search
menu

هتل Sky Kamer Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sky Kamer Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل اسکای کمر آنتالیا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکای کمر آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sky Kamer Hotel Antalya


هتل اسکای کمر در سال ۲۰۱۵ در شهر آنتالیا به بهره‌برداری رسیده است. Sky Kamer Hotel از هتل‌های باکیفیت آنتالیا به شمار می‌رود. این هتل در قلب آنتالیا قرار دارد و با موقعیت مکانی ایده‌آل یکی از بهترین گزینه‌ها طی سفر به آنتالیا است. با اقامت در هتل اسکای کمر دسترسی خوبی به جاهای دیدنی آنتالیا خواهید داشت. دروازه هادریانوس در ۷۵۰ متری هتل قرار دارد و فاصله موزه آنتالیا تا این هتل کمتر از ۲ کیلومتر است. سواحل زیبا یکی دیگر از جاذبه‌های آنتالیا هستند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید از آنها بازدید نمایید. با اقامت در هتل اسکای کمر تعطیلات جذابی پیش رو خواهید داشت. این هتل گزینه خوبی برای سفرهای دونفره و خانوادگی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسکای کمر آنتالیا


در هتل اسکای کمر امکانات و خدمات رفاهی متعددی برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل اسکای ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، اتاق چمدان، صرافی و چک‌این/اوت سریع به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل اسکای چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت از ساعت ۱۱.۳۰ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، خشک‌شویی و اتو استفاده کنید. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش هتل اسکای را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل Sky Kamer Hotel Antalya می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. ناگفته نماند فرودگاه آنتالیا در 9 کیلومتری هتل قرار دارد و برای رفتن به هتل می‌توانید از تاکسی استفاده کنید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۲۹ واحد اقامتی زیبا در ساختمان ۸ طبقه هتل اسکای وجود دارد. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل (با منظره شهر)، اتاق دوبل (با منظره دریا)، اتاق اکونومی دوبل (با منظره شهر) و سوئیت خانواده است. تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده است. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، کمد لباس، رخت‌آویز و کتری برقی اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی Sky Kamer Hotel Antalya دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. طبق مقررات این هتل، کودکان بالای ۶ سال بزرگسال محسوب می‌شوند و برای کودکان زیر ۲ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


با انتخاب هتل اسکای کمر برای اقامت تنها ۵۰۰ متر تا ساحل مرمرلی فاصله خواهید داشت. در طول اقامتتان در این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر مرکز اسپا برخوردار شوید. این مرکز دارای سونا، حمام ترکی و حمام عمومی است و خدماتی همچون ماساژ، اسکراب و انواع خدمات زیبایی به مهمانان ارائه می‌کند.

رستوران هتل


یک روز معمولی در هتل اسکای با صرف صبحانه کانتیننتال، آمریکایی و حلال آغاز می‌شود. در رستوران اسکای کمر انواع غذاهای ترکی و استیک موجود است. این رستوران برای وعده‌های صبحانه، ناهار، عصرانه و شام آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. ناگفته نماند این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. رستوران‌های متنوع دیگری نیز در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود. رستوران‌های Bay Horoz و Orta Asya Restaurant در ۱۰۰ متری هتل قرار دارند و گزینه‌های جذابی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند.

فاصله هتل اسکای کمر آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت: ۴۵۰ متر
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۵۰۰ متر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۷۵۰ متر
فاصله تا پارک کارالی اوغلو: ۹۵۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است