search
menu

هتل Paloma Foresta Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Paloma Foresta Resort Antalya
امکانات رفاهی هتل پالوما فورستا ریزورت آنتالیا
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
فاصله اماکن دیدنی تا هتل پالوما فورستا ریزورت آنتالیا

هتل Paloma Foresta Resort Antalya


هتل پالوما فورستا ریزورت آنتالیا از هتل های ۵ ستاره و خوش منظره شهر دیدنی آنتالیاست که در منطقه ای دنج و ساکت واقع در نزدیکی دریای نیلگون مدیترانه قرار گرفته است. این هتل لوکس و باکیفیت بدلیل داشتن موقعیت مکانی بسیار تماشایی و طیف وسیعی از امکانات رفاهی، مدتی است که به اقامتگاه محبوب گردشگرانی که برای بازدید از جاهای دیدنی آنتالیا، بلیط هواپیما سفرمارکت را خریداری می کنند، مبدل گردیده است.

امکانات رفاهی هتل پالوما فورستا ریزورت آنتالیا


همانگونه که پیش تر نیز ذکر گردید، از نقاط قوت هتل ۵ ستاره پالوما فورستا ریزورت آنتالیا، داشتن محدوده وسیعی از امکانات رفاهی است: از استخر روباز و سرپوشیده گرفته تا پارک آبی و باشگاه بازی کودکان، تمامی گزینه های تفریحی گردشگران در این هتل فراهم گشته تا هیچ کم و کاستی برای گردشگران خوش گذران وجود نداشته باشد. باشگاه بدنسازی هتل که به کلیه امکانات تناسب اندام مجهز گشته، با فضای دلنشین و جذابی که دارد، گردشگران و خریداران بلیط هواپیما آنتالیا را به ورزش و سوزاندن کالری تشویق می کند و موجب می گردد که حتی در تعطیلات نیز افراد به فکر سلامتی خود باشند. گفتنی است که به منظور سرگرم ساختن میهمانان، زمین تنیس وسیعی نیز در اختیار میهمانان هتل Paloma Foresta Resort Antalya قرار گرفته تا از لذت ورزش مهیج و کالری سوز تنیس در فضایی دلپذیر و خوش آب و هوا بهره مند گردند. از دیگر امکانات رفاهی بی شمار این هتل می توان به ساحل خصوصی، اتاق بازی، مینی گلف، کافی شاپ، سالن آرایش و زیبایی، کادوسرا، کلوب شبانه، اسپا، سونا و ... اشاره کرد. ناگفته نماند که برای خورد و خوراک میهمانان، هفت گزینه غذاخوری در هتل پالوما فورستا ریزورت آنتالیا در نظر گرفته شده تا در این زمینه نیز هیچ دغدغه ای وجود نداشته باشد و هر گردشگری قادر باشد غذای مقوی و لذیذ خود را در فضای مورد علاقه خود نوش جان کند.

خدمات هتل


علاوه بر امکانات گفته شده، هتل پالوما فورستا ریزورت آنتالیا قادر است خدماتی از جمله خانه داری، پرستاری از کودک، پخش موسیقی زنده، تفریحات عصرگاهی، شاتل فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، اتوشویی، لباسشویی و ماساژ را به میهمانان خود عرضه دارد.

واحدهای اقامتی هتل


گزینه های اقامتی هتل پالوما فورستا ریزورت آنتالیا بسیار متنوع بوده و با طراحی خاص و دکوراسیون جذابی که دارند، قادرند رضایت خاطر شما را جلب کنند. گردشگران در هنگام رزرو اتاقی در این هتل می توانند واحد اقامتی خود را از بین یکی از گزینه های: سوئیت با نمای شهر، سوئیت با نمای دریا و سوئیت با نمای باغ برگزینند و از چشم انداز شگفت انگیز این منطقه تماشایی لذت ببرند. در مورد امکانات واحدهای اقامتی نیز باید گفت که هر واحد اقامتی به شکلی بسیار شیک و مجلل با کلیه تجهیزات باکیفیت و گرانقیمت تزئین گشته و با اسباب و وسایلی از قبیل: تلویزیون، میز، صندلی، تخت خواب هایی نرم و راحت و کلیه وسایل استحمام چیدمان شده است.

موقعیت مکانی هتل


بی تردید گردشگرانی که برای تماشای طبیعت شگفت انگیز آنتالیا، بلیت هواپیما سفرمارکت را خریداری می کنند، از انتخاب هتل پالوما فورستا ریزورت آنتالیا برای اقامت پشیمان نخواهند شد، چراکه این هتل باکیفیت در مکانی خوش منظره و در دل طبیعت و دور از هیاهوی شهری واقع شده و تمامی امکانات مورد نیاز برای اقامتی لذت بخش را در خود جای داده است. لازم است ذکر گردد که این هتل در نزدیکی شماری از برترین سواحل آنتالیا واقع شده و تا برخی از جاهای دیدنی آنتالیا نظیر پارک ساحلی بلدیبی و دره گوینوک فاصله بسیار اندکی دارد.

فاصله اماکن دیدنی تا هتل پالوما فورستا ریزورت آنتالیا


فاصله هتل تا پارک ساحلی بلدیبی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا دره گوینوک: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک و ساحل مونلایت: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بانوان ساریسو: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا تلکابین تونکتپه: ۱۳.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است