search
menu

هتل Rega Otel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره REGA OTEL Antalya
امکانات هتل آپارتمان رگا اتل آنتالیا
خدمات هتل آپارتمان رگا اتل آنتالیا
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان رگا اتل آنتالیا

درباره REGA OTEL Antalya


هتل آپارتمان رگا اتل آنتالیا یک مجموعه خانوادگی است که می‌تواند اقامتی آرام و راحت را برای مسافران شهر آنتالیا فراهم کند. مدیران این هتل در همین مجموعه اقامت دارند و این مسئله هم به تقویت محیط خانوادگی هتل و هم به حل مسائل و مشکلات مهمانان به طور فوری کمک می‌کند. این هتل سیاست قیمت‌گذاری خود را با در نظر گرفتن مهمانانی تعیین می‌کند که نمی‌خواهند بیشتر بودجه تعطیلات را به محل اقامت خود اختصاص دهند و در عین حال که در مکانی تمیز و مناسب اقامت می‌کنند می‌خواهند بخش بیشتری از بودجه خود را برای گشت و گذار و سرگرمی هزینه کنند. ساحل معروف کنیالتی در فاصله ۳۰۰ متری از این هتل قرار گرفته و مهمانان می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و از گشت و گذار و تفریح در این ساحل زیبا لذت ببرند.
موقعیت مکانی این هتل بسیار عالی است وبه لطف این ویژگی، کافه ها، رستوران ها، مراکز خرید، مراکز تفریحی، موسسات بهداشتی و عبادتگاه‌های فراوانی در اطراف هتل وجود دارند که نیاز مسافران را برای دسترسی به هر گونه امکاناتی برطرف می‌کنند. نزدیکی هتل به مرکز شهر این فرصت را به مهمانان خود می‌دهد که هر روز زیبایی متفاوتی از شهر آنتالیا را کشف کنند. آکواریم آنتالیا، دروازه هادریانوس، موزه‌های آنتالیا و… از جمله اماکن معروف و جذاب این شهر هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در هتل آپارتمان REGA OTEL Antalya به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

امکانات هتل آپارتمان رگا اتل آنتالیا


یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل آپارتمان رگا آنتالیا دارا بودن ساحل خصوصی به همراه صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی و چترهای آفتابی است که این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا بتوانند ساعت‌ها در سواحل جذاب آنتالیا تفریح کنند و از استراحت و گرفتن حمام آفتاب در این سواحل لذت ببرند. این مجموعه دارای پارکینگ رایگان است و مهمانانی که به فکر کرایه اتومبیل در شهر آنتالیا هستند می‌توانند از امکانات پارکینگ نیز بهره‌مند شوند. استفاده از اینترنت برای تمام ساکنان رایگان است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند. در این هتل انواع امکانات ویژه معلولین فراهم شده است و افرادی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در هتل اقامت داشته باشند. هتل آپارتمان REGA OTEL Antalya دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز است و افرادی که به دود سیگار حساس هستند برای اقامت در این هتل مشکلی نخواهند داشت.

خدمات هتل آپارتمان رگا اتل آنتالیا


در هتل آپاارتمان رگا اتل آنتالیا خدمات گوناگونی وجود دارند که اقامت را برای مهمانان راحت‌تر و جذاب‌تر می‌کنند. هتل دارای خدمات تور گردی است که مسافران را برای تجربه سفری زیباتر راهنمایی می‌کند. خدمات تبدیل ارز هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و ارز مورد نیاز آن‌ها را در محل برای آن‌ها تامین می‌کند. خشکشویی و سرویس اتو از جمله خدماتی هستند که خیال مسافران را از بابت شست و شو و نگهداری از لباس‌هایشان راحت می‌کنند. فتوکوپی، فکس، تحویل مواد غذایی، ناهار‌های بسته‌بندی شده، ارائه بلیط جاذبه‌ها و نمایش ها، میز پذیرش ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، ارائه بلیط حمل و نقل عمومی، کرایه اتومبیل، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی و… از دیگر خدمات موجود در هتل آپارتمان REGA OTEL Antalya هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ارزان و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل آپارتمان رگا اتل آنتالیا شامل اتاق دونفره با تخت اضافی، اتاق خانوادگی، سوئیت خانوادگی، سوئیت خانوادگی با بالکن و اتاق دونفره با بالکن هستند. تمامی واحدهای این مجموعه فضایی بزرگ، تمیز و آرام را برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهند که حضور در آن‌ها برای مسافران لذت بخش خواهد بود. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدهای اقامتی می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کتری برقی، یخچال، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، امکانات اتوکشی، میز کار و… اشاره کرد. برخی از این واحدهای اقامتی شامل آشپزخانه با تجهیزات کامل آشپزی نیز هستند و امکان پخت و پز را نیز برای مسافران فراهم می‌کنند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان رگا اتل آنتالیا


فاصله هتل تا ساحل کنیالتی: ۳۵۰ متر
فاصله هتل تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تئاتر روباز آنتالیا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل مرمرلی: ۶ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است