search
menu

هتل Puding Marina Residence Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Puding Marina Residence Antalya
امکانات کلی هتل اقامتگاه پودینگ مارینا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه پودینگ مارینا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Puding Marina Residence Antalya


هتل پودینگ مارینا رزیدنس آنتالیا در نزدیکی مرکز تاریخی شهر معروف به کالیچی واقع شده است. هتل پودینگ مارینا کالیچی در قلب منطقه قدیمی شهر آنتالیا جای گرفته و دارای ۶ اقامتگاه کلاسیک، یک استخر روباز و یک بار کنار استخر است. منطقه کالیچی میزبان بسیاری از عتیقه فروشی‌ها و مساجد تاریخی است. هتل پودینگ مارینا به عنوان یکی از اقامتگاه‌های میان‌رده و کلاسیک آنتالیا شناخته می‌شود.
یکی از زیباترین شهرهای ساحلی جهان، شهر آنتالیا در کشور ترکیه است که آب و هوایی مدیترانه‌ای دارد و سالانه هزاران گردشگر ایرانی و بین‌المللی را به سوی خود جذب می‌کند. با گرم شدن هوا، گردشگران نیز به خرید بلیط هواپیما اقدام می کنند و سفر خاطره انگیزی برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. شهر آنتالیا علاوه بر همه زیبایی‌هایی که دارد با سواحل زیبا همه را شیفته خود می‌کند. یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد ترکیه در جذب توریست سواحل دیدنی و زیبای آن است. موقعیت مکانی این ملک منظره بی‌نظیری از کوه‌ها و دریای مدیترانه را ارائه می‌دهد که در کنار صخره‌های ۳۰ متری قرار گرفته است. ساحل مرمرلی و مارینا در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی تا هتل هستند. در میان ساحل‌های اطراف هتل می‌توان به ساحل کوچک و آرام و دنجی به نام ساحل مرمرلی اشاره کرد. این ساحل در قلب شهر آنتالیا قرار دارد و دارای آب بسیار شفاف و زلالی است؛ تا حدی که به راحتی می‌توانید ماهی‌های رنگارنگ و همچنین سنگ‌های کف دریا را ببینید. همچنین با پیاده روی در امتداد ساحل مرمرلی می‌توانید به تماشای دروازه هادریانوس آنتالیا بروید. ساحل شنی تنها در ۵ دقیقه پیاده روی تا هتل قرار دارد. هتل Puding Marina Residence Antalya در فاصله ۲۵ دقیقه پیاده روی تا پارک کوهستانی Yavuz Ozcan واقع شده است. ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات کرایه خودرو به همراه ماشین از جمله خدمات جانبی این هتل است.

امکانات کلی هتل اقامتگاه پودینگ مارینا


هتل پودینگ دارای باغی است که می‌توانید پس از یک روز شلوغ در شهر در آن استراحت کنید. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کند. با دسترسی رایگان به اینترنت Wi-Fi هتل، تصاویر خود را پست کنید و هر زمان که می‌خواهید می‌توانید به ایمیل‌های خود پاسخ دهید. با رزرو آسان خدمات حمل و نقل هتل، سفرهای خود را به و از فرودگاه از قبل برنامه‌ریزی کنید. این هتل خدمات کرایه اتومبیل و شاتل ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند به هرجایی که می‌خواهید در آنتالیا بروید. از ساحل، صندلی‌های آفتاب‌گیر یا صندلی‌های ساحلی هتل دیدن کنید و در رستوران‌ها و سالن‌های پودینگ مارینا غذاهای لذیذ را میل کنید. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. اتاق چمدان یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای نگهداری از چمدان‌های مسافران است. برای کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. با وجود سیستم اعلام و اطفا حریق و کپسول‌های آتش نشانی، آلارم دود از بروز هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل خواهد آمد. همچنین این هتل مجهز به دوربین مداربسته در همه قسمت‌ها است. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشک‌شویی نیز در دسترس هستند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل ببرید. اگر می‌خواهید بلیط برای بهترین سرگرمی‌های شهر داشته باشید، می‌توانید از خدمات بلیط هتل و تورها کمک بگیرید. برای جابه‌جایی بین طبقات فقط از پله می‌توانید استفاده کنید. کارکنان مجرب و بااخلاق هتل Puding Marina Residence Antalya به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی و ترکی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. هیچ شرط سنی برای ورود وجود ندارد و کودکان بالای ۷ سال در این هتل بزرگسال محسوب می‌شوند.

امکانات تفریحی هتل


مهمانان می‌توانند در حمام بخار ترکی و جکوزی استراحت کنند. این هتل سلامت و رفاه مهمانان را در اولویت قرار داده است. اگر به تناسب اندام خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستید، در ساعات مختلف می‌توانید از باشگاه ورزشی موجود در داخل هتل نیز استفاده کنید. از ماساژ کامل بدن از جمله ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ پا، ماساژ گردن و ماساژ پشت لذت ببرید. خدمات ماساژ و جکوزی نیاز به پرداخت هزینه است. اقامتگاه پودینگ مارینا آنتالیا هم استخر روباز و هم سرپوشیده با صندلی‌های ساحلی و آفتاب‌گیر مجهز به حوله و بار دارد که قابل استفاده برای تمام سنین است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های اقامتگاه پودینگ مارینا عبارت‌اند از:
• اتاق استاندارد دونفره
• اتاق استاندارد سه نفره
• اتاق دو نفره اکونومی
• اتاق خانوادگی
• اتاق دو نفره استاندارد با نمای جانبی دریا
امکانات داخل اتاق شامل سرویس اتاق ۲۴ ساعته و نظافت روزانه است تا بتوانید آرامش داشته باشید و از اقامت خود لذت ببرید. این هتل در اتاق‌ها تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان را برای رفاه میهمانان فراهم می‌کند. امکانات داخل اتاق شامل تلویزیون صفحه نمایش تخت، کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، تلویزیون و همچنین مینی بار یخچال، تجهیزات تهیه قهوه و چای است. برای آسایش و راحتی میهمانان در هر یک از اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و سرویس بهداشتی فرنگی در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


می‌توانید روز خود را با صبحانه بوفه‌ای که در رستوران و بار پودینگ سرو می‌شود آغاز کنید. صبحانه بوفه قاره‌ای در رستوران ارائه می‌شود. اسنک بار طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌های با طراوت را برای همه سلیقه‌ها ارائه می‌دهد. Balikci Meyhanesi Kaleici در مجاورت هتل واقع شده است و غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی سرو می‌کند و کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارد. انواع میوه‌ها، وعده‌های غذایی بچه‌ها، منوهای رژیم غذایی ویژه (در صورت درخواست)، اسنک بار، صبحانه در اتاق، بار، مینی بار نیز ارائه می‌شود.

فاصله اقامتگاه پودینگ مارینا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل مرمرلی: ۱۵۰ متر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۴۰۰ متر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۴۵۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کنیالتی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل مویدا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است