search
menu

هتل SALE MERMAID VILLAMS Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره SALE MERMAİD VİLLAMS
امکانات هتل سیل مرمید ویلامز
واحدهای اقامتی
امکانات رفاهی واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا مجموعه اقامتی سیل مرمید ویلامز

درباره SALE MERMAİD VİLLAMS


هتل سیل مرمید ویلامز یک ویلای دوخوابه است که در یکی از بهترین مناطق آنتالیا یعنی منطقه بلک در ترکیه واقع شده است. بلک از جذاب‌ترین مناطق آنتالیا است که آب و هوای فوق العاده و سواحل بی‌نظیری دارد. این شهر یکی از محبوب‌ترین مناطق کشور ترکیه است که مجموعه‌ای بسیار جذاب از زیبایی‌های طبیعی و تفریحات دریایی را به مسافران ارائه می‌دهد. تفریحات آبی بسیار متنوعی در شهر بلک وجود دارند که در کل کشور ترکیه سرآمد هستند و بسیار مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرند. علاوه بر آن بهترین زمین‌های گلف کشور ترکیه در همین شهر قرار دارند و در واقع می‌توان شهر بلک را بهشتی برای دوستداران این ورزش معرفی کرد. نزدیکی این منطقه به آنتالیا سبب شده است که مسافران بتوانند علاوه بر تفریح و خوش گذرانی در منطقه بلک، از دیگر جاذبه‌های تماشایی آنتالیا مانند آکواریوم آنتالیا، پارک آبی دلفین لند، شهر قدیم یا کالیچی و… نیز دیدن کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر بلک در مجموعه اقامتی SALE MERMAİD VİLLAMS سکونت داشته باشید و سفری زیبا و خاطره‌انگیز را در خاطرات خود به نمایش بگذارید.

امکانات هتل سیل مرمید ویلامز


مجموعه سیل مرمید ویلامز یک ویلای بزرگ و بسیار تمیز و شیک را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که با امکانات رفاهی متنوع و فضای زیبا و دوست داشتنی که دارد می‌تواند اقامتی بی‌نظیر را به مسافران هدیه کند. در این مجموعه امکانات تفریحی فراوانی وجود دارند که سفر را برای مهمانان لذت بخش‌تر و دوست داشتنی‌تر می‌کنند. استخر بزرگی که در محوطه این مجموعه قرار گرفته در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می‌توانند به منظور تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود از آن استفاده کنند. فضای باز این مجموعه شامل امکانات متنوعی از جمله مبلمان، منطقه مخصوص غذا خوردن، باربیکیو و… است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در زمان اقامت و استراحت در ویلا نیز لحظات زیبایی را برای خود رقم بزنند. در این ویلا یک باغ بزرگ و سرسبز وجود دارد که محیطی آرامش بخش را برای قدم زدن مسافران فراهم می‌سازد. ورود حیوانات خانگی به این مجموعه مجاز است و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی حیوانات خانگی خود را نیز در سفر به همراه داشته باشند.
اتاق های مجموعه اقامتی SALE MERMAİD VİLLAMS دارای منظره روبه استخر و باغ هستند و از این جهت نیز اقامت را برای مهمانان دلپذیرتر و لذت بخش‌تر می‌کنند. علاوه بر آن پرسنل این مجموعه اقامتی به چندین زبان از جمله عربی، آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند که این مسئله برقراری ارتباط با کارکنان را برای مهمانان آسانتر می‌کند. لازم به ذکر است که این مجموعه اقامتی تا باغ معروف تالرنس در آنتالیا تنها ۶ کیلومتر فاصله دارد و امکان دسترسی آسان به این مکان زیبا را نیز برای مهمانان فراهم می‌سازد.

واحدهای اقامتی


اقامتی که شما در مجموعه سیل مرمیر ویلامز تجربه می‌کنید ممکن است نسبت به آن چیزی که قبلا از اقامت در هتل تجربه داشته باشید متفاوت‌تر باشد. چرا که این مجموعه شامل یک ویلای خصوصی با امکانات رفاهی کامل است که در یک محوطه بزرگ و سرسبز قرار گرفته است. علاوه بر فضای دلنشین و بسیار زیبایی که این مجموعه در اختیار شما قرار می‌دهد، از آنجایی که ویلا با امکانات کاملی تجهیز شده است اقامت در آن‌، احساس حضور در خانه را به مهمانان منتقل می‌کند که تجربه این مسئله در سفر بدون شک برای مسافران احساس فوق العاده‌ای خواهد بود.

امکانات رفاهی واحدهای اقامتی


هر آنچیزی را که شما برای یک اقامت ایده آل و بی‌نقص انتظار داشته باشید می‌توانید در واحدهای اقامتی SALE MERMAİD VİLLAMS پیدا کنید. این مجموعه مجهز به سیستم تهویه مطبوع است که سکونت را برای مهمانان دلنشین‌تر می‌کنند. آشپزخانه ویلا مجهز به امکاناتی مانند میز غذاخوری، محصولات پاک کننده، تستر، اجاق گاز، فر، خشک کن، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال است که آزادی غذاخوردن را در هر زمان که تمایل داشته باشند برای مهمانان فراهم می‌کند. از دیگر امکانات موجود در این ویلا نیز می‌توان به مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، پنکه، امکانات اتوکشی، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی به همراه حوله و سشوار، کاناپه و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا مجموعه اقامتی سیل مرمید ویلامز


فاصله هتل تا باشگاه گلف گلوریا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل عمومی سریک بلک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بوغاز کنت: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ تالرنس: ۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی لند آو لجندز: ۶.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است