search
menu

هتل Palmet Resort Kiris Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Palmet Resort Kiris Antalya
امکانات عمومی هتل پالمت ریزورت کریس آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پالمت ریزورت کریس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Palmet Resort Kiris Antalya


هتل پالمت ریزورت از هتل‌های لوکس در منطقه کمر شهر آنتالیا در ترکیه است و به عنوان یکی از هتل‌های بسیار معروف به شمار می‌رود، مطمئناً با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما یکی از خاطره‌انگیزترین و رویایی‌ترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. حتی می‌توان گفت برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق خواهید شد. از جمله دسترسی به فرودگاه از هتل Palmet Resort Kiris Antalya از طریق شاتل فرودگاهی امکان‌پذیر است که رفت و آمد را برای مسافران آسان می‌کند. بی‌شک، این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در منطقه کمر آنتالیا است. از میان امکانات خوب این هتل تنها دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مانند آکواریوم آنتالیا،دروازه هادریانوس، پارک آبی آکوالند و چندین جای دیگر نیست، بلکه امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی ارائه‌شده در این هتل به قدری خوب هستند که همه مسافران در عرض چند دقیقه احساس رضایت خواهند داشت.

امکانات عمومی هتل پالمت ریزورت کریس آنتالیا


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر نقاط آن قابل‌دسترس است. پارکینگ رایگان نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. با رزرو این هتل در ابتدا با ورود به لابی با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. برای برگزاری جلسات کاری می‌توانید به بخش بیزینس هتل Palmet Resort Kiris Antalya سر بزنید. خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرند. برای نگهداری از وسایل و چمدان‌هایتان می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی سر بزنید. محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که در میان آن استخر نیز تعبیه‌شده و لحظات خوشی در انتظار شماست. با توجه به اینکه برخی از مسافران ممکن است به‌وسیله ویلچر حرکت کنند، در این صورت امکانات رفاهی مناسبی برای این افراد در این هتل در نظر گرفته‌شده است. با توجه به قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد. همچنین استخر شنا در محوطه این هتل دایر شده است که این استخر رو باز بوده و به صورت فصلی دایر می‌شود. علاوه بر این‌ها، جکوزی داغ و سونا در بخش اسپای این هتل در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در محوطه هتل Palmet Resort Kiris Antalya باغ زیبایی وجود دارد که می‌توانید نیمی از روز را در این باغ گذرانده و به گشت‌وگذار بپردازید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل پالمت ریزورت ۱۷۵ اتاق موجود است و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران رقم میزند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، بالکن و حمام اختصاصی، میز کار، بطری آب و گاوصندوق اشاره کرد. همچنین همه اتاق‌ها به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. درصورتی‌که علاقه‌مند به سفرهای خانوادگی یا دسته‌جمعی هستند، با خیال راحت می‌توانید از اتاق‌های خانواده هتل Palmet Resort Kiris Antalya رزرو کنید و کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های مخصوص سرگرم شده و بزرگ‌سالان نیز می‌توانند با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را به منویی ارائه می‌دهد. علاوه بر این رستورانی نیز در نزدیکی هتل Palmet Resort Kiris Antalya می‌توانید از چند رستوران و کافی‌شاپ بهره‌مند شوید که همگی در عرض چند دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس هستند.

فاصله هتل پالمت ریزورت کریس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ کمر: ۵۰۰ متر
فاصله تا کمپ چادر و کاروان کافتان: ۸۵۰ متر
فاصله تا پارک ساحلی گیاه‌شناسی: ۸۵۰ متر
فاصله تا پلاژ آی ایشیغی: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است