search
menu

هتل Monna Roza Beach Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Monna Roza Beach Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل مونا رزا بیچ آنتالیا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مونا رزا بیچ آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Monna Roza Beach Hotel


هتل مونا رزا بیچ آنتالیا، یکی از هتل های خوب ۴ ستاره در شهر ساحلی آنتالیا است که در مجاورت ساحل واقع شده و از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار است. هتل مونا رزا بیچ آنتالیا، امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و متعدد برای مهمانان فراهم کرده تا شادترین و خاطره انگیزترین لحظات را برایشان رقم بزند. مهمانان با رزرو هتل مونا رزا بیچ آنتالیا، اقامتی بی نظیر و دلچسب تجربه می کنند. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و به بسیاری از جاهای دیدنی آنتالیا، سواحل آنتالیا، مراکز خرید و ... دسترسی آسان دارد. کارکنان هتل Monna Roza Beach Hotel، بسیار مجرب، زحمتکش و کاردان هستند و تمام سعی شان را می کنند تا مهمانان را راضی و خرسند نگاه دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مونا رزا بیچ آنتالیا


در هتل مونا رزا بیچ آنتالیا، امکانات متنوعی برای تفریح، سرگرمی و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است. گردشگران در سفر به آنتالیا، معمولا خرید بلیط هواپیما را ترجیح می دهند؛ اما مهمانانی که در شهرهای مجاور زندگی می کنند، سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند. پارکینگ هتل به صورت رایگان برای این مهمانان قابل استفاده است. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل امکان پذیر بوده و بابت هر ۲۴ ساعت استفاده هزینه ای بالغ بر ۱ یورو از مهمان دریافت می گردد. در لابی بزرگ و شیک هتل امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، گیفت شاپ، دستگاه نوشیدنی جات، سرویس بهداشتی و ... وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، خدمات کودک یاری، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، غذاهای بسته بندی شده، تجهیزات اتاق وی آی پی (VIP) و ... به پذیرش مراجعه کنند.
پرسنل هتل مونا رزا بیچ آنتالیا بسیار خوش برخورد و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در محوطه هتل چندین فروشگاه وجود دارند که مهمانان می توانند برای خرید انواع لوازم به آن ها مراجعه کنند. در فضای باز هتل تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز، باغ و فضای سبز و منطقه ساحل اختصاصی در نظر گرفته شده اند که برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت بسیار مناسب هستند.

اتاق های هتل


مهمانان در هتل مونا رزا بیچ آنتالیا می توانند از میان اتاق های متعدد با امکانات گوناگون، اتاقی را که باب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل مونا رزا بیچ آنتالیا شامل اتاق های تریپل و اتاق های دبل با چشم اندازهای دریا، استخر، کوهستان و محوطه هتل هستند. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها بسیار شیک، مدرن و دلباز هستند و حس آرامش را به مهمانان القا می کنند. اتاق ها دارای بالکن هستند و تماشای لحظه دل انگیز غروب آفتاب از این بالکن ها رویایی و دلنشنین است. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. تمام سطوح خارجی و فضای داخلی اتاق ها توسط کارکنان متخصص ضدعفونی می شوند و مهمانان می توانند از بابت هیژنیک و تمیز بودن اتاق ها اطمینان خاطر داشته باشند.

امکانات اتاق های هتل


اقامت در اتاق های این هتل واقعا لذت بخش است. تمام آن چه برای اقامت آسوده نیاز است، در اتاق های هتل مونا رزا بیچ آنتالیا فراهم شده اند. در تمام اتاق ها امکاناتی نظیر مبلمان، میز، سیستم تهویه، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، کمد، آباژور، دراور، یخچال، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و دمپایی وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


تنوع و تعدد تفریحات در هتل مونا رزا بیچ آنتالیا وسیع بوده و مهمانان حتی برای لحظه ای حوصله شان سر نمی رود. از جمله فعالیت های تفریحی و سرگرم کننده که مهمانان می توانند در اوقات فراغتشان در هتل انجام دهند، عبارت‌اند از: بینگو، ایروبیک، موسیقی و نمایش زنده، رویدادهای ورزشی زنده، شام های شبانه موضوعی، استندآپ کمدی، تفریحات عصرانه، ورزش اسکواش، دوچرخه سواری، دارت، کارائوکه و تنیس روی میز. البته که هتل به فکر کودکان هم بوده و برای آن ها نیز تفریحاتی از قبیل کلاب کودکان و زمین بازی فراهم کرده است. برای کودکان در فضای روباز و سرپوشیده اسباب و لوازم بازی در نظر گرفته شده اند و همچنین کودکان می توانند از شبکه های تلویزیونی مخصوص کودک برای تماشای برنامه ها و کارتون های کودک استفاده کنند. والدین می توانند در صورت نیاز از هتل کالسکه، خدمات کودک و یا مراقبت از کودک درخواست کنند. هتل دارای دو استخر روباز بزرگ است. این استخرها شامل استخر بزرگسالان و استخر کودک هستند که به طور رایگان قابل استفاده هستند. استخر بزرگسالان در تمام سال قابل استفاده بوده ولی استخر کودکان فقط به صورت فصلی و با گرم شدن هوا فعالیت می کند. در استخر هتل سرسره نیز وجود دارد که لذت آب بازی در هوای گرم را دو چندان می کند.
در کنار استخر تخت و چتر آفتاب، حوله و بار نوشیدنی جات وجود دارند. شنا و آب تنی در آب خنک استخر، گرفتن حمام آفتاب جانانه و سر کشیدن یک نوشیدنی خنک و گوارا در هوای بی نظیر تابستان لذتی نادر و جذاب است. مهمانانی که پس از مدت ها به آنتالیا سفر کرده و نیاز شدید و مبرم به ریلکسیشن دارند، بهتر است سری به مرکز اسپا و ماساژ هتل بزنند و از خدمات متنوع شامل ماساژ فول بادی، ماساژ دست، ماساژ پا، ماساژ گردن، ماساژ سر، ماساژ پشت، اسکراب بدن، حمام پا، سونا و مراقبت های کل بدن بهره مند شوند. برخی خدمات به صورت پکیج نیز ارائه می گردند. البته که سفر به ترکیه بدون استفاده از حمام ترک تکمیل نخواهد شد. در این هتل حمام ترک وجود دارد و مهمانان در صورت تمایل می توانند استفاده کنند. مهمانانی که در طول سفر هم به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت می دهند، می توانند به باشگاه بدنسازی مجهز هتل مراجعه کرده و تمرینات ورزشی شان را به طور مرتب و روزانه انجام دهند. خانم ها و آقایانی هم هستند که دوست دارند در طول سفر همواره زیبا و مرتب به نظر بیایند. برای این دسته از مهمانان سالن زیبایی طراحی شده تا بتوانند از انواع خدمات زیبایی و مراقبتی نظیر مانیکور، پدیکور، کوپ، براشینگ، میکاپ، رنگ مو، اپیلاسیون، مراقبت های پوست و مو و ... استفاده کنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل مونا رزا بیچ آنتالیا انواع غذاهای آمریکایی، بریتانیایی، مدیترانه ای، دریایی، ترکی، محلی، اروپایی، گریل و باربکیو برای مهمانان تدارک دیده و سرو می شوند. تمام غذاها در تمام وعده ها به صورت بوفه ای در اختیار مهمانان قرار می گیرند. در وعده صبحانه نیز صبحانه انگلیسی و ایرلندی برای مهمانان آماده می گردند.

فاصله هتل مونا رزا بیچ آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کمر: ۷٫۵ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس آنتالیا: ۲۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش آنتالیا: ۳۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۳۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: ۳۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیم یا کالیچی آنتالیا: ۳۸٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است