search
menu

هتل Pgs Kiris Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pgs Kiris Resort Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل پی جی اس کریش ریزورت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پی جی اس کریش ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pgs Kiris Resort Antalya


شهر و یا منطقه کمر در استان آنتالیای کشور ترکیه واقع شده است. این شهر در کنار دریای مدیترانه قرار دارد و دارای جاذبه‌های طبیعی فراوان و شگفت‌انگیزی است که گردشگران زیادی به آنجا سفر می‌کنند. یکی از ریزورت هتل های پنج ستاره و لوکس در منطقه کریش در شهر کمر، هتل پی جی اس کریش ریزورت است. این هتل با امکاناتی کم نظیر و خدماتی عالی در کنار ساحل واقع شده است و در شهر کمر موقعیت قرارگیری خوبی دارد و تا مرکز شهر آنتالیا ۵۵ کیلومتر فاصله دارد. اگر بلیط هواپیما خارجی رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که از فرودگاه آنتالیا تا هتل پی جی اس ریزورت کریش تنها فاصله‌ی ۶۵ کیلومتری را باید طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل پی جی اس کریش ریزورت


ریزورت هتل پی جی اس کریش دارای امکانات و خدمات فوق‌العاده خوبی است که باعث رضایت مسافران است. شما در این هتل به لابی وسیع با دکوراسیونی زیبا، آسانسور، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف، پارکینگ رایگان، استخر روباز، پارک آبی مهیج، اینترنت رایگان در تمام فضاهای هتل و محوطه ای سرسبز دسترسی دارید. در این هتل اسپا، ماساژ، سونا و حمام ترکی وجود دارد که حتما به این بخش‌ها سری بزنید زیرا برای زدودن خستگی‌های زندگی روزمره و اخیر زندگی‌تان بسیار کاربردی و مفید است و احساس آرامش و تندرستی پیدا خواهیدکرد. برای کسانی که همیشه به فکر ورزش هستند هم در این اقامتگاه یک باشگاه ورزشی با تجهیزاتی مناسب وجود دارد. از مزیت های هتل پی جی اس کریش ریزورت این است که روبرو آن دریا و ساحل قرار دارد و دارای ساحل اختصاصی است که مسافران هتل به راحتی می توانند کنار دریا بروند.
خدماتی که این ریزورت هتل ارائه می کند شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، لباسشویی، اتو لباس‌ها، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی و نگهداری از چمدان. برای مسافران و گردشگران کاری هم که بلیط هواپیما آنتالیا رزرو می کنند، این هتل بسیار مناسب است. همچنین اگر تمایل به گشت در شهر و اطراف با تور دارید، هتل Pgs Kiris Resort Antalya خدمات تور هم دارد. در این هتل لوکس برای فرزندان شما هم تفریحاتی در نظر گرفته‌شده‌است از جمله باشگاه کودکان که فرزندان شما می‌توانند در کنار دیگر کودکان و مربیان بازی کنند، سرگرم شوند و خاطراتی خوش از سفر را به خاطر خود بسپارند و همچنین پرستار کودکان هم در این هتل قابلیت درخواست دارد. کارکنان مجرب این ریزورت هتل علاوه بر زبان ترکی مسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هم هستند. قابل ذکر است که در این اقامتگاه امکان برگزاری مراسماتی مانند انواع جشن‌ها و جشن ازدواج هم وجود دارد.

اتاق های هتل


در هتل مجلل پی جی اس کریش ریزورت انواع مختلف اتاق‌های استاندارد، خانوادگی و اختصاصی وجود دارد. اتاق های استاندارد در این هتل ۶۷۵ اتاق هستند و ۲۵ متر مربع مساحت دارند. برای کسانی که خانوادگی سفر می‌کنند، اتاق‌های خانوادگی وجود دارند که با دو اتاق جدا به هم متصل شده‌اند. علاوه بر این واحدهای اقامتی، ۸ اتاق‌ اختصاصی و ویژه هم در این هتل موجود است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند و همچنین دارای نما و چشم‌انداز دلپذیر و خیره‌کننده ای از دریا، فضای سبز و یا کوه هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های ریزورت هتل پی جی اس انواع امکانات و تجهیزات خوب وجود دارند که از این جمله هستند: مبلمان، چای و قهوه ساز، یخچال، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش، مینی بار، تلفن، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، اطفا حریق، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی و سشوار.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل پی جی اس کریش ریزورت انواع فعالیت های مختلف تفریحی و سرگرمی وجود دارد تا مسافران اقامتی خوش و خاطره‌انگیز را تجربه کنند. این امکانات شامل این موارد هستند: زمین تنیس روی میز، دارت، ورزش‌های آبی، یوگا، ژیمناستیک و دوچرخه سواری در اطراف هتل.

رستوران هتل


در هتل شیک و مجلل Pgs Kiris Resort Antalya تعدادی رستوران و کافی‌شاپ وجود‌ دارند که با منویی متنوع و خوراک هایی لذیذ وجود دارند که شامل این موارد هستند: رستوران مدیترانه‌ای، کافی‌شاپ ساحلی، کافی‌شاپ لابی، رستوران یاکاموز در فضای باز. برای کودکان هم خوراک مخصوص کودکان موجود است. شما می‌توانید در کنار همراهان خود در فضایی دلنشین اوقات دلپذیری را بگذرانید.

فاصله هتل پی جی اس کریش ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا شهر باستانی فاسلیس: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کانیون گوینوک: ۱۹.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کوه تاهتالی: ۲۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل چیرالی: ۳۵ کیلومتر
فاصله هتل تا غار کارین: ۷۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است