search
menu

هتل Rixos Premium Tekirova Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rixos Premium Tekirova
امکانات عمومی هتل رکسوس پریمیوم تکیروا آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل رکسوس پریمیوم تکیروا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rixos Premium Tekirova


هتل رکسوس پریمیوم تکیروا هتلی ۵ ستاره در تکیروای آنتالیا واقع شده است. این هتل بی نظیر در سال ۲۰۰۲ تاسیس گشته و در سال ۲۰۱۴ نیز به طور کامل مورد مرمت قرار گرفته و تکمیل شده است، همچنین این هتل به مرکز خرید تکیروا و منطقه توریستی نزدیک است. از هتل Rixos Premium Tekirova دسترسی آسانی به جاهای دیدنی آنتالیا خواهید داشت و اقامتی عالی برای مسافران این هتل فراهم گردیده است، مطمئنا لحظات نابی را در این هتل تجربه خواهید کرد، بنابراین بهتر است همین حالا به فکر خرید بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو این هتل باشید.

امکانات عمومی هتل رکسوس پریمیوم تکیروا آنتالیا


از امکانات مشهور هتل رکسوس پریمیوم تکیروا آنتالیا می توان به سه استخر شنا، اینترنت رایگان، اتاق های خانواده، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در هتل رکسوس پریمیوم پارکینگ رایگان در اختیارشان قرار داده می شود، همچنین پذیرش ۲۴ ساعته این هتل دایر است و خدماتی مانند تبدیل ارز، میز تور و نگهداری چمدان ها انجام می گیرد. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه همراه است. اگر به فکر برگزاری جلسات و کنفرانس هایتان هستید، هتل Rixos Premium Tekirova امکانات ویژه ای در این زمینه ارائه می دهد.
برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و معلولیت دارند، امکانات مناسبی برای راحتی اقامتشان فراهم شده است. در لابی این هتل مغازه هایی برای فروش سوغاتی وجود دارند. کارکنان هتل نیز به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند. سالن آرایشی این هتل شامل خدماتی مانند کوتاهی و رنگ مو، پدیکور، مانیکور، پوست و زیبایی هستند. همچنین حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی هتل رکسوس پریمیوم تکیروا آنتالیا شامل استخر روباز و ساحل اختصاصی است، به طوری که دارای دو استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است. همه استخرها به صورت فصلی فعالیت دارند و استخر اول مخصوص همه رده های سنی است و استخر روباز کوچک نیز مخصوص کودکان است. همچنین مرکز اسپا و تنیس نیز با مربی خصوصی در هتل Rixos Premium Tekirova دایر هستند. انواع ماساژ، اتاق بخار، سونا و فضای ریلکس کردن نیز در این هتل ارائه می شوند. انواع بازی ها و فعالیت های ورزشی مانند واترپلو در طی روز در این هتل برگزار می شوند.
باشگاه بدنسازی نیز مجهز به دستگاه های روز دنیاست. در هنگام عصر موسیقی زنده و رقص دایر می شود. کلاس های ایروبیک، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی، پارک آبی، ورزش های آبی، بولینگ، موج سواری، بیلیارد، اتاق های بازی، ماهیگیری در این هتل دایر هستند. حمام ترکی جزو پرطرفدارترین امکانات تفریحی در هتل Rixos Premium Tekirova است که همه مسافران به بازدید از حمام علاقه نشان می دهند. برای کودکان نیز زمین بازی در فضای باز و فضای سرپوشیده دایر است، همچنین از کودکان کوچک نیز نگهداری می شود. علاوه بر اینها، برای کودکان نیز در این هتل کلوب بازی، سینما، زمین بازی و رستوران مخصوص کودکان وجود دارد.

اتاق های هتل


اتاق های هتل رکسوس پریمیوم تکیروا انواع مختلفی دارند، مانند اتاق دوبل دولوکس با چشم انداز دریا یا باغ، اتاق دوبل استاندارد با چشم اندازهای دریا یا کوه، سوئیت خانواده، سوئیت استخر، ویلای استخر، ویلای اکسکیوتیو، ویلای سوپرییر با استخر اختصاصی. برای دسترسی به اتاق ها می توانید از آسانسور استفاده کنید.

امکانات اتاق های هتل


هتل رکسوس پریمیوم تکیروا آنتالیا با اتاق های مدرن و وسایلی لوکس همراه با بالکن های اختصاصی اقامتی خوش برایتان به ارمغان می آورد. اتاق ها دارای تهویه مطبوع بوده و به صورت روزانه نظافت می شوند، همه اتاق های هتل Rixos Premium Tekirova با وسایل چوبی طراحی شده اند، همچنین دیوارهای اتاق ها از کف زمین تا آسمان پنجره و شیشه هستند. اتاق ها شامل مینی بار، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، کتری برقی، کاناپه، میزکار، بالکن هستند. در داخل اتاق ها نیز می توانید به حمام اختصاصی با دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی دسترسی داشته باشید. از پنجره های اتاق ها چشم انداز بی نظیر پانوراما از دریای مدیترانه دیده می شود.

رستوران های هتل


در هتل رکسوس پریمیوم ۷ رستوران وجود دارد که عبارتند از رستوران Mandarin غذاهای چینی، رستوران The La Rosetta غذاهای ایتالیایی، رستوران Cactus غذاهای مدیترانه ای، رستوران Exclusive Club غذاهای بین المللی، رستوران Alaturka غذاهای ترکی، رستوران Mermaid غذاهای دریایی و رستوران Turguoise Main نیز غذاهای بین المللی سرو می کنند. در رستوران های هتل رکسوس پریمیوم تکیروا غذاهای خوشمزه سرو می شود، مطمئنا از طعمشان سیر نخواهید شد.

فاصله هتل رکسوس پریمیوم تکیروا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پینارا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی فاسلیس: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک اولوپینار: ۱۵.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک مون لایت: ۱۸.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است