search
menu

هتل Mirage Park Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mirage Park Resort Antalya
امکانات اتاق های هتل میراژ پارک ریزورت آنتالیا
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل میراژ پارک ریزورت آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Mirage Park Resort Antalya


هتل میراژ پارک ریزورت از هتل های پنج ستاره و لوکس آنتالیا است که نزدیک به ساحل در گوینوک قرار دارد. یک سمت هتل را کوه های پرغرور منطقه و سمت دیگر را دریای مدیترانه گرفته و هتل همانند مروارید گرانبهایی در دل درختان سرسبز کاج و پرتقال منطقه پنهان شده است. هتل میراژ پارک امکاناتی مانند ۴ استخر شنا، مرکز اسپا، سونا و اتاق بخار دارد. این هتل لوکس کمی دورتر از مرکز شهر کمر قرار دارد و اگر می ‌خواهید در طول مدت اقامت تان سری هم به کمر بزنید، پس از حدود ۶ کیلومتر رانندگی از هتل به مرکز شهر خواهید رسید. هتل ۹ گزینه صرف نوشیدنی دارد و مهمانان می توانند مجموعه ای از انواع نوشیدنی های گوارا در هر یک از آن ها نوش جان کنند. اقامت در این هتل برای همه گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما آنتالیا به این شهر سفر کرده و به دنبال جایی برای آرامش و تفریح هستند پیشنهاد می شود.

امکانات اتاق های هتل میراژ پارک ریزورت آنتالیا


هتل Mirage Park Resort Antalya اتاق های نسبتاً بزرگ با پنجره های بزرگتر دارد‌. بیشتر پنجره های اتاق های این هتل به صورت سقف تا کف بوده و نور کافی مورد نیاز اتاق ها را به خوبی تامین می کنند به اندازه ای که نیاز به روشن کردن لامپ در اتاق ها تا حد بسیار زیادی پایین می آید.
علاوه بر این پنجره های بزرگ این امکان را به شما خواهند داد تا از داخل اتاق های خود شاهد زیبایی های مناظر بیرون و اطراف هتل باشید. همه اتاق ها مجهز به صندوق امانات و دارای تلویزیون ال ای دی با کانال های ماهواره ای هستند. واحدهای اقامتی این هتل ۴ ستاره بالکن و تراس داشته و حمام خصوصی اتاق ها مجهز به دوش هستند. مینی بار و سیستم تهویه مطبوع از دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل میراژ پارک ریزورت آنتالیا هستند. خدمات روم سرویس به تمامی اتاق ها ارائه می شود. اتاق های بدون سیگار، اتاق های خانواده، اتاق های بدون آلرژی و سوئیت عروس از انواع واحدهای اقامتی میراژ پارک ریزورت اند.

امکانات و خدمات هتل


رستوران لاکارته ترکواز با ۲ فضای داخلی و خارجی انواع مختلفی از غذاهای ترکیه ای و بین المللی را سرو می کند. دیگر رستوران لاکارته هتل به نام بسفر تمرکز خود را بر پخت غذاهای دریایی گذاشته و مهمانان می توانند مجموعه مختلف و متنوعی از غذاهای دریایی را در این رستوران سفارش داده و نوش جان کنند. مرکز اسپای هتل میراژ پارک ریزورت آنتالیا انواع ماساژ ها از ماساژ پا گرفته تا ماساژ گردن و کل بدن، برای ریلکسیشن را ارائه می دهد. مهمانان ورزشکار قطعا اگر فعالیت‌های ورزشی نباشد حوصله شان سر خواهد رفت به همین دلیل هتل میراژ پارک ریزورت امکانات انواع فعالیت های فیزیکی از تنیس روی میز و مینی گلف گرفته تا بسکتبال و والیبال ساحلی را برای این دسته از مهمانان ایجاد کرده است. سالمندان و مهمانانی که دارای معلولیت های جسمی هستند نگران اقامت در هتل نباشد برای این دسته از مهمانان امکاناتی مانند سرویس های بهداشتی با دستگیره و رمپ ویژه ویلچر ایجاد شده است. حتی کودکان هم عاشق اقامت در هتل میراژ خواهند بود چون این هتل برای کودکان نیز امکانات ویژه ماننده شبکه پخش تلویزیونی کودک، زمین بازی، کتاب ها و سی دی های کودکان تدارک دیده است. اگر همراه خود کودک نوزاد دارید می توانید از خدمات پرستاری کودک هتل با پرداخت هزینه اضافی استفاده کرده و خودتان ساعاتی را به آرامش و استراحت در بخش اسپا سپری کنید. خدمات تور، خدمات کرایه اتومبیل، صندوق امانات، خدمات تبدیل ارز، کلاس های یوگا، امکانات بولینگ و کانو سواری و غیره از جمله خدمات و امکانات دیگر هتل میراژ پارک هستند.

فاصله هتل میراژ پارک ریزورت آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل گوینوک: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا دره گوینوک: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا کمر مارینا: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک مون لایت: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی فاسلیس: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز اسکی: ۱۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است