search
menu

هتل ROBINSON CAMYUVA KEMER ANTALYA

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ROBINSON CAMYUVA KEMER ANTALYA
امکانات عمومی هتل رابینسون جام یووا کمر آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رابینسون جام یووا کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ROBINSON CAMYUVA KEMER ANTALYA


هتل رابینسون جام یووا کمر یک هتل بسیار زیبا و جذاب در شهر ساحلی کمر است که می‌توانید با رزرو این هتل از امکانات متعدد و متنوع آن بهره ببرید. هتل دارای پنج ستاره است و اگر می‌خواهید هتلی را انتخاب کنید که یک هتل ساحلی باشد، هتل می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. فاصله هتل تا ساحل کمر تنها ۸ دقیقه پیاده روی است. علاوه بر موارد ذکر شده هتل ROBINSON CAMYUVA Hotel Kemer یک انتخاب اقتصادی است و شما می‌توانید با خیال راحتی از قیمت هتل آن را انتخاب کنید. خرید آنلاین بلیط هواپیما گزینه خوبی برای داشتن سفری راحت به این شهر است که می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مانند آکواریوم آنتالیا، موزه‌های آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا بازدید کنید. با ما همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز در رابطه با امکانات عمومی هتل را در اختیارتان قرار دهیم.

امکانات عمومی هتل رابینسون جام یووا کمر آنتالیا


هتل رابینسون جام یووا کمر از هتل‌های شهر کمر است که پنج ستاره دارد و امکانات بسیاری خوبی را برای مسافران در نظر گرفته‌است. هتل مجهز به اینترنت رایگان وای فای است که در تمام قسمت‌های هتل شما می‌توانید بصورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی به اینترنت دسترسی پیدا کنید. هتل با پذیرش ۲۴ ساعته آماده است تا بصورت شبانه روزی در خدمت مسافران باشد. خدمات تفریحی و ورزشی بسیاری در این هتل وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به وجود حمام ترکی، اسپا و باشگاه ورزشی اشاره کرد. علاوه بر موارد گفته شده استخر نیز در این هتل وجود دارد که یک استخر روباز است و تمام استانداردهای مورد نیاز را دارد. از هتل تا ساحل فاصله بسیار کمی وجود دارد و در ساحل امکانات لازم برای تفریحات ساحلی در نظر گرفته شده‌است. تفریحات ورزشی همچون گلف، غواصی، هاکی، دوچرخه سواری، تنیس و ایروبیک نیز در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده‌است. مسافران معلول به راحتی می‌توانند از این هتل استفاده کنند زیرا تمهیدات و امکانات مخصوص برای این افراد در این هتل وجود دارد.
لاندری و خشکشویی نیز در هتل ROBINSON CAMYUVA KEMER ANTALYA وجود دارد که به راحتی و با خیال راحت می‌توانید لباس‌هایتان را به این بخش بسپارید. پارکینگ رایگان برای مسافران قابل ارائه است و مسافران در صورت داشتن خودرو شخصی می‌توانند از این پارکینگ مطمئن استفاده کنند. اگر خودرو شخصی ندارید هتل به شما خودرو نیز اجاره می‌دهد. هتل دارای تهویه مطبوع است و شما به آسانی می‌توانید از وسایل گرمایشی و سرمایشی هتل بهره ببرید. بالکن و باغ نیز برای این هتل در نظر گرفته شده‌است تا مسافران از اقامت خود نهایت لذت را ببرند. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه جداگانه بهره ببرید. سوپر مارکت نیز در هتل وجود دارد که می‌توانید به راحتی خریدهای خود را انجام دهید. در ادامه امکانات اتاق‌ها را نیز به شما ارائه خواهیم کرد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل امکانات خوبی را دارند که سبب آسایش و راحتی شما خواهند شد. اتاق‌ها از تخت‌ها و مبلمان بسیار راحتی برخوردار هستند که برای اقامت شما بسیار مناسب هستند. اتاق‌ها نیز از اینترنت برخوردار هستند و علاوه بر این تلویزیون نیز در اتاق‌ها وجود دارد. تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در تمام واحدها تعبیه شده‌است. اتاق‌ها بسیار شیک هستند و با دکوراسیونی که رنگ غالب آن رنگ‌های روشن هستند می‌توانید اقامتی سرشار از آرامش را تجربه کنید. پنجره‌های اتاق‌های هتل‌ ROBINSON CAMYUVA KEMER ANTALYA بزرگ هستند و به سمت تراس باز می‌شوند. کمدهایی نیز در اتاق‌ها وجود دارد که می‌توانید لباس‌ها و وسایل خود را در این کمدها قرار دهید تا در یک محیط منظم‌تری اقامت کنید. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• واحد دو نفره استاندارد
• واحد تک خوابه استاندارد
• واحد اقتصادی دو خوابه
• واحد دو تخته با تخت تویین
• اتاق دو تخته
• اتاق تک تخته

رستوران هتل


هتل ROBINSON CAMYUVA KEMER ANTALYA یک رستوران بزرگ و بسیار شیک دارد که انواع غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای دیگر در رستوران هتل سرو می‌شوند.

فاصله هتل رابینسون جام یووا کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر قدیمی فازلیس: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل کامیوا: ۱۵۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی تکیروا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه فازلیس: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد تاپیناک: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است