search
menu

هتل Sima resort hotel Kemer antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل şima resort hotel kemer antalya
امکانات عمومی هتل شیما ریزورت کمر آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شیما ریزورت کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل şima resort hotel kemer antalya


هتل شیما ریزورت کمر از هتل‌های اقتصادی و مناسبی است که در شهر کمر ترکیه واقع شده‌است. این هتل دارای سه ستاره است و امکاناتی که ارائه می‌کند به نسبت ستاره‌های آن بسیار خوب و با کیفیت هستند. در ضمن نکته قابل توجه در رابطه با این هتل اجازه ورود حیوانات خانگی به هتل است، که در کمتر هتلی این اجازه داده‌می‌شود. هتل در رابطه با رفت و آمد مسافران نیز تمهیداتی اندیشیده‌است و وجود شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی از موارد قابل توجهی است که برای مسافران جالب توجه است. شما با رزرو آنلاین بلیط هواپیما و سفر به شهر کمر علاوه بر اقامت راحت در هتل şima resort hotel kemer antalya می‌توانید از جاهای دیدنی آنتالیا مانند موزه‌های آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا، شهر قدیمی کالیچی و ... نیز دیدن کنید.

امکانات عمومی هتل شیما ریزورت کمر آنتالیا


هتل امکاناتی را برای مسافران ارائه می‌کند که تقریبا تمام نیازها و انتظارات مسافران را از یک هتل خوب برطرف می‌کند. باید توجه داشته باشید که بر خلاف امکانات فراوانی که در هتل وجود دارد، اما دسترسی به اینترنت از مواردی است که در هتل وجود ندارد و بهتر است قبل از سفر ازچگونگی اتصال به اینترنت مطلع شوید. هتل دارای ساحل اختصاصی است و این امر می‌تواند به شما کمک کند تا از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. بیشتر مسافران در طول سفر لباس‌هایشان چروکیده می‌شود یا در فضای ساحلی هتل ممکن است لباس‌هایشان کثیف شود، به همین دلیل می‌توانند از امکانات لاندری، اتو و خشکشویی هتل با پرداخت هزینه مجزا بهره ببرند.
هتل şima resort hotel kemer antalya یک فضای بسیار صمیمی را برای مهمانانش ایجاد کرده‌است و محیط سرسبز آن در کنار داشتن ساحل اختصاصی اقامت را برای مسافران جذاب‌تر ساخته‌است. نظافت نیز بصورت روزانه و مرتب انجام می‌شود. پارکینگ برای کسانیکه خودرو شخصی داشته‌باشند ارائه می‌شود تا بتوانند با خیال راحت و حتی بدون نیاز به رزرو، خودرو خود را در این بخش پارک کنند. اجاره خودرو و دوچرخه از جمله تسهیلاتی است که هتل ارائه می‌کند تا مسافران بتوانند به بخش‌های مختلف شهر بروند و از جاهای دیدنی کمر دیدن کنند. بصورت ۲۴ ساعته می‌توانید با پذیرش در ارتباط باشید و انگلیسی و ترکی از جمله زبان‌هایی هستند که به وسیله آن می‌توانید با کارکنان هتل صحبت کنید. صندوق امانات، هشدار دهنده‌های آتش و آلارم‌های امنیتی از سایر موارد موجود در هتل هستند. همانطور که قبلا گفته شد، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی برای مسافران در نظر گرفته شده‌است تا بتوانید به راحتی از هتل به فرودگاه و یا بالعکس بروید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار تمیز هستند و همین مورد شاخص می‌تواند سبب شود تا اقامت راحتی را در هتل تجربه کنید. تمام اتاق‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی بسیار تمیز هستند. تهویه مطبوع در همه جای هتل و بخصوص در اتاق‌ها انجام می‌شود تا بتوانید به راحتی در اتاق‌ها اقامت کنید. در تمام اتاق‌ها شاهد نصب تلویزیون روی دیوار خواهید بود و همین مورد می‌تواند شما را در اوقاتی که در اتاقتان هستید سرگرم کند. چراغ خواب و تلفن در کنار تخت‌های تمام واحدها قرار داده شده‌است. در واحدها پنجره وجود دارد و روی تمام پنجره‌ها پرده نصب شده‌است تا در صورت لزوم میزان نور ورودی را کنترل کنید. میز، آینه و صندلی نیز در واحدها وجود دارد. دسترسی به اینترنت در اتاق‌ها نیز وجود ندارد. انواع اتاق‌های هتل şima resort hotel kemer antalya شامل موارد زیر هستند:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل یا تویین
• اتاق اقتصادی دو نفره
• اتاق سوپریور سه نفره
• سوئیت خانوادگی با دو تخت تک نفره و یک مبل تخت شو

رستوران هتل


هتل رستوران دنجی دارد و البته در بخشی که در هوای آزاد نیز قرار گرفته است میز و صندلی چیده شده‌است و امکان سرو غذا در این فضای آزاد از هتل şima resort hotel Kemer وجود دارد.

فاصله هتل شیما ریزورت کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک مون لایت: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مارینا کمر:۰.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل کمر: ۵۰۰ متر
فاصله تا ساحل جام یوا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی فازلیس: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است