search
menu

هتل Orange County Resort Hotel Kemer Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
‏درباره هتل Orange County Resort Hotel Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل اورنج کانتی ریزورت کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اورنج کانتی ریزورت کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

‏درباره هتل Orange County Resort Hotel Kemer Antalya


هتل اورنج کانتی ریزورت از هتل‌های مشهور ۵ ستاره در منطقه کمر آنتالیا در ترکیه است. این هتل به دلیل امکانات و خدمات بی‌نظیر و عالی در میان گردشگران و توریست‌ها از شهرت خاصی برخوردار است و همچنین به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی و چشم‌انداز بی‌نظیر رو به ‌دریا جزو پر رفت‌وآمدترین هتل‌های این منطقه به شمار می‌رود. معماری این هتل به شیوه معماری قرن ۱۶ شهر آمستردام است، بی‌شک در همان لحظه ورود جذب ظاهر و نمای این هتل خواهید شد، سپس در حین اقامت از امکانات و خدمات ارائه‌شده بینهایت لذت خواهید برد و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق‌تر شده و به فکر رزرو اینترنتی بلیط هواپیما خواهید شد. با انتخاب این هتل برای اقامت تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی تا شهر کمر فاصله‌ دارید، همچنین هتل Orange County Resort Hotel Kemer Antalya حدوداً ۴۵ کیلومتر تا شهر آنتالیا فاصله دارد که برای دسترسی به فرودگاه آنتالیا شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا تعبیه‌شده است و با دسترسی به شهر آنتالیا می‌توانید از جاهای دیدنی این شهر بازدید کنید، زیرا شهر آنتالیا سرشار از مراکز خرید، موزه‌های آنتالیا، پارک‌های آبی، آکواریوم آنتالیا و چندین جاذبه دیدنی دیگر است. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ۲ استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اورنج کانتی ریزورت کمر آنتالیا


با اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور و گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. در مرکز بیزینس نیز می‌توانید نسبت به برگزاری جلسات و کنفرانس‌هایتان اقدام کنید و در این حین از فکس و فتوکپی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط هتل Orange County Resort Hotel Kemer Antalya قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در این هتل دایر گردیده ولی استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارد. در لابی می‌توانید به مغازه سوغاتی فروشی سرزده و انواع سوغاتی را برای خود و دوستانتان تهیه کنید. در سالن زیبایی و آرایشی می‌توانید از انواع خدمات مربوط به پوست و مو بهره‌مند شوید. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل نیز آسانسور تعبیه‌شده است، بدین‌جهت مسافرانی که با مشکلات جسمانی همراه‌اند، امکانات رفاهی مناسبی برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است. زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی توسط پرسنل این هتل صحبت می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


این هتل مدرن شامل ساحل اختصاصی از دریای مدیترانه و اسکله اختصاصی است. در هتل اورنج کانتی ریزورت دو استخر روباز و یک استخر سرپوشیده وجود دارد، ازجمله سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سرگرمی‌های عصرانه اشاره کرد و اینکه برای مسافران با سن کمتر امکاناتی مانند سرسره آبی، مینی کلاب و استخر کم‌عمق تعبیه‌شده است. در بخش اسپا اتمسفری همانند معبد وجود دارد و شامل حمام ترکی سنتی، چندین اتاق ماساژ و دو باشگاه بدن‌سازی است، بی‌شک با اقامت در این محل بیشتر ساعات سفرتان را در داخل هتل سپری خواهید کرد، زیرا به‌قدری امکانات متنوع در این هتل فراهم گردیده است که نیازی به بیرون رفتن از هتل نخواهید داشت. همچنین خدماتی مانند نگهداری از کودکان خردسال در ازای پرداخت هزینه مربوطه انجام می‌گیرد. استخرهای موجود در هتل Orange County Resort Hotel Kemer Antalya در طی سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند. در رابطه با باشگاه بدن‌سازی می‌توانید از انواع دستگاه‌های مجهز و روز دنیا بهره‌مند شوید و در کلاس‌های بدن‌سازی شرکت کنید. در رابطه با ماساژ نیز می‌توانید از صندلی ماساژ و انواع ماساژها بهره‌مند شوید. در قسمت اسپا پکیج‌های سلامتی و فضای ریلکس کردن تعبیه‌شده است. چترهای آفتاب‌گیری در کنار استخر قرار داده‌شده است و حمام ترکی همراه با سونا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. ازجمله سرگرمی‌های دیگر در این هتل می‌توان به کلوپ‌های کودکان، انواع ورزش‌های آبی، پارک آبی، دارت میز تنیس، زمین‌بازی برای کودکان و اتاق بازی فراهم گردیده‌اند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در این هتل تنوع اتاق به‌قدری زیاد است که برای هر نوع سلیقه‌ای اتاق وجود دارد. انواع اتاق‌های موجود در هتل اورنج کانتی ریزورت کمر عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد چشم‌انداز محوطه، اتاق دوبل استاندارد با چشم‌انداز ساحل، اتاق خانواده استاندارد شامل دو اتاق‌خواب، هاوس والندام با دو اتاق‌خواب، اتاق ماکسیما پرنسس با دو اتاق‌خواب، سوئیت بیتریکس کوئین با دو اتاق‌خواب، سوئیت لوکس آمستردام با دو اتاق‌خواب و سوئیت دامپلین. اتاق‌های موجود در داخل هتل Orange County Resort Hotel Kemer Antalya چشم‌انداز بسیار زیبایی روبه‌دریا و ساحل دارند. همچنین می‌توانید کوه‌های آنتالیا را تماشا کنید و در داخل اتاق‌ها اسباب و وسایل بسیار زیبایی قرار داده‌شده است و بر روی دیوارهای اتاق‌ها نیز نقاشی‌های زیبایی از ناحیه فلاندر وجود دارند. ازجمله امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل می‌توان به کمد لباس، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و تلفن اشاره کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محلی به دور از سایر افراد و اتاق‌ها مراجعه کنند. در حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز می‌توانید از دوش، وان، دمپایی و لوازم بهداشتی بهره‌مند شوید. سوئیت‌های دارای ظرفیت زیاد بوده و برای سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی بسیار مناسب هستند.

رستوران هتل


در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را سفارش دهید. مسافران می‌توانند در وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس از غذاهای ترکی سنتی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و آسیایی سفارش دهند. در این هتل ۴ رستوران، یک کافی‌شاپ و ۸ بار وجود دارند. رستوران Main این هتل غذاهای آمریکایی، چینی، ایتالیایی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، مدیترانه‌ای، مکزیکی، آسیای شرقی، پیتزا، دریایی، استیک، سوشی، ترکی استانبولی، روسی، محلی، بین‌المللی و اروپایی را در وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. رستوران International Alacart مخصوص غذاهای بین‌المللی فقط در وعده شام و به‌صورت منویی است. رستوران‌های Falafels Snack و Patisserie Corner نیز مخصوص غذاهای بین‌المللی در میان وعده و عصرانه است که به‌صورت سلف‌سرویس در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل اورنج کانتی ریزورت کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی دینو پارک آنتالیا: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی فاسلیس: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا ته تالی: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است