ای نوش جان کنید.

فاصله هتل اسپورت بلک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا سرزمین افسانه ای: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا تئاتر آسپندوس: ۱۸.۴ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۴۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی دلفین لند: ۴۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است