search
menu

هتل Mithat Motel Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mithat Motel Antalya
امکانات عمومی هتل میتات آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میتات آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Mithat Motel Antalya


هتل میتات آنتالیا جز یکی از هتل‌های خوب آنتالیا است که با داشتن امکانات متنوع می‌تواند میزبان خوبی برای اقامت شما باشد. آنتالیا از جمله شهرهای توریستی ترکیه است که به دلیل داشتن هتل‌های بسیار خوب و با وجود جاهای دیدنی آنتالیا مانند دروازه هادریانوس، مرکز خرید اوزدیلک، پارک آنتالیا، غار کارائین، آکواریوم آنتالیا و ... می‌توانید اقامت و سفر خوبی را در این شهر تجربه کنید. طبیعت بسیار زیبایی در اطراف این هتل وجود دارد، بطوریکه در یک سمت کوهها و در سمت دیگر دریای مدیترانه کاملا مشهود است. شما می‌توانید در این فضای بهشتی و به دور از هیاهوی شهری اقامت بسیار خوبی را تجربه کنید. این هتل با داشتن ۱۶ اتاق و امکانات متنوعی که در بخش‌های بعدی به آن‌ها اشاره می‌شود، می‌تواند میزبان خوبی برای اقامت شما باشد. با ۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید به کافه‌ها و رستوران‌های زیادی دسترسی پیدا کنید. شما با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و انتخاب هتل Mithat Motel Antalya می‌توانید آرامش و آسایش را در این شهر تجربه کنید. برای اطلاع از امکانات بیشتر هتل Mithat Motel Antalya پیشنهاد می‌شود این متن را تا انتها بخوانید.

امکانات عمومی هتل میتات آنتالیا


هتل دنج و راحت Mithat Motel Antalya امکانات متنوع و متعددی دارد. این امکانات شامل امکان دسترسی تمام مسافران به اینترنت رایگان است. پارکینگ در این مجموعه وجود ندارد ولی شما می‌توانید در پارکینگ عمومی که در نزدیکی آن قرار دارد خودرو خود را پارک کنید. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته است و شما در صورت نیاز می‌توانید به پذیرش هتل مراجعه کنید و سوالات خود را با کادر مجرب و اخلاق مدار هتل در میان بگذارید. این هتل در منطقه ساحلی آدرسان واقع شده است و نزدیکی آن به ساحل و دریا از ویژگی‌های بارز آن به ساب می‌آید. اگر از افرادی هستید که حیوان خانگی خود را در این سفر بهمراه دارید، بهتر است به این نکته دقت داشته‌باشید که امکان همراهی حیوانات خانگی را در این هتل نخواهید داشت و ورود آن‌ها به این مجموعه ممنوع است. افرادیکه بدنبال یک هتل تمیز و منظم هستند می‌توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند زیرا نظافت روزانه در این هتل انجام می‌شود. مسافرانیکه از طریق هواپیما به آنتالیا سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات شاتل فرودگاهی هتل با هزینه مجزا برای رفت و برگشت بین هتل و فرودگاه استفاده کنند. در حین ورود به هتل، کارکنان هتل با یک نوشیدنی به شما خوش آمد می‌گویند و می‌توانید لحظاتی را در لابی هتل به استراحت بپردازید. محوطه اطراف هتل جای بسیار زیبایی برای قدم زدن و استراحت در فضای آزاد است. انبار چمدان نیز از امکانات عمومی هتل است که برای نگهداری وسایل مسافران تعبیه شده‌است. از امکانات تفریحی هتل می‌توان به وجود استخر اشاره کرد. از موارد مهم دیگر می‌توان به وجود استخر در بیرون از فضای داخلی هتل اشاره کرد که برای تمام سنین مناسب است. ساختمان هتل دارای وسایل گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه مطبوع است. کپسول‌های آتش نشانی در این هتل به شما کمک می‌کند تا از بروز هر آتش سوزی جلوگیری شود. انگلیسی و ترکی دو زبانی هستند که کادر هتل به آن‌ها تسلط دارند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


این هتل دارای ۱۶ اتاق است که امکانات مناسبی نیز در این اتاق‌ها وجود دارد. واحدهای اقامتی هتل دارای اینترنت وای فای است که بصورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. واحدها دارای حمام و سرویس بهداشتی هستند که برای هر واحد بصورت اختصاصی تعبیه شده‌است. تهویه مطبوع در واحدهای اقامتی بصورت استاندارد تعبیه شده‌است. از انواع واحدهای اقامتی هتل Mithat Motel Antalya می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• واحد دابل
• واحد توئین
• واحد سه نفره

رستوران هتل


از بابت رستوران نیز خیالتان راحت باشد زیرا هتل مجهز به یک رستوران با منوی کامل است که برای خوردن هر سه وعده غذایی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

فاصله هتل میتات آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کمپ آدرسان: ۵۰۰ متر
فاصله تا کمپ آریا: ۷۵۰ متر
فاصله تا قلعه آدرسان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا خلیج آدرسان: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است