search
menu

هتل Prestij Apart Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Prestij Apart Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل پرستیژ اپارت آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرستیژ اپارت آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Prestij Apart Hotel Antalya


هتل پرستیژ اپارت آنتالیا یکی از بهترین‌ هتل‌های سه ستاره برای اقامت در آنتالیا است. آنتالیا یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه است که همواره برای توریست‌ها جذاب است. در این شهر هتل‌های بسیار زیادی وجود دارد که امکانات بسیار خوبی نیز دارند و شما می‌توانید اقامت راحتی را در این هتل‌ها تجربه کنید. هتل Prestij Apart Hotel Antalya از هتل‌های خوبی است که تمام واحدهای آن بسیار شیک هستند و تمام وسایل آن‌ برای راحتی شما از لوازم درجه یک انتخاب شده‌اند. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌تواند شما را در داشتن سفری راحت به این شهر کمک کند. انتخاب یک هتل خوب برای سفر شما می‌تواند به شما کمک کند تا از جاهای دیدنی آنتالیا مانند: آکواریوم، دروازه هادریانوس، مراکز خرید آنتالیا و ... دیدن کنید و علاوه بر سفر جذاب، اقامت خوب و راحتی را نیز تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل پرستیژ اپارت آنتالیا


این هتل یکی از بهترین هتل‌های شهر آنتالیا است که در این بخش امکانات متنوع و متعدد آن را برای شما توضیح خواهیم داد. از جذابیت‌های این هتل فضای باز و داشتن محیطی برای استراحت در بیرون از هتل است. این فضا هم دارای تراس بزرگ و دنج است و هم فضایی حیات مانند دارد که بخش جذاب هتل است. حیوانات خانگی مسافران اجازه ورود به هتل را ندارند. در خود هتل امکانات تفریحی مانند پارک آبی و وسایلی برای ورزش با آب نیز وجود دارد.
اینترنت در اتاق‌های هتل Prestij Apart Hotel Antalya بصورت رایگان و برای همه مسافران قابل دسترسی است. پارکینگ امن و رایگانی برای تمام مسافران در نظر گرفته شده‌است که در صورت داشتن خودرو شخصی می‌توانید از آن استفاده کنید. ترانسفر و شاتل فرودگاهی نیز برای مسافرانیکه سفر هوایی داشته‌اند و با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به آنتالیا سفر کرده‌اند، ارائه می‌شود. شما می‌توانید در صورت نیاز بلیط وسایل نقلیه عمومی را نیز از خود هتل تهیه کنید. دوچرخه برای علاقه مندان در دسترس است و مسافران فقط باید اجاره آن را پرداخت کنند. علاوه بر دوچرخه، خودرو نیز به مسافران داده می‌شود و در خود هتل به راحتی می‌توانید نوع وسیله نقلیه‌ای که می‌خواهید در شهر با آن گشت و گزار کنید را انتخاب کنید. پذیرش هتل ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما است و بهتر است این نکته ذکر شود که کارکنان هتل فقط به زبان ترکی مسلط هستند. صرافی در داخل هتل موجود است و برای داشتن پول رایج این کشور نیازی به مراجعه به صرافی‌های خارج از هتل ندارید. نظافت بصورت روزانه و بطور منظم انجام می‌شود تا محیطی مناسب و خوب برای اقامت شما آماده شود. فروشگاهی برای خرید مواد غذایی و سوغات در داخل هتل تعبیه شده‌است تا مسافران برای خریدهایشان به خارج از هتل مراجعه نکنند. برای افراد معلول امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا به راحتی بتوانند در این هتل اقامت کنند. اگر نیاز دارید تا لباس‌های خود را اتو کشیده و تمیز داشته باشید، بهتر است آن را به بخش خشکشویی هتل بسپارید تا در ازای پرداخت هزینه آن، لباس‌هایتان را تمیز و مرتب تحویل بگیرید. در ادامه اطلاعاتی در رابطه با امکانات اتاق‌های هتل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل Prestij Apart Hotel Antalya دارای اتاق‌های بسیار خوبی برای اقامت شما است. اتاق‌ها همگی مجهز به تلویزیون و اینترنت هستند. مبلمانی راحت برای نشستن و تخت‌های بسیار راحت برای استراحت شما در اتاق‌ها وجود دارد. تهویه مطبوع نیز در واحدها به خوبی انجام می‌شود تا استراحت بسیار خوبی را در هتل تجربه کنید. پنجره‌های بزرگ با چشم انداز محوطه بیرون یا دریا اقامت در اتاق‌ها را بسیار دلنشین ساخته است. سرویس بهداشتی و حمام همراه حوله و لوازم بهداشتی بطور اختصاصی در تمام واحدها وجود دارد. کمد و آیینه سایر وسایل موجود در اتاق‌ها هستند. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق استاندارد سه نفره با چشم انداز دریا و شمال یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• اتاق دبل دلوکس با یک تخت دو نفره و یک تخت دو نفره دبل اضافی
• آپارتمان با سه تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد ولی آشپزخانه مشترک هتل Prestij Apart Hotel Antalya می‌تواند به شما کمک کند تا غذای خود را در این قسمت به راحتی آماده کنید.

فاصله هتل پرستیژ اپارت آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

:
فاصله تا ساحل لارا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا سرزمین شنی: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار دودن: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است