search
menu

هتل Port Nature Luxury Resort Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Port Nature Luxury Resort Belek Antalya
امکانات عمومی هتل پورت نیچر لاکچری ریزورت بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پورت نیچر لاکچری ریزورت بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Port Nature Luxury Resort Belek Antalya


هتل پورت نیچر لاکچری ریزورت هتلی ۵ ستاره و بی‌نظیر در منطقه بلک آنتالیای ترکیه است. این هتل به‌قدری زیباست که دلتان می‌خواهد تمامی ساعات شبانه‌روز را در آن بگذرانید و کمتر علاقه به گشت‌وگذار در میان شهر دارید. این هتل بی‌نظیر دارای ساحل اختصاصی بوده، بدین‌جهت از نقاط مختلف دنیا مسافران زیادی را پذیرا می‌شود. مسافرانی که برای استفاده از امکانات بی‌نظیر ارائه‌شده در این هتل با خرید بلیط هواپیما راهی شهر آنتالیا می‌شوند و برای خود و خانواده‌شان اقامتی به‌یادماندنی رقم می‌زنند. توجه داشته باشید که دسترسی به فرودگاه آنتالیا نیز از طریق شاتل فرودگاهی امکان‌پذیر است، فاصله هتل Port Nature Luxury Resort Belek Antalya تا فرودگاه ۴۰ کیلومتر است و تا مرکز شهر آنتالیا نیز ۵۰ کیلومتر فاصله دارد که برای دسترسی به جاذبه‌های دیدنی، مراکز خرید آنتالیا و موزه‌های آنتالیا می‌توانید از ترانسفر گشت در هتل بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سه استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پورت نیچر لاکچری ریزورت بلک آنتالیا


در فضای بیرونی این هتل بخشی برای پیک‌نیک تعبیه‌شده است و اینکه مبلمان زیبایی نیز در اطراف هتل چیده شدند. از تراس‌های موجود در داخل اتاق‌ها می‌توانید آفتاب بگیرید یا از مناظر اطراف لذت ببرید. خدمات مربوط به باربیکیو نیز با هزینه مجزا در محوطه هتل دایر گردیده است. در بخش تور و گردشگری می‌توانید بلیط ورودی جاذبه‌های دیدنی را تهیه کنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.
در طراحی هتل Port Nature Luxury Resort Belek Antalya می‌توانید از خدماتی مانند تبدیل ارز بهره‌مند شوید و اینکه وسایل و چمدانتان را به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارید. در لابی مغازه‌های سوغاتی فروشی و سالن زیبایی و آرایشی دایر گردیده است، همچنین برای اطلاع از اخبار روز دنیا می‌توانید از روزنامه‌های موجود در لابی بهره‌مند شوید. در صرافی موجود در این هتل می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. از خدمات مربوط به شستشو می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش اشاره کرد که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس و برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها در مرکز بیزینس انجام می‌گیرند و اینکه می‌توانید از فکس و کپی در صورت نیاز بهره‌مند شوید، توجه داشته باشید که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه هستند. همچنین به دلیل دسترسی به طبقات مختلف این هتل از طریق آسانسور و ارائه امکانات رفاهی مناسب برای افراد ویلچری اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهند کرد.

امکانات تفریحی هتل


هتل پورت نیچر لاکچری ریزورت به دلیل نزدیکی به دریا دارای ساحل اختصاصی بوده و همچنین پارک آبی موجود در این هتل نیز شامل ۱۸۰۰ سرسره متنوع است، سرسره‌هایی که دارای شکل‌ها و اندازه‌های گوناگونی هستند و لحظات بسیار دلپذیری را برای مسافران رقم می‌زنند. همچنین استخرهای سرپوشیده و روباز همراه با خدمات مربوط به اسپا، انواع سرگرمی‌ها برای بزرگ‌سالان و کودکان نیز جزو امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌روند. زمین‌بازی بسیار بزرگی در این محوطه تعبیه‌شده است که کودکان می‌توانند برای ساعت‌ها سرگرم شوند.
سایر امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل Port Nature Luxury Resort Belek Antalya عبارت‌اند از ایروبیک، موسیقی و اجرای زنده، تنیس، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب‌های کودکانه، انواع ورزش‌های آبی، کلاب‌های شبانه، بولینگ، موج‌سواری، بیلیارد، اتاق‌های بازی و زمین گلف. سه استخر موجود در این هتل بدین‌صورت هستند: دو مورد از این استخرها سرپوشیده بوده که یک استخر مخصوص بزرگ‌سالان و یک استخر مخصوص کودکان است. این استخرهای سرپوشیده در طول سال دایر هستند و استفاده از آن‌ها رایگان است. استخر روباز موجود در این هتل نیز به‌صورت فصلی دایر بوده و استفاده از آن بدون هزینه است. سایر خدمات مربوط به‌سلامتی در این هتل عبارت‌اند از باشگاه ‌بدنسازی، صندلی‌های ماساژ، پکیج‌های اسپا، اتاق بخار، خدمات زیبایی، حمام عمومی ترکی و سونا.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل به شیوه مدرنی طراحی و چیده شده‌اند. هر یک از این اتاق‌ها دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند که انواع خدمات مانند کتری برقی، مینی بار و وای فای رایگان هستند. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی رو به دریا داشته که از بالکن آن‌ها می‌توانید لحظات بسیار زیبایی را تجربه کنید.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را به‌صورت منویی سرو می‌کنند. همچنین در طی روز نیز ۱۶ ساعت از شبانه‌روز می‌توانید از پکیج‌های مربوط به بستنی را از کافی‌شاپ این تهیه کنید. همچنین انواع نوشیدنی‌های انرژی‌زا نیز جزو پرطرفدارترین نوشیدنی‌های ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌روند.

فاصله هتل پورت نیچر لاکچری ریزورت بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک اسکله: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پلاژ عمومی بوغاز کنت: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کلاب گلوریا: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است