search
menu

هتل Simena Hotel Antalta

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Simena Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل سیمنا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیمنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Simena Hotel


هتل سیمنا، ریزورت هتلی چهار ستاره و مجلل است که در منطقه کمر در شهر ساحلی و زیبای آنتالیا در کشور ترکیه واقع شده‌است. ریزورت هتل سیمنا کمر با محوطه‌ای وسیع و سرسبز که در کنار دریای نیلگون مدیترانه قرار گرفته‌است؛ برای اقامتی خوش، به‌یادماندنی، آسوده و خانوادگی بسیار مناسب است. در صورتی که می‌خواهید بلیط هواپیما آنتالیا خریداری کنید؛ خوب است بدانید که فرودگاه آنتالیا تا هتل سیمنا کمر ۴۶.۲ کیلومتر فاصله دارد. شهر آنتالیا یکی از مقاصد محبوب گردشگران تفریحی است زیرا در این شهر ساحلی باصفا، مسافران امکان خوش‌گذرانی و استراحت در هتل‌های متنوع، لوکس و با امکاناتی را دارند. در طول مدتی که در ریزورت هتل سیمنا اقامت دارید؛ حتما از آکواریوم آنتالیا بازدید کنید زیرا یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آبی در جهان است که توانسته نظر گردشگران بسیاری را به خودش جلب کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیمنا


در بدو ورود خود به هتل Simena Hotel محوطه‌ای سرسبز و وسیع را مشاهده می‌کنید. در هتل سیمنا کمر لابی وسیع و شیک، آسانسور، چندین رستوران، کافی‌شاپ در محوطه و فضای باز، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، استخر روباز، پارک آبی، سالن زیبایی، اسپا، ماساژ، سونا، حمام، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، فکس، فتوکپی و سالن جلسات و کنفرانس برای اقامت هرچه راحت‌تر مهمانان وجود دارد. خدمات خوب هتل سیمنا کمر شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، امکان اجاره خودرو، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات وی‌آی‌پی اتاق، نگهداری از کودکان، میز تور، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، خدمات ویژه معلولین، خدمات دربانی و خدمات شاتل است. همچنین اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید؛ برای تردد آسان از هتل سیمنا کمر درخواست تاکسی کنید. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل هتل Simena Hotel علاوه بر زبان ترکی، قادر به صحبت کردن سه زبان دیگر مانند زبان‌های انگلیسی، روسی و آلمانی هم هستند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌های متنوع و طراحی شده با دکوراسیونی منحصربه‌فرد، گیرا و جذاب هتل سیمنا کمر بدین شرح هستند: اتاق‌ استاندارد دو نفره با تخت تویین و یا تخت دابل، اتاق استاندارد سه نفره، سوئیت دلوکس و سوئیت ماه عسل. همچنین ویلاهای لوکس هتل سیمنا شامل ویلا اتاق استاندارد، ویلا گاردن سوئیت، ویلا فمیلی سوئیت، ویلا سوپریور اتاق استاندارد، ویلا سوپریور گاردن سوئیت، ویلا سوپریور جونیور سوئیت، ویلا نوع یک با مساحت ۴۰۰ متر مربع و ویلا نوع دو با مساحت ۲۰۰ متر مربع است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های مجلل و فوق‌العاده راحت هتل Simena Hotel وسایل زیاد و کاربردی وجود دارد تا امکان اقامتی شیرین و بدون کمبود برای شما فراهم باشد. تجهیزات و امکانات داخل اتاق‌های هتل سیمنا شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، سشوار، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی، سیستم اطفا حریق هستند. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل سیمنا کمر نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه سفری مملو از شادی و نشاط را تجربه کنید؛ حتما به بخش اسپا، ماساژ، حمام و سونا و باشگاه ورزشی هتل سیمنا کمر سری بزنید تا خستگی‌های جسمی و روحی شما زدوده شود و سلامتی و آرامش را به خود هدیه دهید. پارک آبی، استخر روباز و استخر سرپوشیده هم فرصتی مناسب برای سپری کردن ساعاتی مفرح و دلپذیر است. هتل Simena Hotel دارای ساحلی اختصاصی است و ساحل و دریا دقیقا در روبروی هتل سیمنا کمر قرار دارد که می‌توانید به استراحت در ساحل، شنا، ورزش‌های آبی، غواصی و یا قایق سواری مشغول شوید. برای کودکان هم امکانات سرگرمی در هتل مجلل سیمنا کمر در نظر گرفته شده‌است از جمله زمین بازی و اتاق بازی کودکان. اگر علاوه بر این تفریحات می‌خواهید سرگرم فعالیت‌های تفریحی متنوع‌تری شوید؛ ریزورت هتل سیمنا کمر بدمینتون، دارت، زمین تنیس، تنیس روی میز، بیلیارد، موسیقی زنده و کلاس‌های ورزشی هم ارائه می‌کند. یکی از فعالیت‌های سرگرمی دیگر که بسیار خوشایند و دلچسب است، قدم زدن و گشتن در محوطه چشم‌نواز و سرسبز هتل سیمنا است.

رستوران هتل


هتل سیمنا دارای چندین رستوران متنوع است که هر کدام فضایی دنج و مجلل دارند، خوراک‌هایی لذیذ، مختلف و خوش رنگ ‌و بو را سرو می‌کنند. یکی از رستوران‌های هتل Simena Hotel مخصوص صبحانه، یکی دیگر برای ناهار و رستوران سوم هم برای سرو شام است. کافی‌شاپ‌های مختلفی هم در هتل سیمنا وجود دارند که برای گذراندن ساعاتی دلنشین و خاطره‌انگیز عالی هستند.

فاصله هتل سیمنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کامیووا: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا شهر باستانی فازلیس: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل فازلیس آنتالیا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک تفریحی آلدا رنچ ماکرا: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل عمومی تکیرووا: ۲۰ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است