search
menu

هتل Ozkaymak Marina Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ozkaymak Marina Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل اوزکایماک مارینا آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوزکایماک مارینا آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Ozkaymak Marina Hotel


هتل اوزکایماک مارینا آنتالیا، هتل ۵ ستاره زیبا و لوکس در منطقه کمر آنتالیا است و امکانات رفاهی و خدمات مناسب و گوناگون برای مهمانان فراهم کرده است. اگر دوست دارید در سفر به آنتالیا، اقامت بسیار راحت، دلچسب و خاطره انگیز تجربه کنید، هتل اوزکایماک مارینا آنتالیا گزینه مناسبی برایتان به حساب می آید. فاصله هتل تا ساحل خصوصی حدود ۱۰۰ متر است و انواع تفریحات مهیج و امکانات عالی به مهمانان ارائه می‌دهد. ساحل اختصاصی از امتیازات مثبت هتل محسوب می‌شود؛ چرا که اکثر مهمانان برای دریا، ساحل، تفریحات آبی، حمام آفتاب، هیجان و ... به آنتالیا سفر می‌کنند و در این هتل دیگر نیازی به پیمودن مسافت‌های طولانی برای دسترسی به سواحل آنتالیا ندارند. تمام آن چه برای گذراندن مسافرت به یاد ماندنی در فصل تابستان در آنتالیا لازم هستند، هتل اوزکایماک مارینا آنتالیا یک‌جا دارد.در این هتل اوقات به قدری شاد و زیبا سپری می‌شوند که مهمانان گذر زمان را احساس نمی‌کنند و حتی می‌توانند تمام مدت زمان مسافرتشان را در هتل سپری کنند، بدون این که ذره‌ای حوصله‌شان سر برود. کارکنان Ozkaymak Marina Hotel بسیار خوش برخورد و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا خاطره خوش و ماندگار برای مهمانان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوزکایماک مارینا آنتالیا


در هتل اوزکایماک مارینا آنتالیا امکانات و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها به جای خرید بلیط هواپیما با خودروی شخصی‌شان به آنتالیا سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، آسانسور، گیفت شاپ و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، تبدیل ارز، اتو،خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری جلسات و میتینگ‌ها، خدمات کودک و کودکیاری، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. درمحوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز و مبلمان مخصوص وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع در هتل اوزکایماک مارینا آنتالیا قابل رزرو هستند. اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های خانواده، تک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و ... هستند. اکثر اتاق‌ها از چشم اندازهای فوق العاده جذاب دریا، ساحل، استخر و فضای سبز برخوردار هستند. برخی اتاق‌ها بالکن دارند که میز و صندلی مخصوص فضای باز در آن‌ها تعبیه شده و برای استراحت بسیار مناسب هستند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک، دلباز و مدرن است. چیدمان اتاق‌ها نیز باسلیقه و مرتب صورت گرفته و ترکیب رنگ‌های سرد و گرم فضای دنج و دلنشین به وجود آورده است. کف اتاق‌ها با موکت‌های باکیفیت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تحویل اتاق‌ها در هتل اوزکایماک مارینا آنتالیا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل اوزکایماک مارینا آنتالیا امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، مینی بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت فوق‌العاده راحت و دلنشین در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. هتل دارای ۲ استخر روباز بزرگ است که برای تمام مهمانان به طور رایگان قابل استفاده است و به طور فصلی فعالیت می‌کند. استخرهای روباز شامل استخر کودک بوده و سرسره‌های آبی نیز دارند که هیجان آب بازی را برای کودکان و بزرگسالان دو برابر می‌کنند. یک استخر سرپوشیده نیز وجود دارد که در تمام سال قابل استفاده است. در روزهای گرم آفتابی تابستان شنا کردن و گرفتن حمام آفتاب جزو بایدهای سفر به آنتالیا به حساب می‌آیند. در اطراف استخر تخت‌ و چتر آفتاب، حوله و ... وجود دارند. همچنین اطراف استخر برای ایمنی بیشتر توسط حصار پوشش یافته است. در مرکز اسپای هتل خدمات سونا، ماساژ، جکوزی و ارائه می‌گردند. مهمانان برای تجربه یک روز سرشار از آرامش می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. فعالیت‌هایی چون قایق‌رانی، غواصی، بیلیارد، دارت، تنیس روی میز و ... از بازی‌های محبوب و پرطرفدار هتل هستند. برای کودکان نیز زمین بازی در نظر گرفته شده تا به راحتی به بازی مشغول و سرگرم شوند. برای مهمانان ورزشکار یک سالن بدنسازی مجهز فراهم شده تا بتوانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب انجام دهند. برای مهمانان زیبا و مرتب نیز یک سالن زیبایی در نظر گرفته شده که انواع خدمات زیبایی و مراقبتی ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


در هتل اوزکایماک مارینا آنتالیا ۳ رستوران وجود دارد که هرکدام انواع غذاهای محلی و فرنگی برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌کنند. منوی رستوران‌ها شامل غذاهای لذیذ و خوشمزه حلال، قاره‌ای، کانتیننتال، ویجیتاله، آسیایی، آمریکایی و ... هستند و به صورت بوفه‌ای سرو می‌گردند. بار نوشیدنی‌جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های تازه را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل اوزکایماک مارینا آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عایشیقی: ۱۵۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی مرکز باتی: ۳۵۰ متر
فاصله تا ساحل کمر: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بندر باستانی فازلیس: ۸٫۱ کیلومتر
فاصله تا دینوپارک آنتالیا: ۸٫۶ کیلومتر
فاصله تا تاهتالی: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است