search
menu

هتل Ring Downtown Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ring Downtown Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل رینگ داون تاون آنتالیا
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رینگ داون تاون آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ring Downtown Hotel Antalya


هتل رینگ داون تاون از هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا به شمار می‌رود. با اقامت در هتل Ring Downtown Hotel Antalya از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. این هتل لوکس در مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی آنتالیا دارد. همان‌طور که می‌دانید سواحل آنتالیا یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا به شمار می‌رود. با اقامت در هتل رینگ داون تاون تنها ۱ کیلومتر تا ساحل مرمرلی فاصله خواهید داشت. جذابیت آنتالیا به سواحل آن ختم نمی‌شود، جاذبه‌های تاریخی فراوانی در این شهر زیبا وجود دارند که با اقامت در هتل رینگ می‌توانید به راحتی از آن‌ها بازدید کنید. دروازه هادریانوس تنها ۱.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل رینگ داون تاون گزینه‌ای ایده‌آل برای گذراندن تعطیلاتی به‌یادماندنی است. با اقامت در این هتل اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل رینگ داون تاون آنتالیا


در هتل ۴ ستاره رینگ داون تاون آنتالیا طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و آسانسور از امکانات اساسی Ring Downtown Hotel Antalya به شمار می‌روند. پذیرش هتل رینگ داون تاون ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدماتی نظیر چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، اتاق چمدان، صرافی، کمد و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت از ساعت ۱۱ تا ۱۱.۳۰ انجام می‌گیرد. با آشنایی به یکی از زبان‌های انگلیسی یا ترکی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. هتل رینگ داون تاون آنتالیا پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت افراد بالای ۱۲ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. ناگفته نماند هتل رینگ داون تاون برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. در این هتل خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر اتو، خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل رینگ را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کپسول آتشنشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Ring Downtown Hotel Antalya دارای ۱۰۸ واحد اقامتی زیبا و جادار است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دوبل، اتاق تویین، اتاق تریپل و اتاق خانواده است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، کمد لباس و رخت‌آویز اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


یکی از مهم‌ترین امتیازات اقامت در Ring Downtown Hotel نزدیکی به سواحل آنتالیا است. با انتخاب این هتل در هر زمان که تمایل داشته باشید، می‌توانید در کنار ساحل قدم زده یا حمام آفتاب بگیرید. باشگاه ورزشی هتل از دیگر امکانات تفریحی هتل رینگ داون تاون به شمار می‌رود. پس از گذراندن یک روز شلوغ با مراجعه به مرکز اسپا خستگی را از تنتان دور کنید. این مرکز دارای حمام ترکی، سونا و اتاق ماساژ است و انواع ماساژ در آن به مهمانان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


در هتل Ring Downtown Hotel صبحانه هر روز از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام به رستوران هتل تشریف ببرید. با توجه به موقعیت مکانی هتل رینگ داون تاون، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند. رستوران‌های Kadir Kahvaltı Sarayı و Merkez Ocakbaşı & Restaurant به ترتیب در ۱۵۰ و ۲۰۰ متری هتل قرار دارند.

فاصله هتل رینگ داون تاون آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کارالی اوغلو: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل کنیالتی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است