search
menu

هتل Nirvana Cosmopolitan Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nirvana Cosmopolitan Hotel Antalya
امکانات کلی هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nirvana Cosmopolitan Hotel Antalya


هتل مجلل و لوکس ۵ ستاره نیروانا کازموپالیتن آنتالیا در منطقه ساحلی لارا و در فاصله نزدیکی از مرکز خرید آنتالیوم واقع شده است. ساحل شخصی در چند قدمی هتل است. همچنین این هتل در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده است. دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری آنتالیا از جمله دروازه هادریانوس، آکواریوم آنتالیا، برج ساعت آنتالیا و دلفین لند آنتالیا موجب شده که همه ساله گردشگران و مسافران بسیاری این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. استودیوی پرتره Ters Ev، ۲۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس Lara Turizm Duragi 12227 تقریبا ۵ دقیقه پیاده تا محل اقامت فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا ۱۲ کیلومتر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا را داشته باشید، هتل Nirvana Cosmopolitan Hotel Antalya با داشتن امکانات رفاهی عالی و بی نظیر گزینه ایده آلی برای اقامت خواهد بود.

امکانات کلی هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا


این هتل ۵ ستاره لوکس برای آسایش و راحتی میهمانان خود خدماتی از قبیل میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، محل نگهداری از چمدان، سرویس اتاق، شاتل فرودگاهی، باغ و ساحل اختصاصی را ارائه می‌دهد. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق‌ها و همه فضاهای هتل در دسترس است. این هتل دارای مرکز تناسب اندام آبی و آبگرم درمانی رایگان است. همچنین این هتل دارای استخر سرپوشیده، استخر روباز، سرسره آبی، خدمات ماساژ، سونا و سالن بدنسازی است. میهمانان می‌توانند از کلاس‌های ایروبیک و کلاس‌های تناسب اندام استفاده کنند. بعد از ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود بدهید. یک صرافی در هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. برای امنیت بیشتر به هنگام تفریح می‌توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل آزاد است.
افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که در هتل برای آ‌ن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کرده و اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس است. پرسنل مجرب هتلNirvana Cosmopolitan Hotel Antalya به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت روش‌های زیادی از قبیل گلف، تنیس، پارک آبی، ورزش‌های آبی، دارت، بیلیارد، زمین بازی کودکان، کلوب کودکان و ایروبیک در هتل Nirvana Cosmopolitan Hotel Antalya وجود دارد. علاقمندان به مطالعه می‌توانند از امکانات کتابخانه هتل استفاده کنند. برای فرزندان دلبند شما کانال‌های تلویزیونی ویژه کودکان و تجهیزات بازی در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Nirvana Cosmopolitan Hotel Antalya عبارتند از: اتاق خانوادگی استاندارد، اتاق سه تخته سوپریور، اتاق دبل سوپریور، سوئیت خانوادگی، سوئیت لوکس و سوئیت کینگ. اتاق‌ها دارای دکوراسیون فوق مدرن و نورپردازی فوق العاده بوده و مجهز به تلفن مستقیم، تلویزیون چند کانالی ال سی دی، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، میز کار، یخچال کوچک و دستگاه های قهوه و چای هستند. مینی بار هر روز دوباره پر می‌شود. حوله، حمام اختصاصی مجهز به دوش، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان در هر اتاق هتل نیروانا کازموپالیتن موجود است. همه اتاق‌ها دارای بالکن با چشم انداز دریای مدیترانه هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه قاره‌ای هر روز صبح در ناهار خوری هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند از یک وعده غذایی مدیترانه‌ای، لاتین و یا شرقی در رستوران à la carte MAIN RESTORANT یا نوشیدنی در اسنک بار لذت ببرند. این بار دارای یک سالن، بیلیارد و مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های انتخابی است. غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس است.

فاصله هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساحلی لارا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه وارونه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی کوندو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است