search
menu

هتل ROBINSON NOBILIS Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ROBINSON NOBILIS - All inclusive
امکانات و خدمات عمومی هتل رابینسون نوبیلیس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رابینسون نوبیلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ROBINSON NOBILIS - All inclusive


هتل پنج ستاره و مجلل رابینسون نوبیلیس در منطقه بلک شهر آنتالیا در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل ROBINSON NOBILIS - All inclusive اقامتگاهی رویایی، تحسین‌برانگیز و لوکس در کنار دریای مدیترانه است که در میان جنگل، رودخانه و دریا، برای اقامتی شیرین، فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز ساخته شده‌است. یکی از بهترین‌ راه‌ها برای رسیدن به هتل رابینسون نوبیلیس، خرید بلیط هواپیما آنتالیا است که فاصله فرودگاه آنتالیا هم تا هتل رابینسون نوبیلیس بلک حدود ۳۰ کیلومتر است. اقامت در ریزورت هتل رابینسون نوبیلیس در شهر آنتالیا انتخابی مناسب است زیرا شهر ساحلی و زیبای آنتالیا سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و بازدید از مراکز خرید آنتالیا و سواحل آنتالیا طرفداران زیادی دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل رابینسون نوبیلیس


در ابتدا که وارد ساختمان هتل رابینسون نوبیلیس شوید، لابی شیک و محوطه‌ای وسیع و سرسبز را مشاهده می‌کنید که جلوه خاصی به ریزورت هتل رابینسون نوبیلیس بلک بخشیده‌اند. وسایلی که در هتل ROBINSON NOBILIS به آنها دسترسی دارید شامل آسانسور، چندین رستوران مختلف، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، استخر در فضای باز، پارک آبی، سالن زیبایی، اسپا با ماساژ، سونا، حمام، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، سالن زیبایی، فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر و تسهیلات جلسات و کنفرانس است. خدمات هتل رابینسون نوبیلیس آنتالیا شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، امکان اجاره خودرو، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات وی‌آی‌پی اتاق، نگهداری از کودکان، نگهداری از چمدان، خدمات ویژه معلولین و شاتل. همچنین از ترانسفر فرودگاهی هتل رابینسون نوبیلیس مطمئن باشید و با خیال راحت بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز ریزورت هتل رابینسون نوبیلیس بلک قادر به صحبت کردن زبان‌های انگلیسی و آلمانی هم هستند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌های لوکس و راحت هتل رابینسون نوبیلیس که دکوراسیونی چشم‌نواز و جذاب دارند شامل اتاق‌هایی است از جمله: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دابل یا تویین دو نفره، اتاق اقتصادی دابل یا تویین دو نفره، اتاق اقتصادی یک نفره، اتاق استاندارد ویلیج دابل، اتاق استاندارد ویلیج تویین‌، اتاق خانوادگی چهار نفره به همراه یک کودک، گلف ویلا دو نفره، گلف ویلا با ظرفیت چهار فرد و یک کودک

امکانات اتاق های هتل


در هر یک از اتاق‌های هتل ROBINSON NOBILIS - All inclusive با وسایل و امکانات باکیفیتی که دارند؛ برای شما اقامتی آسوده و بدون کمبود مهیا است. یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، صندوق امانات، میز، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام، سیستم اطفا حریق، دمپایی و سشوار در تمامی اتاق‌های هتل رابینسون نوبیلیس موجود است. قابل ذکر است که در اتاق‌های هتل رابینسون نوبیلیس بلک امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


زمانی که می‌خواهید هتل رابینسون نوبیلیس را برای اقامت انتخاب کنید، مطمئن باشید که در هتل احساس بی‌حوصلگی و بیکاری نمی‌کنید و حتی شاید دلتان هم نخواهد که از ریزورت هتلی فوق‌العاده عالی مثل هتل ROBINSON NOBILIS - All inclusive که امکاناتی مفرح و سرگرم‌کننده دارد، بیرون بروید! امکانات و فعالیت‌های هتل رابینسون نوبیلیس آنتالیا شامل ساحل اختصاصی‌، زمین گلف، زمین تنیس، بیلیارد، دارت، زمین و اتاق بازی کودکان، قایق سواری، کلاس‌های ورزشی و ورزش‌ها و تفریحات آبی است. علاوه بر این موارد، می‌توانید اوقاتی آرامش‌بخش را جهت تمدد اعصاب و سلامتی خود در بخش اسپا هتل رابینسون نوبیلیس سپری کنید و یا در استخر روباز همراه با پارک آبی مهیج و در استخر سرپوشیده زمانی را به شادی، شنا کردن و تفریح بگذرانید. حتی قدم زدن در محوطه، تماشای منظره سرسبز و رودخانه میان هتل و یا دریا و ساحل هم در ریزورت هتل رابینسون نوبیلیس بلک آنتالیا لذت‌بخش است.

رستوران هتل


ریزورت هتل رابینسون نوبیلیس دارای ۵ رستوران شیک، مجلل و وسیع است که هر کدام با فضایی دلنشین و دنج و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع پذیرای مسافران هستند. رستوران‌های هتل ROBINSON NOBILIS شامل رستوران اصلی که تمام وعده‌های غذایی را سرو می‌کند، دو رستوران مخصوص شام، رستوران کنار ساحل برای صرف ناهار‌ و یک رستوران لوکس دیگر. باید توجه داشته باشید که هر چهار رستوران هتل رابینسون نوبیلیس، بجز رستوران اصلی، دارای هزینه‌ای اضافه‌تر هستند و تمام روزهای هفته خدمات رسانی نمی‌کنند.

فاصله هتل رابینسون نوبیلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی سریک بلک: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ ادیان آنتالیا: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف کایا ایگلز: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی لند آف لجندز: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی آسپندوس: ۱۱.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است