search
menu

هتل Monna Roza Garden Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Monna Roza Garden Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل مونا رز گاردن آنتالیا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مونا رز گاردن آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Monna Roza Garden Hotel


یکی از هتل های ۴ ستاره خوب در منطقه کمر آنتالیا، هتل مونا رز گاردن آنتالیا است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی و تفریحی متنوع برای مهمانان سعی در ساختن خاطرات خوش و به یادماندنی برای آن ها دارد. هتل مونا رز گاردن آنتالیا از ساحل گوینوک تنها ۱ کیلومتر فاصله داشته و به جاهای دیدنی آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا و ... نیز دسترسی آسان دارد. امکاناتی که در هتل مونا رز گاردن آنتالیا برای مهمانان فراهم شده اند، به قدری جذاب و مهیج هستند که مهمانان هرگز احساس خستگی و بی حوصلگی نمی کنند و تا می توانند از تعطیلات خود لذت می برند. کارکنان هتل Monna Roza Garden Hotel بسیار کاردان، زحمتکش و خوش برخورد هستند و تا می توانند تلاش می کنند که اقامت راحت و خاطره انگیز برای مهمانان تأمین نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مونا رز گاردن آنتالیا


در هتل مونا رز گاردن آنتالیا امکانات متنوع و متعدد برای تفریح، سرگرمی و آسایش مهمانان در نظر گرفته شده اند. معمولا گردشگران در سفر به آنتالیا، خرید بلیط هواپیما را ترجیح می دهند؛ اما مهمانانی که از دیگر شهرها سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک خودرویشان استفاده کنند. در سراسر هتل مونا رز گاردن آنتالیا دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت امکان پذیر بوده و بابت هر ۲۴ ساعت مبلغی بالغ بر ۱ یورو از مهمان دریافت می گردد. لابی شیک و زیبای هتل دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، گیفت شاپ، سرویس بهداشتی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، خدمات کودک یاری، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات شاتل، غذاهای بسته بندی شده، روم سرویس، خدمات اتاق وی آی پی (VIP) و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش صبور، با حوصله و صمیمی هستند و از آن جایی که به زبان های انگلیسی، ترکی و روسی تسلط دارند، به راحتی می توانند مهمانان را راهنمایی کنند. هتل مونا رز گاردن آنتالیا رو به ساحل واقع شده و در محوطه آن تراس آفتاب، منطقه ساحل اختصاصی، باغ و فضای سبز و خدمات باربکیو وجود دارند. مهمانان می توانند در اوقات فراغت و بیکاری از آن ها استفاده کرده و لذت ببرند. همچنین چندین فروشگاه و مینی مارکت نیز در محوطه هتل وجود دارند که مهمانان می توانند برای خرید انواع لوازم به آن ها مراجعه کنند. لازم است مهمانان مطلع باشند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


مهمانان در هتل مونا رز گاردن آنتالیا گزینه ها متنوع با امکانات گوناگون در انتخاب و رزرو اتاق پیش رو دارند. واحدهای اقامتی هتل مونا رز گاردن آنتالیا شامل اتاق های تریپل، اتاق خانواده، سوئیت عروس و داماد و سودیت استاندارد با چشم اندازهای استخر، محوطه هتل و فضای سبز هستند. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها بی نظیر بوده و در عین شیک و مدرن بودن، حس دلنشین و آرامش بخش دارند. نظافت و تمیزی اتاق عالی و رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. ضمنا، تمام فضای داخلی و سطوح خارجی اتاق ها مورد ضدعفونی قرار می گیرند و مهمانان می توانند از بابت تمیزی و هیژنیک بودن اتاق ها اطمینان خاطر داشته باشند. استعمال دخانیات در داخل اتاق ها اکیدا ممنوع بوده و مهمانان بهتر است برای استعمال سیگار به اتاق مخصوص در لابی مراجعه نمایند. اتاق ها دارای بالکن هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن ها تعبیه شده اند. بنابراین، برای استراحت و تماشای چشم انداز مقابل مکان خوبی به حساب می آیند. زمان تحویل اتاق ها در هتل مونا رز گاردن آنتالیا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. از کودکان بالای ۱۳ سال نیز، هزینه یک نفر بالغ محاسبه می گردد.

امکانات اتاق های هتل


اقامت در اتاق ها این هتل دلچسب و راحت است و مهمانان خود را همچون در خانه احساس می کنند. در داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مطلوب نظیر مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، کمد، دراور، آباژور، یخچال، میز آرایش، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و دمپایی فراهم شده اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


تنوع تفریحات سرگرم کننده در این هتل به قدری بالا است که مهمانان حتی برای لحظه ای حوصله شان سر نمی رود. تفریحات عمومی که مهمانان در هتل از آن ها استفاده کرده و لذت ببرند، عبارت‌اند از: بینگو، ایروبیک، موسیقی و نمایش زنده، تفریحات عصرانه، دارت، کارائوکه و تنیس روی میز. البته که در مورد تفریحات کودکان فراموش نشده اند و برای آن ها نیز کلاب کودکان و زمین های بازی در نظر گرفته شده اند. کودکان می توانند در شبکه های کودک به تماشای برنامه ها و کارتون ها پرداخته و از اسباب بازی های موجود در فضای روباز و سرپوشیده استفاده کنند. والدین می توانند در صورت نیاز از هتل برای دریافت خدمات کودک و کودک یاری تقاضا نمایند. در این هتل دو استخر بزرگ روباز وجود دارند که یکی متعلق به بزرگسالان و دیگری متعلق به کودکان است. این استخر در تمام سال باز بوده و اطراف آن توسط حصار پوشانده شده است. در اطراف استخر تحت و چتر آفتاب و حوله تعبیه شده اند. یک بار نوشیدنی جات نیز در کنار استخر وجود دارد که انواع نوشیدنی های خوش طعم و خنک را در روزهای گرم و آفتابی برای مهمانان آماده و سرو می کند. استخر دارای سرسره آبی است که لذت آب بازی را چندین برابر می کند. مهمانان پس از شنا و آب تنی احتمالا به یک ریلکسیشن و استراحت اساسی نیاز خواهند داشت. مرکز اسپا و ماساژ هتل انواع خدمات نظیر ماساژ و سونا به مهمانان ارائه می دهد. مهمانانی که حتی در سفر به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند به سالن بدنسازی هتل مراجعه کرده و به طور مرتب به تمرینات روزانه شان بپردازند. همچنین، می توانند در کلاس های یوگا که در هتل برگزار می شوند، شرکت کنند. برای خانم ها و آقایانی هم که دوست دارند در طول سفر همواره زیبا و مرتب به نظر بیایند، یک سالن زیبایی طراحی شده که انواع خدمات آرایشی، زیبایی و مراقبتی ارائه می دهد.

رستوران هتل


در رستوران اصلی هتل انواع غذاهای آمریکایی، دریایی، ترکی، پیتزا، گریل و باربکیو برای مهمانان آماده و سرو می شوند. در وعده صبحانه نیز انواع غذاهای قاره ای به صورت بوفه ای در اختیار مهمانان قرار می گیرند.

فاصله هتل مونا رز گاردن آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس آنتالیا: ۲۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش آنتالیا: ۳۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۳۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: ۳۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیم یا کالیچی آنتالیا: ۳۸٫۳ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا: ۷۲٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است