search
menu

هتل Sava Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sava Hotel Antalya
امکانات کلی هتل ساوا آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساوا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sava Hotel Antalya


هتل ساوا یکی از هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا است که تنها ۱۵۰ متر از ساحل کنیالتی آنتالیا فاصله دارد. ساحل کنیالتی یکی از دو ساحل اصلی آنتالیا است و دیگری ساحل لارا است. این ساحل در ضلع غربی شهر قرار دارد و از صخره‌ها تا کوه‌های Beydağları به طول ۷ کیلومتر امتداد دارد. پس زمینه کوه‌های توروس و صخره‌های دو طرف آن صحنه‌ای نفس گیر را برای یک روز شنا و آفتاب گرفتن تشکیل می‌دهند. این هتل تا مرکز شهر ۵ کیلومتر فاصله دارد. اتوبوس‌های عمومی چند دقیقه با هتل فاصله دارند. از جاهای دیدنی نزدیک این هتل می‌توان به آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس، برج ساعت آنتالیا، موزه آنتالیا و بندر تجاری آنتالیا اشاره کرد که همه ساله موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. فرودگاه آنتالیا در ۱۶ کیلومتری هتل ساوا واقع شده است.
اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا ترکیه را داشته باشید، هتل Sava Hotel Antalya با داشتن موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب و امکانات رفاهی عالی گزینه ایده آلی برای اقامت در آنتالیا به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل ساوا آنتالیا


برای آسایش و راحتی میهمانان در هتل ساوا خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خدمات دربان، رستوران و استخر روباز ارائه می‌شود. این استخر دارای یک تراس با بار است و یک استخر برای کودکان نیز وجود دارد. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و آفتاب بگیرید. وای فای رایگان در کل هتل موجود است. بلیط ورودی جاذبه‌های دیدنی را می‌توانید به راحتی از میز تور هتل تهیه کنید. هتل همچنین در صورت درخواست لپ تاپ ارائه می‌دهد. برای افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند پارکینگ رایگان در نزدیکی هتل وجود دارد. برای امنیت بیشتر می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات بسپارید. در صورت نیاز به تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید.
هتل Sava Hotel Antalya دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر و سرویس بهداشتی دارای ریل در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین منظور اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده است. قبل از رزرو هتل دقت داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل نخواهید داشت. علاوه بر خدمات گفته شده در بالا خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند. قیمت مناسب، تمیزی هتل، رزرواسیون آنلاین و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به حساب می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌‌های هتل


هتل ساوا آنتالیا دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و اتاق‌های خانوادگی است. متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل زیبا تجربه کنید. برخی اتاق‌ها دارای منظره دریا و کوه هستند. اتاق‌های هتل Sava Hotel Antalya مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع جهانی، مینی بار و سیستم گرمایشی و سرمایشی است. حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز در اتاق‌ها موجود است.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز در این هتل سرو می‌شود. رستوران هتل ساوا طیف گسترده‌ای از غذاهای ترکی و بین المللی را ارائه می‌دهد. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن در صورت درخواست در اختیار کسانی که دارای رژیم غذایی خاصی هستند، قرار می‌گیرد.

فاصله هتل ساوا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۶ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامای کلیچی: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است