search
menu

هتل Pine Beach Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pine Beach Belek Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل پاین بیچ بلک
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل پاین بیچ ریزورت بلک آنتالیا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:

درباره هتل Pine Beach Belek Antalya


هتل پاین بیچ بلک آنتالیا، اقامتگاه ساحلی ۵ ستاره ای است که در میان نخلستانی به مساحت ۴۸ هکتار و در مرز آب های مدیترانه و خشکی واقع شده است. جایی که هتل در آن قرار دارد، منطقه بلک آنتالیاست که از خوش آب و هواترین مناطق شهر به حساب می آید. هتل پاین بیچ ریزورت به اندازه ای عظمت دارد که می توان تعطیلات چند روزه خود را با تفریح در این هتل گذراند و از محوطه آن سیر نشد. کسانی که به همراه خانواده بلیط هواپیما آنتالیا تهیه می کنند، می توانند با رزرو هتل پاین بیچ بلک، غرق تفریح در پارک آبی و سرسره های هتل شوند. این هتل حدود ۳۳ کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل پاین بیچ بلک


حتی اگر برای سفری کاری بلیط هواپیما خارجی به مقصد آنتالیا خریده باشید و سراغ مرکز کنوانسیون بلک را بگیرید، هتل پاین بیچ آنتالیا را به شما معرفی می کنند. این هتل یکی از بزرگ ترین سالن های همایش منطقه را دارد و از طرفی به قدری امکانات تفریحی و سرگرمی فراهم کرده که یکی از بهترین گزینه ها برای سپری کردن تعطیلات است؛ پارک آبی هتل پاین بیچ بلک دارای ۸ سرسره است و با ۳ استخر روباز و ۳ استخر سرپوشیده، ۲ زمین تنیس، اجرای موسیقی زنده، کلاس های ایروبیک، تیراندازی، غواصی، موج سواری، پینگ بنگ، بیلیارد، ماهیگیری، اتاق بازی و کرایه دوچرخه مقدمات سفری هیجان انگیز و مفرح را برای هر گردشگری مهیا کرده است. از دیگر امکانات عمومی این هتل می توان به رستوران های متنوعش اشاره داشت که هر گونه ذائقه ای را پاسخگو هستند. در هتل پاین بیچ ریزورت آنتالیا اینترنت پرسرعت و پارکینگ وسیعی به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرند و از این ها گذشته، نرخ اقامتی، تمیزی و آسایش در حد استاندارد جهانی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل بزرگ در مجموع دارای ۷۴۹ واحد اقامتی است که در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند و همه آن ها از یک مزیت مشترک برخوردارند و آن هم متراژ بزرگ است. اتاق های هتل پاین بیچ ریزورت آنتالیا کاملا دلبازند و چشم اندازهای معرکه ای از باغ و دریا از بیش تر آن ها پیداست و همه آن ها دارای بالکن هستند. مهمانان هتل می توانند در سوئيت های لاکچری مثل کینگ سوئيت اقامت داشته باشند و در تراس های بزرگ این واحدها به اتفاق همراهان خود به تماشای غروب بنشینند یا واحدهای معمولی تری مثل اتاق ها دبل یا تریپل را برگزینند. همه این واحدها از معماری زیبایی برخوردارند و امکاناتی مثل تهویه مطبوع، مینی بار، سشوار، گاو صندوق، چای ساز و قهوه ساز در آن ها گنجانده شده است.

رستوران هتل


اگر می خواهید بدانید طعم غذاهای مدیترانه ای چگونه است، این ماجراجویی را با آشپزهای ماهر هتل Pine Beach Belek Antalya شروع کنید تا بهترین و لذیذترین طعم ها را بچشید. آن ها به شکل خلاقانه ای غذاهای مدیترانه ای را با اسپشالیته های ترکی ترکیب کرده اند و در فضای دلنشین، رمانتیک و گاهی بسیار شیک رستوران های هتل از مهمانان پذیرایی می کنند. هتل پاین بیچ ریزورت بلک آنتالیا دارای ۵ رستوران است که سرو غذا در ۲ رستوران اصلی آن به سبک بوفه و در بقیه به صورت منوی انتخابی است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


برای اهالی ورزش از والیبال ساحلی گرفته تا تنیس و باشگاه مجهز فراهم شده و برای اهالی هنر و تفریح از برنامه های موسیقی و شادی گرفته تا مهمانی و اتاق بازی که حتی کودکان نیز از برنامه های سرگرمی مختلفی بهره مند می شوند. از طرفی تیم هتل از سال ۲۰۰۱ میزبان ایونت های بین المللی و ملی در سالن های بزرگش بوده و به دلیل همین تجربه اش بهترین میزبانی را از همایش ها و کنفرانس های بزرگ دارد. خدمات نگهداری از کودک، حمام ترکی، اسپا، سونا، کلاس های یوگا، سالن زیبایی و ده ها خدمات و امکانات دیگر از جمله مواردی هستند که با خرید بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت بلک نصیب شما می شوند.

فاصله هتل پاین بیچ ریزورت بلک آنتالیا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:


فاصله تا ساحل سریک: ۳۵۰ متر
فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ تالرنس: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی لند آو لجندز: ۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است