search
menu

هتل ramona kale Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ramona kale Antalya
امکانات کلی هتل رامونا کاله آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامونا کاله آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ramona kale Antalya


هتل ۳ ستاره رامونا کاله آنتالیا در ۱.۴ کیلومتری مرکز شهر و نزدیکی دروازه هادریان قرار دارد. این هتل در وسط سواحل مدیترانه ترکیه در منطقه توریستی لارا واقع شده است. آسانسور پانورامیک آنتالیا در ۱ کیلومتری هتل قرار گرفته در حالی که شهر قدیمی مارینا ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. برج ساعت آنتالیا، موزه آنتالیا، پارک آبی آکوالند، آکواریوم آنتالیا و ساحل موویدا از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده‌اند. مسجد مورات پاشا چند دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. نزدیک هتل رامونا کاله ایستگاه اتوبوس ۱۰۰۴۱ وجود دارد که حدود ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا ۱۰ کیلومتر است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا، هتل ramona kale Antalya با داشتن موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده آلی برای اقامت است.

امکانات کلی هتل رامونا کاله آنتالیا


خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، بار، رستوران و اتاق‌های خانوادگی برای آسایش و راحتی میهمانان در این هتل ارائه می‌شود. میهمانان هتل رامونا تعطیلات فراموش نشدنی را در چشم انداز بی نظیر آنتالیا و به دور از هیاهوی زندگی روزمره خواهند داشت. برای جا به جایی در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می‌توانید خودرو کرایه کنید. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که هیچ گونه ممنوعیتی برای آوردن حیوانات خانگی خود به داخل هتل ندارید.
کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ اختصاصی هتل ramona kale Antalya استفاده کنند. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. هتل رامونا کاله خدمات شاتل فرودگاهی نیز ارائه می‌دهد. برای جا به جایی بین طبقات در این هتل امکان استفاده از آسانسور فراهم شده است. خدمات نظافتی روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. علاوه بر این خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. یک مرکز تجاری نیز در این هتل وجود دارد. تخت اضافی و تخت مخصوص نوزاد نیز با هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، فارسی و ترکی مسلط بوده و با خوش اخلاقی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۲ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۰ صبح انجام می‌گیرد. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• قیمت مناسب
• پاکیزگی هتل
• تسلط پرسنل به زبان انگلیسی
• رزرواسیون ایمن و آنلاین

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل ramona kale Antalya عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته استاندارد و اتاق سه تخته استاندارد. این هتل دارای ۷۴۵ متر مربع مساحت و ۲۷ اتاق استاندارد با معماری زیبا، دکوراسیون شیک و فضای صمیمی است. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع بوده و مجهز به تلفن، تلویزیون ال سی دی، کتری برقی، مینی بار و بالکن هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


صبحانه هر روز به صورت سلف سرویس در بار هتل رامونا کاله سرو می‌شود. برای ناهار و شام می‌توانید در رستوران هتل با انواع غذاهای خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید. این ملک در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از Schiller Kaffee Isiklar و Ristorante Verona قرار دارد که غذاهای لذیذی سرو می‌کنند.

فاصله هتل رامونا کاله آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل موویدا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل کنیالتی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا آکوالند: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است