search
menu

هتل Siam Elegance Hotel & Spa Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Siam Elegance Hotel & Spa Antalya
امکانات کلی هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپا آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Siam Elegance Hotel & Spa Antalya


هتل سیام الگانس ریزورت و اسپا یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا، در کشور ترکیه است که با ارائه خدمات رفاهی و تفریحی متنوع سعی در فراهم کردن اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. این هتل در منطقه بِلِک واقع شده و خدمات آل (All) ارائه می دهد. نزدیک بودن هتل Siam Elegance Hotel & Spa Antalya به جاذبه های دیدنی و مراکز خرید، امکانات رفاهی مناسب و همچنین وجود ساحل اختصاصی از جمله دلایلی هستند که مهمانان این هتل را در سفر به آنتالیا رزرو می کنند. مهمانان می توانند توسط ماشین در کمترین زمان از جاذبه های اطراف دیدن کرده و در داخل هتل نیز با بهره مندی از خدمات رفاهی و تفریحی متنوع اقامتی شیرین و به یاد ماندنی تجربه کنند.

امکانات کلی هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپا آنتالیا


در این هتل برای مهمانانی که با خودروی شخصی شان به سفر آمده اند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. مهمانان می توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشند. چنان چه مهمانان هرگونه سوال یا نیازی داشته باشند، می توانند به پذیرش ۲۴ ساعته هتل که در لابی مستقر است مراجعه کنند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به طور شبانه روزی در ارائه خدمات مختلف اعم از پذیرش مهمانان، خدمات کانسرج، تهیه بلیط هواپیما، خشکشویی، لباسشویی، برگزاری جلسات و میتینگ ها، مراقبت از کودک، خدمات اتاق و ... فعالیت می کند. در لابی هتل امکاناتی چون آسانسور، اتاق چمدان، روزنامه، فروشگاه، مبلمان و تلویزیون و فضای مخصوص استعمال سیگار برای رفاه هر چه بیشتر مهمانان فراهم شده اند.
تمام کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، ترکی، روسی و آلمانی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان هیچ مشکلی ندارند. تمام پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی فضاهای داخلی و سطوح مختلف در هتل سیام الگانس ریزورت و اسپا به خوبی رعایت می شوند. طراحی فضاهای بیرونی سرسبز و شیک و داشتن ساحل اختصاصی از جمله مزایای اقامت در این هتل هستند. لازم است مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما آنتالیا و سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل سیام الگانس ریزورت و اسپا امکانات تفریحی متنوعی در نظر گرفته شده اند تا مهمانان نهایت لذت را از اقامتشان در این هتل ببرند، بدون این که لحظه ای خسته شده و یا حوصله شان سر برود. در این هتل مهمانان می توانند خود را با بازی هایی چون بسکتبال، بیلیارد، والیبال ساحلی، مینی گلف، تنیس در فضای باز و بازی های مختلف در زمین بازی سرگرم کنند. در این هتل بچه ها فراموش نشده اند و برای آن ها نیز زمین بازی مخصوص و کلاب کودکان فراهم شده تا روزشان را با انجام بازی های مختلف و هیجان انگیز سپری کنند. از آن جایی که اکثر گردشگران در فصل تابستان و روزهای گرم به آنتالیا سفر می کنند تا از دریا و ساحل لذت ببرند، در ساحل اختصاصی هتل امکاناتی چون تخت و چتر آفتاب، بار نوشیدنی جات و ارائه خدمات برای انجام ورزش های آبی در نظر گرفته شده اند. در محوطه هتل نیز دو استخر روباز و یک استخر در محیط بسته وجود دارد و در کنار استخرها تخت و چترهای آفتاب تعبیه شده اند تا مهمانان بتوانند استراحت کرده و از حمام آفتاب لذت ببرند.
کافی شاپ هتل نیز با ارائه نوشیدنی های خنک گرمای تابستان را دلچسب تر می کند. برای کودکان هم استخر مخصوص کودک طراحی شده تا بتوانند از آب بازی و شنا لذت ببرند. وجود سرسره های بی در استخر هتل چه برای بزرگسالان و چه کودکان بسیار هیجان انگیز است و لذت آب بازی در روز گرم آفتابی را دوچندان می کند و اما پس از یک روز طولانی و پر ماجرا، استراحت و رلکسیشن از نیازهای اساسی مهمانان است. بنابراین، مرکز اسپا و سلامت هتل آماده ارائه خدمات ماساژ تایلندی و دتوکس به مهمانان است.
در مرکز اسپای هتل ۸ اتاق مراقبتی وجود دارد. همچنین، مهمانان می توانند از خدمات سونا، اتاق بخار و حمام ترکی این بخش نیز استفاده کنند. کل خستگی های بدن در این مرکز سلامتی رفع می شود. مهمانانی هم هستند که حتی در سفر مراقب سلامت و تناسب اندامشان بوده و در انجام تمرینات ورزشی کاستی نمی کنند. برای این دسته از مهمانان نیز یک باشگاه بدنسازی مجهز فراهم شده تا بتوانند تمریناتشان را در طول سفر با خیال راحت انجام دهند.

رستوران هتل


در کل محوطه هتل ۴ رستوران وجود دارد که هر کدام با ارائه خدمات متنوع، سعی در جلب رضایت مهمانان دارند. در این رستوران ها انواع غذاهای محلی و نوشیدنی ها به صورت سلف سرویس یا منوی آلاکارته سرو می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل ۵۲۳ واحد اقامتی وجود دارند که هر کدام از دکوراسیون شیک و مدرن برخوردار بوده و تمام آن چه برای یک اقمت راحت لازم است را دارند. مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظرشان را رزرو کنند. در این هتل اتاق خانواده دوبلکس با بالکن، سوئیت کوچک یک خوابه و اتاق توئین یا دوبل استاندارد با منظره دریا قابل رزرو هستند.
در تمام اتاق های هتل امکاناتی چون مبلمان و تخت، یخچال، مینی بار، بطری آب رایگان، تلویزیون ال سی دی، کانال های ماهواره ای، میز، کمد، سیستم تهویه مطبوع، سیسم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار وجود دارند. خدمات خانه داری نیز به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد و نظافت اتاق ها را تضمین می کند.

فاصله هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ بانوان بوغازکنت: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف بازان رابینسون نوبیلیس: ۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی بلک: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا زمین گلف کورنلیا: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید فورسا مال: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا پارک لند آو لگندز: ۱۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است