search
menu

هتل Ramada Resort By Wyndham Lara Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Resort By Wyndham Lara Antalya
امکانات کلی هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامادا ریزورت بای ویندهام لارا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada Resort By Wyndham Lara Antalya


هتل رامادا ریزورت بای ویندهام لارا از هتل‌های ۵ ستاره در منطقه لارا در آنتالیا ترکیه است. این هتل بی‌نظیر به دلیل دارا بودن موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود و به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در میان توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است و امکانات تفریحی و ورزش های آبی متنوعی برای مهمانان فراهم کرده است. هتل Ramada Resort By Wyndham Lara Antalya با جاهای دیدنی آنتالیا و مراکز خرید فاصله نزدیکی دارد و به راحتی می توان در عرض چندین دقیقه توسط ماشین به آن ها دسترسی داشت. با توجه به محل قرارگیری هتل Ramada Resort By Wyndham Lara Antalya حدوداً ۸ دقیقه پیاده‌روی تا ساحل وجود دارد و این‌که برای دسترسی به دریای مدیترانه نیز باید مسافت ۳۳۰ متری را بپیمایید و به ساحل اختصاصی این دریا دسترسی داشته باشید. فرودگاه آنتالیا نیز با ۱۳ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده است.

امکانات کلی هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا


در هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا برای مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنتالیا، با خودروی شخصی شان سفر کرده اند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. دسترسی به اینترنت رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور بوده و سرعت بسیار بالایی دارد. برخوردار بودن هتل از ساحل اختصاصی و فراهم کردن امکانات تفریحی متنوع در آن باعث جلب رضایت بسیاری از مهمانان می شود. تمام امکانات و خدمات ارائه شده در هتل در راستای فراهم کردن اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان در نظر گرفته شده اند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوال ها و نیازهای مهمان است. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل خشکشویی، اتو، لباسشویی، کانسرج، تبدیل ارز، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان، کرایه اتومبیل و خدمات اتاق با پذیرش تماس گرفته و یا مراجعه حضوری کنند. در لابی هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا امکاناتی نظیر آسانسور، روزنامه، مبلمان و تلویزیون، اتاق چمدان، فروشگاه، فضای مخصوص استعمال سیگار و دستگاه وندینگ نوشیدنی فراهم شده اند تا مهمانان در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند. در فضای بیرونی هتل نیز علاوه بر ساحل اختصاصی، تراس آفتاب، فضای سبز و باغ و امکانات باربکیو در نظر گرفته شده اند. تمام کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، ترکی، آلمانی، روسی و عربی مسلط هستند و به بهترین شکل با مهمانان ارتباط برقرار می کنند. لازم است کسانی که قصد سفر به آنتالیا همراه حیوان خانگی شان را دارند بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی گیرد.

امکانات تفریحی هتل


در هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا به قدری امکانات تفریحی متنوع وجود دارند که مهمانان فرصت برای خستگی و بی حوصلگی پیدا نمی کنند. مهمانان می توانند در هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا در فعالیت های تفریحی نظیر تنیس در زمین بازی مخصوص، دارت، تنیس روی میز، بیلیارد، کتابخانه، تفریحات عصرانه، کلاب شبانه و ساحل شرکت کرده و لذت ببرند. همچنین، استخرهای هتل با سرسره های آبی و امکاناتی چون تخت و چترهای آفتاب از بهترین مکان های هتل برای تفریح هستند. در این هتل دو استخر روباز و بسته وجود دارد که یکی از آن ها برای بزرگسالان و دیگری برای کودکان است و به صورت فصلی فعالیت می کند. در کنار استخر، کافی شاپی وجود دارد که نوشیدنی های خنک به مهمانان سرو می کند. برای کودکان یک زمین بازی و کلاب کودک در نظر گرفته شده تا بتوانند ساعاتشان را با بازی و نشاط سپری کنند. بزرگسالانی که می خواهند تمرینات ورزشی روزانه شان را در طول مدت اقامتشان انجام دهند، بهتر است به باشگاه بدنسازی مجهز هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا مراجعه کنند و مراقب سلامت و تناسب اندامشان در طول سفر باشد. برای رفع خستگی و ریلکسیشن، مرکز اسپا و سلامت هتل انواع خدمات درمانی و مراقبتی از قبیل ماساژ، اسکراب بدن، فیشیال، حمام ترکی، سونا و اتاق بخار ارائه می دهد. خانم ها و آقایانی که دوست دارند همیشه زیبا و مرتب به نظر برسند، می توانند به مرکز آرایشی و زیبایی هتل مراجعه کرده و از خدمات مانیکور، پدیکور، کوپ و مراقبت های مو، مراقبت های پوستی و میکاپ بهره مند شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا انواع اتاق های خانواده، وی آی پی، دوبل و سوپریور قابل رزرو هستند. مهمانان می توانند با توجه به نیاز خود و الویتشان اتاق مدنظر خود را رزرو کنند. همه اتاق ها عایق صدا بوده و دکوراسیون شیک و هماهنگ دارند. استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. در اکثر اتاق ها بالکن وجود داشته و منظره زیبای باغ، دریا یا استخر از پنجره هایشان نمایان است. تمام فضاهای داخلی و سطوح واحدهای اقامتی هتل رامادا ریزورت لارا ضدعفونی می شوند و از بابت نظافت و تمیزی نیز بسیار رضایت بخش هستند. اتاق‌های موجود در داخل هتل Ramada Resort By Wyndham Lara Antalya نیز همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و در داخل اتاق‌ها تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار و بالکن تعبیه‌شده است. در همه اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از گاوصندوق، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، وسایل شستشو، کاناپه، فضای نشیمن و بالکن.

رستوران هتل


در رستوران هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا صبحانه روزانه به طور سلف سرویس و قاره ای سرو می شود. برای کودکان و افراد با رژیم غذایی خاص منوی مخصوص در نظر گرفته شده و در صورت درخواست ارائه می گردد. در محوطه هتل ۷ رستوران وجود دارند که هر کدام به سبک خود غذاهای خوشمزه و متنوع برای مهمانان آماده و طبخ می کنند. رستوران مودز آنا منوی سلف سرویس دارد، رستوران عثمانی عثمانلی غذاهای ترکی با منوی آلاکارته سرو می کند. رستوران مکزیکی مکزیکا غذاهای خوشمزه مکزیکی با منوی آلاکارته سرو می کند. رستوران آسیا غذاهای آسیایی، رستوران فیش این بالیک غذاهای دریایی و رستوران ایتالیایی غذاهای ایتالیایی خوشمزه آماده و سرو می کند. در رستوران باربکیو نیز غذاهای کبابی و گریل شده سرو می شوند.

فاصله هتل رامادا ریزورت بای ویندهام لارا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دلفیناریوم آکسو: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم لارا کوندو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل لارا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار دودن: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید تِرا سیتی: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لائورا: ۱۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است